Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@04:11:23 GMT

فروش بدون واسطه ترموود فنلاندی و ایرانی

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۳۲۷۵۹

فروش بدون واسطه ترموود فنلاندی و ایرانی

امروزه از چوب ترمو در دکوراسیون داخلی و خارجی به‌صورت فراوان استفاده می‌شود و می‌توانید با ما برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چوب ترمو همراه باشید.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام  گروه ساختمانی موگو،  با پیشرفت علم و تکنولوژی و توانایی مستحکم‌تر کردن این متریال در برابر عوامل طبیعی مانند باد و باران استفاده از چوب ترمو در معماری داخلی و خارجی جایگاه ویژه‌ای در دنیای امروز پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترموود

به لطف این فرایند حرارتی، بیشتر جنبه‌های چوب به پایین‌ترین میزان خود رسیده یا از بین می‌رود. به خاطر استفاده از حرارت بالا برای چوب، موادی که چرخه عمر چوب را کوتاه می‌کنند (گلوکز، اسید سیتریک، رزین) و در داخل چوب وجود دارند، حل‌شده و بقیه متبلور می‌شوند.

این فرایند مزایای ترمو را افزایش می‌دهد. برای نمونه، یکی از مزایای چوب ترمو این است،  که خواص و خصوصیات چوب به طرز چشم‌گیری تقویت‌شده، دوام و ماندگاری چوب را بهبود می‌بخشد و یکرنگ عالی به چوب ترمو می‌دهد. دیگر مزیت ترموود کاهش رطوبت و رطوبت نسبی است که چوب ترموود را مقاوم و محکم در برابر عوامل محیطی می‌کند. کیفیت چوب از زمانی که از جنگل خارج می‌شود کنترل و بررسی می‌شود،  چرا که مناسب بودن گره‌ها، ساختار فیبر، سن و قدمت درخت، رطوبت چوب به‌طور مستقیم با کیفیت ارتباط دارد.

همچنین انواع مختلفی از ترموود وجود دارد که هریک کاربردهای خاص خود را دارند و بسته به جنسی که دارند و سختی و نرمی چوب برای فضای بیرونی یا داخلی به کار می‌روند قیمت هر یک از این ترموودها نیز متفاوت است.

مشخصات فیزیکی و متریالی ترمووود

ابعاد ترمووود توسط سازمان‌های بین‌المللی استانداردسازی شده و در دنیا تمامی شرکت‌های تولیدکننده ترمووود بایستی ابعاد ترمووود را هنگام فرایند تولید رعایت نمانید.

ابعاد ترمووود در مجموعه موگو وود نیز از این قاعده جهانی پیروی نموده و از طریق کشور فنلاند به‌صورت استاندارد محصولات چوب ترموود را پس از تولید وارد می‌کنند. در ایران ابعاد ترمووود یکسان سازی شده و وارد کنندگان این محصول و همچنین تولیدکنندگان و خریداران این موضوع را در مورد سایزهای ترمووود رعایت می‌نمایند.

به روزترین و پرمصرف‌ترین ابعاد ترمووود در کشور ایران چهار مقطع یا مدل می‌باشد که هریک محصول گونه خاصی از درختان بوده و در جای بخصوصی از ساختمان مورد استفاده قرار می‌گیرند همچنین موقعیت جغرافیایی و مکانی محل پروژه در انتخاب این‌گونه‌ها تأثیر فراوانی خواهد داشت. جنس اصلی ترمووود از درخت کاج بوده که رایج‌ترین این‌گونه در کشور روسیه و اسپروس و فنلاند یافت می‌شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ترمووود فنلاندی گرید A و ایرانی گرید A و قیمت روز محصولات چوب اش، همین حالا با ما تماس بگیرید.

فرایند تولید چوب ترموود

فرآیند اصلاح حرارتی فقط از گرما (بین ۱۹۰-۲۱۲ درجه سانتیگراد) و بخار استفاده می‌کند.

محصولات نهایی کاملاً طبیعی و عاری از مواد افزودنی شیمیایی هستند و فقط می‌تواند توسط شرکت‌های عضو انجمن بین‌المللی ترموود استفاده شود. کیفیت تولید ترموود توسط یک حزب مستقل و خارجی کنترل می‌شود.

