Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@21:19:04 GMT

اولین تیزر زمین گرم/ اولین کارگردانی سعید نعمت‌الله در دهه دوم محرم

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۳۳۱۰۲

اولین تیزر زمین گرم/ اولین کارگردانی سعید نعمت‌الله در دهه دوم محرم

‍‍‍‍‍‍

شبکه سه از امشب سریال "عقیق" را روی آنتن می‌برد و در دهه دوم "زمین گرم" اولین تجربه کارگردانی سعید نعمت‌الله را به پخش می‌رساند. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم،  شبکه 3 از امشب پنجشنبه(30 مردادماه) با سریال "عقیق" وارد فضای محرمی می‌شود و همان‌طور که پیش‌بینی‌ می‌شد سریال "زمین گرم" با تأخیر خودش را به آنتن شبکه سه سیما می‌رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دلیل این تأخیرها نه تنها در ساخت این مجموعه بلکه دیگر کارهای سیما، همان توقف‌ها و شرایط سخت کرونایی است،‌ اما دست‌اندرکاران "زمین گرم" در تلاشند دهه دوم محرم خودشان را به آنتن برسانند. 

بنابر پیگیری‌های خبرنگار تسنیم  مخاطبین می‌توانند در دهه دوم محرم بعد از 11 شب پخش سریال "عقیق" بهرنگ توفیقی منتظر اثر جدید سعید نعمت‌الله در مقام کارگردان باشند. "زمین گرم" درام گرم و خانوادگی نعمت‌الله به آنتن شبکه 3 سیما می‌رسد؛ کاری که با پس زمینه‌های مذهبی و لحنی متفاوت از کارهای قبلی نعمت‌الله یعنی "جراحت" و "برادرجان" در 30 قسمت روزهای پایانی تولید را می‌گذراند. 

بازیگران این سریال 30 قسمتی عبارتند از: مرجان شیرمحمدی، علیرضا خمسه، اصغرهمت، نادر فلاح، کامران تفتی، دنیا مدنی، علیرضا آرا، مارال فرجاد، شیوا ابراهیمی، صادق برقعی، ندا عقیقی، مرتضی درویش‌زاده، مسعود شریف، علیرضا اولیایی، وحید فعال و... در خلاصه داستان «زمین گرم» که مضمونی اجتماعی- مذهبی دارد، آمده است: بعد از سال‌ها بی‌خبری دو برادر از هم، برادر بزرگ‌تر که آخرین ساعات حیات خود را پشت سر می‌گذارد به سراغ برادر کوچک‌تر می‌رود تا وصیت کند؛ وصیتی که زندگی برادر کوچک را دستخوش چالشی بزرگ می‌کند...

«عقیق» از امشب

سریال «عقیق» به کارگردانی بهرنگ توفیقی، نویسندگی سعیدنعمت‌اله و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی که تولید سال 1396 است؛ از 30 مردادماه به مدت 11 شب راهی آنتن شبکه سه سیما در شب‌های محرم خواهد شد. از بازیگران این مجموعه تلویزیونی می‌توان به شبنم مقدمی، علیرضا آرا، نسیم ادبی، بهزاد فراهانی، داریوش سلیمی، ندا عقیقی، کریم امینی، جمال فوادیان، فردین شاه حسینی، مجید رحمتی با حضور هدایت هاشمی و با هنرمندی نادر فلاح اشاره کرد. در خلاصه داستان سریال تاریخی «عقیق» آمده است: «به عَجز مهمونم می‌کنی؟ به تسلیم؟ این چه رضاییه که باید از ظهر عاشورا و وَقف عقیق و خون پسرم بگذرم؟ رضای کدوم دیاریه، این رضاییه که تو می‌خوای…»

«زمین گرم» را بیشتر بشناسید

سریال محرمی «زمین گرم» به کارگردانی سعید نعمت‌الله و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی این روزها برای پخش از شبکه سه سیما آماده می‌شود. سعید نعمت‌الله که نگارش سریال‌هایی چون «رستگاران»، «جراحت»، «شیدایی»، «مادرانه»، «عقیق» و «برادرجان» را در کارنامه دارد، در «زمین گرم» برای اولین بار کارگردانی یک مجموعه را عهده‌دار شده است. او پیش‌تر در کسوت نویسندگی کارهای متعددی را برای صدا و سیما نوشته بود و از جمله فیلمنامه نویسانی بوده که همواره سر صحنه تصویربرداری حاضر بوده‌اند. البته نعمت‌الله در مجموعه جدید خود، علاوه بر کارگردانی باز هم نویسندگی را برعهده دارد.

