Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سی‌امین روز از مرداد ماه ۹۹ با اخبار و حاشیه‌های فراوانی در عرصه فرهنگ و هنر روبرو بود که از جمله مهمترین آن‌ها می‌توان به گلایه رضا رویگری به نبود رسیدگی به دستمزد و قراردهای بازیگران اشاره کرد. تاریخ انتشار: 17:30 - 30 مرداد 1399 - کد خبر: ۶۴۸۷۳۱

خبرگزاری میزان - سی‌امین روز از مرداد ماه ۹۹ با اخبار و حاشیه‌های فراوانی در عرصه فرهنگ و هنر روبرو بود که از جمله مهمترین آن‌ها می‌توان به گلایه رضا رویگری به نبود رسیدگی به دستمزد و قراردهای بازیگران اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

آغاز محرم یادآور امر به معروف و نهی از منکر «امام حسین (ع)» در قیام عاشورا است

محمد هادی هدایت کارشناس علوم قرآنی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان پیرامون بینش سیاسی «امام حسین (ع)» گفت: بینش دقیق اجتماعی و سیاسی «امام حسین (ع)» همچنین امکان تفکیک موضوعات از یکدیگر، شاخه‌ای مهم در رفتار اجتماعی «اهل بیت (ع)» است، بر همین پایه به‌رغم ناخرسندی از عملکرد خلیفه‌ها خصوصا عثمان، اما تلاش برای نجات جان مخالفان، تنها به امر پدر و برای پاسداری از کیان برخی ارزش‌های جامعه از اهمیت بسزایی برخوردار است که نمود آن در عملکرد «امام حسین (ع)» به خوبی خود مشخص بود.

بیشتر بخوانید: برای مطالعه مطالب و گفت‌وگوهای مذهبی اینجا کلیک کنید


***اهمیت و ارزش الگوپذیری از «امام حسین (ع)»

وی به اهمیت الگوپذیری از «امام حسین (ع)» اشاره و تاکید کرد: «امام حسین (ع)» به عنوان یکی از «ائمه معصومین (ع)» بهترین فرد برای الگو قرار گرفتن محسوب می‌شوند چرا که ویژگی‌های خاص اخلاقی ایشان، شیوه و سبک درست زندگی را ارائه می‌کند و این همان حلقه مفقوده جامعه و فرهنگ امروز ما است، متاسفانه در پیش گرفتن و ترویج فرهنگ اشتباه جامعه را به حرص و خودخواهی نزدیک کرده است.

***سیره رفتاری «امام سوم(ع)»

هدایت پیرامون سیره رفتاری «امام حسین (ع)» بیان کرد: «امام حسین (ع)» در زمان حیات خود به عنوان یکی از کریمان عصر خود محسوب می‌شدند، افراد متعددی برای دریافت کمک به ایشان مراجعه می‌کردند. روزی مردی فقیر به در خانه «امام حسین (ع)» رفت و چون برای بیان خواسته خود خجالت می‌کشید با زبانی شعر گونه نیاز و احتیاجش به پول را بیان کرد، «امام حسین (ع)» برای برآورد کردن حاجت مرد فقیر به خانه رفتند هر آنچه داشتند را در پارچه قرار دادند و از تمام اعضای خانواده خواستند تا هر چه می‌توانند به فقیری که به در خانه آن‌ها آمده کمک کنند.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید

قرارداد بین بازیگر و تهیه‌کننده تنها یک کاغذ بی ارزش است

رضا رویگری در گفت‌وگو با خبرگزاری میزان، پیرامون فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: در حال حاضر در هیچ اثری بازی نمی‌کنم، آن زمان که شرایط عادی بود و تولیدات زیاد کسی به من پیشنهاد بازی نمی‌داد، حال که وضعیت کرونا پیش آمده و کارها کم شده چه انتظاری می‌توانم داشته باشم. 

وی در همین راستا داد: من سالها تجربه بازی داشته‌ام، نباید انتظار داشت که گوشه‌ قاب دوربین بنشینم و هیچ تاثیری در اثر نداشته باشم، ترجیح می‌دهم خانه بمانم اما در هر کاری و با هر کارگردانی کار نکنم، از طرفی وضعیت بیماری کرونا خطرناک است و در این شرایط از خانه بیرون رفتن برای من کار درستی نیست.

بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین اخبار از سینمای ایران اینجا کلیک کنید

بازیگر سریال «مختارنامه» درباره طلب خود از آثاری که در آنها به ایفای نقش پرداخته اضافه کرد: به اندازه موهای سرم از تهیه کنندگان طلب دارم و هیچکس هم پرداختی به من نداشته است، متاسفانه دستم به جایی نمی‌رسد و هیچ جایی هم وجود ندارد که بتوانم نسبت به عدم پرداخت دستمزدهایم شکایت کنم. 