چوب میل به رشد و بالندگی را در زندگی و احساس روزمره انسان جاری می‌کند که با کاربرد مناسب آن در محیط زندگی می‌توان فضایی آرام و دلپذیر به ارمغان آورد. حس آرامش و زیبایی که از چوب طبیعی به ما منتقل می‌شود با هیچ‌ یک از مصالح کاربردی دیگر قابل قیاس نیست.

امروزه مصالح نوینی چون ترموود باعث شده تا معماری سازه‌ها رنگی دوباره به خودت بگیرد و به جسم سرد و بی‌روح ساختمان‌ها روحی گرم ببخشد در این بخش به‌طور کامل با فرایند چوب ترموود به‌عنوان نوین‌ترین مصالح ساختمانی آشنا خواهید شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ترموود فنلاندی گرید A و ایرانی گرید A و قیمت روز محصولات چوب اش، همین حالا با ما تماس بگیرید.

رنگ ترموود

رنگ‌های مخصوص ترموود در دو نوع پایه آب و پایه روغن تولید می‌شوند رنگ‌های مخصوص ترموود کمپانی ADLER در بالاترین تنوع رنگ‌بندی به ۸۷ طیف رنگی تقسیم می‌شود. این موضوع رنگ آدلر را به رنگ موجود بازار بدون رقیب تبدیل کرده است.

رنگ‌های پایه آب بیشتر در فضای باز و نمای ساختمان و دکوراتیو استفاده می‌شود و مانع از پوسته‌شدن چوب می‌شود. رنگ‌های پایه روغن در نمای ساختمان و هم‌چنین فضای داخلی کاربردی بوده و باعث حفظ نقش و نگار چوب می‌شوند و بیشتر برای کف محوطه باز استفاده می‌شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر از نحوه خرید و قیمت‌های رنگ ترموود هم‌اکنون با کارشناسان ما تماس حاصل فرمانید.

فروش و اجرای حرفه‌ای

فروش و اجرای بی‌نظیر را با موگو وود تجربه کنید. موگو وود در زمینهٔ فروش چوب ترموود و اجرای آن به‌صورت فعال با سابقه درخشان فعالیت دارد.

موگو وود به شما بهترین و کامل‌ترین خدمات مربوط به ترموود را ارائه می‌دهد. در زمینهٔ فروش و اجرای محصولات ترموود، موگو به شما بهترین مشاوره خرید را ارائه می‌دهد.

جمع‌بندی 

موگو وود با سابقه درخشان در زمینهٔ فروش و اجرای حرفه‌ای چوب‌های ترموود آماده ارائه خدمات‌رسانی به مشتریان می‌باشد.

برای ارتباط با مشاوران ما همین حالا می‌توانید با ما تماس بگیرید.

آدرس: تجریش - خیابان فناخسرو - پلاک 33 - واحد 302 | تلفن: 02126857360 | موبایل:  09122074352

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: برای کسب اطلاعات بیشتر فروش و اجرای چوب ترموود چوب ترمو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۳۲۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شست‌وشوی عقل به واسطه کتاب انجام می‌شود

نماینده مردم شهرستان‌های کاشمر، خلیل‌آباد، بردسکن و کوهسرخ،گفت: شست‌وشوی مغز و عقل به واسطه کتاب انجام می‌شود و به عبارتی دیگر کتاب موجب می‌شود انسان نمیرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشمر،حجت الاسلام جواد نیک بین در آیین افتتاح کتابخانه عمومی برکتِ حاج سید مجتبی حسینی که در روستای شفیع آباد شهرستان بردسکن برگزار شد، گفت: دوست خوب، آدم را در مسیر خوب و رفیق بد، انسان را به مسیر بد هدایت می‌کند.

وی تصریح کرد: انسان برای حرکت در یک مسیر ابتدا باید هدف و سپس همسفر خود را انتخاب کند، به عبارتی همسفر نقش به سزایی در انجام کارها و موفقیتهای کلان ایفا می‌کند.

نیک بین ادامه داد: شستشوی مغز و عقل به واسطه کتاب انجام می‌شود و به عبارتی دیگر کتاب موجب می‌شود انسان نمیرد. اگر از کتاب دوری کنیم بدون شک بدانید که از دایره عقل خارج می شوید؛ لذا برای به روز رسانی اطلاعات و دانش خود نیازمند مطالعه مستمر هستیم.