اولین تیزر سریال "زمین گرم"

«زمین گرم» گویا با لحنی متفاوت از «جراحت» و «برادر جان»، ادامه‌ای از سه‌گانه او در همان فضای برادرانه و خانوادگی است. و خلاصه داستان هم مؤید همین نکته است: بعد از سال‌ها بی‌خبری دو برادر از هم، برادر بزرگ‌تر که آخرین ساعات حیات خود را پشت سر می‌گذارد به سراغ برادر کوچک‌تر می‌رود تا وصیت کند؛ وصیتی که زندگی برادر کوچک را دستخوش چالشی بزرگ می‌کند. در حقیقت سریال «زمین گرم» را می‌توان درامی خانوادگی با پس‌زمینه‌های مذهبی دانست که در  30 قسمت برای پخش در ایام محرم آماده می‌شود.

این سریال از همان ابتدای ساخت با حداقل خبرها به کار خود ادامه داد و حتی عکس های بسیار معدودی از آن در فضای مجازی منتشر شده است. تنها خبر رسمی از این سریال به دهم خردادماه امسال برمی‌گردد که از اتمام 40 درصد از تصویربرداری خبر داده بودند.

ساخت «زمین گرم» در سایه کرونا کارش را جلو می‌برد و مسلما از تبعات این ویروس منحوس در امان نماند؛ به این ترتیب که عوامل مجبور شدند در مقطعی تصویربرداری را متوقف کنند. در این مجموعه بازیگرانی چون مرجان شیرمحمدی، علیرضا خمسه، اصغر همت، نادر فلاح، کامران تفتی، دنیا مدنی، علیرضا آرا، مارال فرجاد، شیوا ابراهیمی، صادق برقعی، ندا عقیقی، مرتضی درویش‌زاده، مسعود شریف، علیرضا اولیایی و وحید فعال مقابل دوربین رفته‌اند.

مرجان شیرمحمدی بازیگر اصلی این سریال به ندرت در مجموعه های تلویزیونی ایفای نقش کرده است که همگی آنها به دهه های 70 و 80 برمی‌گردد. «دریایی‌های» سیروس مقدم (1381) و «خانه به خانه» کیانوش عیاری در سال 75 از جمله کارهای این بازیگر در حوزه سریال سازی است. آخرین کار او قبل از «زمین گرم»، «آخرین دعوت» حسین سهیلی‌زاده بوده است که سال 1387 از تلویزیون پخش شد. شیرمحمدی در این سریال با فرامرز قریبیان، حامد بهداد، پرویز فلاحی‌پور و الهام حمیدی هم بازی بود و نکته جالب این که «آخرین دعوت» هم سریالی محرمی بود که در آن سال از شبکه دو سیما پخش شد.

علیرضا خمسه هم که مدتی طولانی به عنوان «بابا پنجعلی» برای بیننده تلویزیونی شناخته می‌شد پس از اینکه از فصل ششم سریال «پایتخت» کنار گذاشته شد حالا در سریالی با فضایی کاملاً متفاوت ایفای نقش می‌کند. و اما کامران تفتی که مدتی است عرصه اجرا را بر بازی ترجیح داده، دیگر بازیگر این سریال است که باید دید می‌تواند بار دیگر به عنوان یک بازیگر خود را به مخاطب معرفی کند.