وی در همین رابطه اذعان کرد: شاید باورتان نشود بیش از ۳۰۰ میلیون تومان از پروژه‌های مختلف طلب دارم، اما چه کسی می‌خواهد این پولها را برای من بگیرد، چرا هیچ نهاد و هیچ صنفی از من به عنوان بازیگری که سالها در سینما، تئاتر و تلویزیون فعالیت کرده‌ام حمایت نمی کند. 

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید

«یک تن و این همه مزار» کتابی برای آشنایی جوانان با یک شهید ارزشمند

معصومه رمضانی در گفت‌وگو با خبرگزاری میزان پیرامون مضمون کتاب «یک تن و این همه مزار» گفت: کتاب «یک تن و این همه مزار» روایتی از زندگی «شهید حسین ایرلو» یکی از فرماندهان «لشکر ۳۳ المهدی(عج)» است.

وی در همین راستا ادامه داد: کتاب «یک تن و این همه مزار» برای دوره سنی نوجوانان نوشته شده و بیشتر به جنبه اخلاقی و زندگی این شهید بزرگوار پرداخته است. تلاش کردم تا با قلمی ساده و روان از ورای داستان‌های کوتاه، نوجوانان را با شهیدی ارزشمند آشنا کنم، پسری جوان با تیپ و ظاهری به روز روانه‌ جبهه و دفاع از انقلاب اسلامی می‌شود، شجاعتش خیلی زود به چشم می‌آید و فرماندهی گردان را به عهده اش می‌گذارند.

بیشتر بخوانید: برای مطالعه آخرین کتاب منتشر شده  اینجا کلیک کنید

رمضانی ویژگی‌های «شهید حسین ایرلو» را مورد بررسی قرار داد و بیان کرد: «شهید حسین ایرلو» از رزمندگان تهرانی بود، اما در زمان جنگ تحمیلی به عنوان فرمانده لشکر شیراز انتخاب شد، هر چند این انتخاب در ابتدا مخالفانی داشت، اما پس از اینکه متوجه هوشمندی و جسارت «شهید حسین ایرلو» شدند با او همراه شده و موفقیت‌های ارزشمندی را رقم زدند.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید

صدرنشین جدول فروش سینما ۸ میلیون تومان فروخت

خبرگزاری میزان - جدول فروش هفتگی سینمای ایران با اعلام صدرنشینی فیلم سینمایی «زن‌ها فرشته‌اند ۲» به کارگردانی آرش معیریان با فروش معادل ۸۸۲,۰۵۲,۷۵۳ ریال منتشر شد.

سینما‌های سراسر کشور از اسفند ماه گذشته با تعطیلی سالن‌های خود به دلیل شیوع بیماری کرونا وضع ناگواری را تجربه کردند، اما حال بعد از گذشت این زمان هشت فیلم آغازگر راه سینما در سال ۹۹ و همزمان با بازگشایی سالن‌های تماشای فیلم هستند.

همچنین فیلم‌های «جهان با من برقص» به کارگردانی «سروش صحت»، «عطر داغ» ساخته علی ابراهیمی و «یادم تو را فراموش» به کارگردانی علی عطشانی در رتبه های دوم تا پنجم جدول فروش هفتگی سینمای ایران قرار گرفتند. 

بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین اخبار از سینمای ایران اینجا کلیک کنید

زن‌ها فرشته‌اند ۲

فروش هفتگی: ۸۸۲,۰۵۲,۷۵۳ ریال

فروش کلی: ۴,۰۳۸,۱۷۵,۴۷۵ ریال

نویسنده و کارگردان: آرش معیریان

بازیگران: محمدرضا شریفی‌نیا، نیوشا ضیغمی، سحر قریشی، نسرین مقانلو، میرطاهر مظلومی، علی صادقی، مریم سعادت، سیروس همتی، مهتاج نجومی، شهین تسلیمی، حسین ملکی، احمدرضا موسوی، صدیقه کیانفر، شیرین ایزدی، آیدا نوری و مهدی صارمی

خلاصه داستان: چند زوج در رده‌های سنی مختلف در سال ۲۰۲۰ به‌دنبال آن هستند که تعریفی بیست از زندگی خود ارائه دهند غافل از آن که بدجوری از تعارضات ذهنی رنج می‌برند.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید

قسمت دوم فیلم جذاب «کریستوفر نولان» ساخته می‌شود

خبرگزاری میزان - براساس آخرین شنیده‌‌ها «کریستوفر نولان» نویسنده و کارگردان مطرح سینمای هالیوود که این روزها اکرن فیلم سینمایی «تنت» را پیش روی خود می‌بیند، همراه با برادرش «جاناتان نولان» نویسنده و کارگردان سریال مطرح «وست ورلد» نگارش قسمت دوم فیلم «میان ستاره ای» را آغاز کرده اند. 

هنوز در خصوص پلات داستانی فیلم سینمایی «میان ستاره‌ای ۲» اخباری منتشر نشده، اما در قسمت اول «کوپر» با بازی متیو مک کانوهی دخترش را که سال‌ها از وی بزرگتر شده از دست می‌دهد و برای پیدا کردن «امیلیا برند» دیگر فضانورد حاضر در سفینه خود که در کهکشان گم شده راهی سفری تازه می‌شود.