نماینده مردم شریف شهرستان‌های کاشمر، خلیل‌آباد، بردسکن و کوهسرخ توصیه کرد: برای جلوگیری از زوال عقل و افزایش دانایی و آگاهی شهریار، حافظ، سعدی و مثنوی و در آخر کتاب خوب بخوانید.

حجت الاسلام جواد نیک بین، ضمن تقدیر از بانیان افتتاح کتابخانه در منطقه ترشیز اظهار امیدواری کرد در آینده شاهد حضور جمعیت کثیری از کتابخوانان در این کتابخانه باشیم.

حسین نوربخش، سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی نیز ضمن ابراز خرسندی از افتتاح کتابخانه در منطقه ترشیز کهن، گفت: این دومین کتابخانه عمومی است که در سال 1403 افتتاح شده است.

وی تصریح کرد: جهش کتابخوانی و کتابخانه سازی را از این منطقه شروع کرده ایم و امیدوارم این جهش با حضور شما در این کتابخانه امتداد پیدا کرده و رشد کند.

نوربخش با بیان اینکه امروز شاهد 153مین کتابخانه عمومی استان هستیم، اظهارکرد: کتابخانه های عمومی امروز با هویت ایرانی و اسلامی نقش ارشادی را در جامعه ایفا می کنند. هدف ما بر این است تا با ارائه خدمات کتابخانه ای بتوانیم نسلی آگاه و دانا را پرورش دهیم.

وی افزود: امیدواریم هر روز بیش از پیش بتوانیم در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی گامهای موثرتر و مفیدتری برداریم.

علی دهقان زاده، فرماندار و رئیس انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان بردسکن نیز گفت: بنای کتاب و کتابخوانی، مسئله ای است که در دین اسلام به آن تاکید شده است و خداوند به واسطه یکی از شایسته ترین بندگان خود انسانها را به کتابت و کتاب راهنمایی کرد.

وی با بیان اینکه باید به کتاب، غذای روح نیز توجه شایسته و بایسته داشته باشیم، افزود: به عنوان خادم مردم این شهرستان، سپاسگذار فعالان حوزه کتاب و کتابخوانی هستم.

دهقان زاده عنوان کرد: ما قدردان حضور پررنگ خیرین بومی در حوزه های مختلف فرهنگی و عمرانی در حوزه کتابخانه‌ها هستیم و امیدواریم در آینده شاهد افزایش بیش از گذشته تعداد کتابخانه در این خطه فرهنگ دوست باشیم.

مهدی زارعی، رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان بردسکن نیز گفت: تلاش ما بر این است تا این کتابخانه را به مرکزی برای اجرای برنامه ها و فعالیتهای متنوع فرهنگی در راستای حمایت از کسب و کارهای کوچک، برگزاری دوره های آموزشی، ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و ... تبدیل کنیم.

گفتنی است؛ کتابخانه عمومی برکتِ مرحوم حاج سیدمجتبی حسینی با مساحت 1500مترمربع و زیربنای 265مترمربع و بخشهای کودک، مخزن کتاب، دو سالن مطالعه ویژه خانمها و آقایان، نشریات و ... در شهرستان بردسکن، روستای شفیع آباد، خیابان ولیعصر(عج) 13 واقع شده است.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • شهرستان بروجن میزبان نخستین جشنواره اقوام و سنن ایرانی
  • شست‌وشوی عقل به واسطه کتاب انجام می‌شود
  • آیا مست عشق پای ستارگان ترکیه‌ای را به سینمای ایران باز می‌کند؟
  • پارسا پیروزفر یا جواد عزتی؟ | تماشاگران مست عشق، ۵ برابر بیشتر از تمساح خونی
  • شنبه‌های بدون دست‌فروش در محدوده مرکزی تبریز
  • خرید ترموود ایرانی از تولید کننده
  • کشت چغندر علوفه‌ای در مازندران تامین کننده خوراک دام کشور
  • سیدرضا اکرمی: امروز بَرج‌مان از خرج‌مان بیشتر است/ چطور برای افغان‌ها کار هست، برای ایرانی کار نیست؟
  • در تهران دیگر به ریال و تومان خانه نمی‌فروشند | بیت‌کوین بده خانه بخر! | رونمایی از پدیده عجیب خرید و فروش مسکن در تهران + جزئیات
  • درآمد ترکمنستان از فروش گاز به چین از روسیه بیشتر شد