"مردی شبیه باران" و "رقص پرواز" در آخر هفته تلویزیونتکلیف سریال‌های محرمی تلویزیون روشن شد/ وقتی "بوم و بانو" و "زمین گرم" با تأخیر می‌رسند!در حسینیه 10 روزه تلویزیون چه خبر است؟/ سخنرانان و مداحان را بشناسید+ جزئیات

انتهای پیام/

R1515/P/S4,1430/CT1 واژه های کاربردی مرتبط شبکه سه رسانه ملی سریال ایرانی تلویزیون بازیگران سینما و تلویزیون ایران بیشتر بخوانید... تکلیف سریال‌های محرمی تلویزیون روشن شد/ وقتی "بوم و بانو" و "زمین گرم" با تأخیر می‌رسند! پیچیده‌ترین نقش "رحیم نوروزی" در سریال امنیتی تلویزیون/ پخش در ماه‌های آینده + عکس جدید قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... تکلیف سریال‌های محرمی تلویزیون روشن شد/ وقتی "بوم و بانو" و "زمین گرم" با تأخیر می‌رسند! پیچیده‌ترین نقش "رحیم نوروزی" در سریال امنیتی تلویزیون/ پخش در ماه‌های آینده + عکس جدید واژه های کاربردی مرتبط شبکه سه رسانه ملی سریال ایرانی تلویزیون بازیگران سینما و تلویزیون ایران پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی ۱ کنداکتور سیما از امشب رنگِ محرم می‌گیرد/ جزئیات همه برنامه‌های تلویزیون ۲ اعمال شب و روز اول ماه محرم ۳ مجلس عزاداری در امامزاده قاضی‌الصابر لغو شد ۴ مکان برپایی مراسم دهه اول محرم در حسینیه هدایت تغییر کرد ۵ تماشاخانه ایرانشهر پس از ۱۸۰ روز بازگشایی شد ۶ بین‌الحرمین ویژه برنامه محرمی رادیو زیارت ۷ سینماهای کشور از فردا تطعیل است ۸ قاریان و حافظان برگزیده استان تهران معرفی شدند + اسامی مهمترین اخبار فرهنگی مبنای غلط خصوصی‌سازی در سینما، سرمایه‌گذاری مشکوک را به بارآورد/ تهیه‌کنندگان می‌توانند مانع ورود پول‌های کثیف به سینما ‌شوند نمایش خانگی| نگه‌داشتن مخاطب یا «وزین نگه‌داشتن مخاطب»، کدام وظیفه نمایش خانگی است؟ چگونه اسرای ایرانی در اردوگاه رژیم بعث کتابخانه ساختند؟/با چوب و چماق بسیجی و ارتشی را از هم جدا کردند واکنش حجت‌الاسلام کاشانی به رفتار ضد و نقیض ستاد ملی کرونا درباره برگزاری هیئات مذهبی مهمترین اخبار تسنیم گزارش/ خانواده موشک های فاتح ۱۳ عضوی شد/ دوربردترین موشک بالستیک تاکتیکی ایران به نام «حاج قاسم» چین: آمریکا هیچ حقی برای درخواست بازگشت تحریم‌ها علیه ایران ندارد اختصاصی| نامه مهم ظریف در واکنش به اقدامات آمریکا برای راه‌اندازی مکانیزم ماشه دستور رئیسی برای بررسی نحوه اجرای طرح تحول نظام سلامت/آمار سقط جنین نگران‌کننده است نیویورک تایمز: معلوم نیست ترامپ توانایی فعال کردن مکانیزم ماشه را داشته باشد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شبکه سه رسانه ملی سریال ایرانی تلویزیون بازیگران سینما و تلویزیون ایران شبکه سه رسانه ملی سریال ایرانی تلویزیون بازیگران سینما و تلویزیون ایران سعید نعمت الله برادر کوچک ترین اخبار زمین گرم دهه دوم شبکه سه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۳۳۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت سعید آقاخانی بعد از سقوط از ارتفاع

به گزارش همشهری آنلاین، نشست خبری سریال «نون‌خ» پس از گفت‌وگوی هنرمندان و عوامل این مجموعه تلویزیونی با مردم در سامانه ۱۶۲، مقابل رسانه‌ها نشستند تا به سؤالات پاسخ دهند. اما در کنار سعید آقاخانی و چند تن از بازیگران دیگر، امیر وفایی هم که نام او از قبل برای حضور در این نشست اعلام شده بود به پرسش و پاسخ با خبرنگاران نرسید.