بیشتر بخوانید:  برای مشاهده آخرین اخبار سینمای هالیوود اینجا کلیک کنید

بسیاری از دوست داران سینما نسخه اول فیلم میان ستاره ای را بهترین فیلم در ژانر علمی تخیلی و با مضمون فضانوردی می دانند، فیلمی که توانست برای نولان اتفاقات جذابی را رقم زده و در میان صد فیلم برتر تاریخ سینما قرار گیرد. 

هنر هفتم و صنعت فیلمسازی، علی‌الخصوص سینمای هالیود، به‌واسطه بحران سلامت جهانی و اپیدمی کرونا، متحمل خسارت تخمینی ۲۰ میلیارد دلاری شده است. کریستوفر نولان با آثار بلاک‌باستر و تکنیکال‌اش یکی از اهرم‌های سنگین هالیوود به شمار آمده‌اندکه همیشه سودآوری مطلوبی را عاید سینما کرده‌اند.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اینجا اینجا اینجا اینجا اخبار سینما سینمای ایران یک تن و این همه مزار شهید حسین ایرلو خبرگزاری میزان بیشتر بخوانید سینمای ایران جدول فروش امام حسین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۳۳۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلایه رئیس‌ دادگستری زنجان از وضعیت بد نگهداری اموال دولتی

رئیس‌کل دادگستری استان زنجان با انتقاد از وضعیت بد نگهداری برخی اموال بیت‌المال گفت: مدیران دستگاه‌ها در حفظ حقوق بیت‌المال به وظیفه قانونی خود عمل کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، حجت‌الاسلام علی فرجی‌ برحق در نخستین جلسه شورای حفظ حقوق بیت‌المال و صیانت از حقوق عامه استان زنجان در سال جدید ضمن تقدیر از زحمات اعضای این شورا، اظهار داشت: فلسفه جلسات این شورا بر مبنای بررسی عملکرد بیرونی دستگاه‌ها است، به نظر می‌رسد برخی مشکلات در خود دستگاه‌ها در حوزه حفظ حقوق بیت المال وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه بنده در بازدید از چند مجموعه مشاهده کردم در حوزه حفظ حقوق بیت‌المال و اموال دولتی تضییع شده بنابراین مدیران بایستی در حفظ اموال دولتی به وظیفه قانونی خود عمل کنند.

رئیس‌کل دادگستری استان زنجان با بیان اینکه بی توجهی در حفظ اموال دولتی مورد پذیرش نیست، افزود :مدیرانی که در این حوزه به وظیفه قانونی خود عمل نکنند باید پاسخگو باشند.

وی بیان کرد: شورای حفظ حقوق بیت المال در سال 1403 جلسات و اقدامات خود را با ارائه برنامه‌های منسجم همراه با راهکار و اقدامات پیشگیرانه در امور اراضی ملی و رفع تصرف آن‌ها تنظیم کند.

فرجی برحق با اشاره به اینکه بخش قابل توجهی از مردم استان در بخش کشاورزی فعالیت دارند، تاکید کرد: در بخش مدیریت آب‌های زیرزمینی بویژه چاه‌های کشاورزی صرفاً اقدامات سلبی موثر نیست، بلکه انجام اقدامات و کارهای کارشناسی در این حوزه می‌تواند ضمن حفظ آب‌های زیرزمینی مشکل تأمین آب کشاورزان را برطرف خواهد کرد.

وی تصریح کرد: یکی از اقدامات موثر در حفظ و مدیریت آب‌های زیر زمینی و چاه‌های کشاورزی نصب کنتور است، بنابراین می‌شود با پرداخت تسهیلات بانکی کم بهره برای خرید کنتور آب چاه‌ها توسط کشاورزان در این بخش هم موفق عمل کرد.

در ابتدای جلسه اعضای شورا با ارائه گزارش اقدامات حوزه خود به بیان برنامه ها در سال جاری پرداختند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • از سینمای متفکر به فیلم های کمدی رسیدیم
  • آمار فروش فیلم‌های سینمایی در اولین هفته اردیبهشت/ «مست عشق» از «تمساح خونی» سبقت گرفت
  • ۵۸۹ هزار مخاطب به سینما رفتند/ صدرنشینی «مست عشق»
  • استقبال مخاطبین سینما از «مست عشق»
  • گلایه رئیس‌ دادگستری زنجان از وضعیت بد نگهداری اموال دولتی
  • گلایه اهالی روستای حمزه آباد مهاباد از وضعیت اینترنت
  • پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین اعلام شد
  • پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین اعلام شد/ جمع کل؛ بیش از ۱۴۶ میلیارد و ۸۵۱ میلیون تومان
  • «س.ق» زن بازیگر ایرانی است که تتلو در اعترافاتش از او نام برد
  • گلایه مردم از وضعیت نامناسب آسفالت بلوار صنم بلاغی پلدشت