در کنار مهدی فرجی تهیه‌کننده سریال، مسعود کریمی خضرا به عنوان مدیر گروه طنز مرکز سیمافیلم به نشست خبری آمده بود. همچنین صهبا شرافتی، کاظم نوربخش و ماشاءالله وروایی هم پاسخگوی اهالی رسانه شدند. نشست خبری با موفقیت این سریال در جذب مخاطب و پیشرفتِ‌در این حوزه نسبت به فصل گذشته آغاز شد.

مهدی فرجی در این باره گفت: امسال این سریال درصد قابل توجهی از فصل پیش بیننده بیشتری داشت که دلایل مختلفی هم داشت از جمله اینکه توانستیم سراغ یک قومیت دیگر هم برویم. من امروز در سامانه ۱۶۲ پذیرای بسیاری از مخاطبینی بودم که برایم جالب بود از پسربچه ۸ ساله تا خانم ۸۰ ساله درباره «نون‌خ» صحبت می‌کردند. اجازه بدهید اینجا از شخص رئیس صداوسیما و رئیس مرکز سیمافیلم تشکر کنم که میدان را هموار کردند بتوانیم به قومیت بلوچ هم بپردازیم.

اما نکته تهیه‌کننده سریال درباره حساسیت‌ها بر روی مذهب و قومیت‌ها به یکی از حاشیه‌های نشست هم تبدیل شد. چرا که او به این نکته اشاره کرد «پرداختن به قومیت‌ها حساسیت های فراوانی دارد که باید با مراقبت باشد. هر برنامه‌ای و هرکسی به راحتی نمی‌تواند به قومیت‌ها بپردازد. چرا که اصطلاحاً این کار به نوعی بندبازی است که خدایی ناکرده به کسی اهانت نشود و هرکار و هرکسی به راحتی به این موضوعات بپردازد.»

اما چرا این نکته تبدیل به حاشیه و چالش شد؛ عبارتِ خط قرمز که مهدی فرجی به آن اشاره کرد باعث شد تا خبرنگاری از او درباره خط قرمز سازمان صداوسیما و حساسیت پرداختن به قومیت‌ها بپرسد؛ او این‌چنین پاسخ داد: «شاید من نتوانستم صحبت خودم را درست جا بیندازم وگرنه اصلاً منظورم خط قرمز نبود. می‌خواستم بگویم پرداختن به قومیت‌ها آن‌قدر حساسیت دارد که برنامه‌سازان سراغش نمی‌روند چون باید به زوایای مختلف لهجه، فرهنگ، پوشش و … بپردازند. خط قرمزها در این زمینه زیاد است و به اصطلاح گفته می‌شود «سری که درد نمی‌کند چرا دستمال ببندند» از این رو همکاران کمتر سراغ قومیت می‌روند و به خود تهران می‌پردازند چون با جاهای دیگر نمی‌شود شوخی یا نقد کرد و پرداختن به آنها خیلی سخت است. اما از طرفی هم حیف است و اتفاقاً پرداختن به اینها به جذابیت سریال کمک می‌کند. مناظر شگفت‌انگیز، صنایع‌دستی درجه یک و … در شهرهای مختلف ما وجود دارد پس چرا نباید از اینها برای سریال استفاده کرد.»

فرجی در بخش دیگری از این نشست خبری به پرداختنِ «نون‌خ» به موضوع کولبرها اشاره کرد و گفت: باید تشکر کنم از اینکه اجازه دادند به قصه کولبرها بپردازیم. امروز خانمی با بغض و گریه به من گفت که این سریال ما را با قصه این افراد آشنا کرد. خودمان شاید فکر می‌کردیم پرداختن به این مسایل سخت است اما تشکر می‌کنم که گذاشتند در کنار لحظات کمدی و شاد، نقد هم داشته باشیم. مردم هم امروز می‌گفتند از دلایل علاقه‌شان به کار همین است که در کنار لحظات مفرح از درد مردم هم گفته می‌شود.

ماشاالله وروایی یا عموکاووسِ داستان «نون‌خ» در ادامه اضافه کرد: فرزند یکی از کولبرها با من صحبت می‌کرد و درباره این می‌گفت که پدرش چه کار سخت و طاقت‌فرسایی دارد. عموم مردم این سریال را ستایش می‌کردند و می‌گفتند تلویزیون قصه‌های این چنینی بسازد. صهبا شرافتی که نقش روناک را در این سریال بازی می‌کرد از صحبت با مخاطبان در سامانه ۱۶۲ گفت: فصل پنجم خیلی برایم سخت بود. من گواهینامه پایه دو نداشتم و اولین بار بود که سوار مینی‌بوس می‌شدم و رانندگی می‌کردم. این فصل خیلی برای من چالش‌برانگیز بود و لذت زیادی برایم داشت.

همان‌طور که صهبا شرافتی در صحبت‌هایش گفت کاظم نوربخش بازیگر نقش سلمان هم به همین نکته اشاره کرد که مردم از ما ساخت فصل بعدی سریال را می‌پرسیدند و یا می‌گفتند که «نون‌خ» به شهر و روستای ما بیاید و لوکیشن هم در این باره پیشنهاد می‌دادند.

مسعود کریمی خضرا به عنوان مدیر گروه طنز سیمافیلم در نشست خبری حضور داشت به مصدومین این سریال اشاره کرد و گفت: در این سریال گروه جانبازان «نون.خ» را داشتیم و همه شخصیت‌ها به نوعی با مصدومیت‌های مختلفی در این فصل مواجه شدند.

یکی از دیگر سؤالات چالشی این جلسه شکایت حسین صفامنش خواننده از سعید آقاخانی به دلیل استفاده از موسیقی او در سریال تصریح کرد: موضوع ربطی به آقای آقاخانی ندارد و به من به عنوان تهیه‌کننده مربوط می‌شود. ما در یکی از فصل‌ها هم از «شیرین شیرین» آقای محمدیان استفاده کردیم که او تماس گرفت و بسیار هم تشکر کرد و گفت این موسیقی موجب شعف و تحسین شده است. ما در بخش کولبرها از موسیقی آقای صفامنش استفاده کردیم، البته نافی موضوع مالکیت معنوی نیستم اما تصورم نبود شکایت کنند. فکر می‌کردم او زنگ می‌زند و می‌گوید دمت گرم، وقتی به کولبرها پرداختی از این قطعه استفاده کردی. البته درباره حقوق مادی و معنوی این حق با آقای صفامنش است و حتماً برای جبران ماجرا در خدمت هستم. در این ۲ فصل قبلی تلاشی هم صورت گرفت که بتوانیم با او مذاکره کنیم. اما سعید آقاخانی دنبال صدای بکری بود اما نشد از ایشان استفاده کنیم. آرزو دارم موفق باشند.

فرجی در پاسخ به سؤال دیگری درباره اینکه آیا سازمان صداوسیما به عنوان سفارش از آنها خواسته به سمتِ بلوچستان بروند، افزود: اگر به تاریخچه «نون‌خ» از فصل اول تاکنون نگاهی بیندازیم اینکه به قومیت کُرد بپردازیم کاملاً پیشنهاد خود آقاخانی بود. من متنی را به او دادم و گفت خیلی متن خوبی است اما انگیزه‌ای ندارد مگر اینکه به سمت یکی از قومیت‌ها برویم. ریاست سازمان صداوسیما در دیدار اخیری که با عوامل داشت گفت با محوریت قوم کُرد هر بار به یک قوم دیگر هم پرداخته شود و خود آقاخانی هم دغدغه همه ایران را داشت. اما این نکته را هم بدانید کسانی که در تلویزیون کار می‌کنند شاید سفارشی کار می‌کنند چون کارفرمای ما تلویزیون است اما مذاکره می‌کنیم و سعید آقاخانی هم خیلی ظریف سراغ موضوعات می‌رود. خود ما ممیزی‌های اولیه را انجام می‌دهیم و می‌دانیم کجا ممکن است به کسی بربخورد.

اما نکته دیگر که سؤال خیلی از خبرنگاران و اتفاقاً مردم در سامانه ۱۶۲ بود به ساخت فصل ششم «نون‌خ» برمی‌گشت. فرجی در این باره چنین گفت: درباره سری ششم صحبت کردن زود است. آقای آقاخانی پستی گذاشت و گفت این فصل پایانی بر مجموعه «نون.خ» است.

تهیه‌کننده سریال همچنین درباره آخرین وضعیت سعید آقاخانی و مصدومان «نون‌خ» چنین توضیح داد: هفت نفر دست و پایشان شکست. آقای آقاخانی هم از ارتفاع سقوطی داشت که ۱۰ روز بستری بود و او را در ادامه فیلمبرداری با عصا دیدیم و باعث شد کمی نقشش تغییر کند. خوشبختانه الان ایشان سلامت هستند و مشکلی ندارند.

فرجی همچنین در خصوص اینکه آیا قرار است فیلم سینمایی «نون‌خ» ساخته شود یا خیر، افزود: درمورد سینمایی کار نه صحبت خاصی شده و نه تصمیمی برای ادامه ساخت این سریال در ورژن سینمایی گرفته شده است.

او درباره ادای نامطلوب گویش بلوچستان و ماجرای دلخوری کرمانی‌ها، تأکید کرد: من هیچ نقدی درباره گویش بلوچ ها ندیدم. ما بازیگران مختلفی از زاهدان و زابل و نقاط مختلف استان داشتیم. درباره کردها هم همینطور بود و از شهرها و نقاط مختلف در کار حضور داشتند. اما درباره هموطنان کرمانی بایستی این توضیح را بدهم، من توضیحاتی به مسؤولان کرمان دادم و گفتم سوتفاهمی ایجاد شده و برخی نکاتی که مطرح می کردند هیچ ارتباطی با کرمان نداشت. فردی هم که نشان دادیم هزار کیلومتر قبل تر از کرمان بود و هیچ کدام از خانواده اش هم لهجه کرمانی نداشتند. ما از خود مردم کرمان هم نظر نارضایت گونه نداشتیم.

فرجی در خصوص اینکه آیا سریال حذفیات و سانسورهایی داشته یا خیر، خاطرنشان کرد: سعید آقاخانی علاقه‌مند بود منطقه ای انتخاب شود که لنج و دریا و جذابیت های بصری داشته باشد که بعد از جمع‌بندی قومیت بلوچ انتخاب شد. بالأخره به طور طبیعی حذفیاتی داشتیم اما آن‌قدر نبود که به کار ما آسیب بزند. شاید از بسیاری از سریال‌های معمولی ممیزی ما کمتر بود.

کد خبر 848424 منبع: تسنیم برچسب‌ها خبر مهم نوروز بازیگران سینما و تلویزیون ایران فیلم و سریال ایرانی

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت سعید آقاخانی و ادامه سریال «نون‌خ»
  • آخرین وضعیت سعید آقاخانی بعد از سقوط از ارتفاع
  • پاسداشت سعید امیرسلیمانی به بهانه رونمایی از مستند «دیدار در سنگلج» + تیزر مستند
  • تیزر | مستند «کابوس ژنرال» به آنتن شبکه سه رسید
  • خط رو خط مسائل اجتماعی
  • مستند «کابوس ژنرال» به آنتن شبکه سه رسید + تیزر
  • بازگشت «افسانه بروسلی» و «پوآرو» به تلویزیون
  • گزارشی از ۳ سریال جدید تلویزیون + زمان پخش
  • نگاهی به ۳ سریال جدید تلویزیون
  • عکس| اولین پست اینستاگرامی سعید آقاخانی بعد از اتمام نون‌خ