Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: اتومبیلرانی و موتورسواری جایگاه بین‌المللی بسیار بالایی دارند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مهدی علی‌نژاد معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در مراسم توسعه پیست اتومبیلرانی آزادی اظهار داشت: اتومبیلرانی و موتورسواری جایگاه بین‌المللی بسیار بالایی دارند و وزارت ورزش و جوانان و همچنین کمیته ملی المپیک از فدراسیون ایران حمایت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

علی‌نژاد: مسئولیت قرارداد ویلموتس با فدراسیون فوتبال است/ قرارداد پس از اضافه شدن پرانتز برای ما ارسال نشد

 

ادامه دارد ...

R1351/P/S3,33/CT11 واژه های کاربردی مرتبط مهدی علی‌نژاد بیشتر بخوانید... کلنگ‌زنی ساختمان اداری فدراسیون اتومبیلرانی با حضور صالحی‌امیری و علی‌نژاد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... کلنگ‌زنی ساختمان اداری فدراسیون اتومبیلرانی با حضور صالحی‌امیری و علی‌نژاد واژه های کاربردی مرتبط مهدی علی‌نژاد پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ نهایی شدن قرارداد حاج‌صفی و آریس تا ۲۴ ساعت آینده ۲ مدافع پرسپولیس بازی با سایپا و استقلال را از دست داد ۳ ‌فلیک: خوش‌شانس بودیم که دفاع ضعیف، کار دست‌مان نداد / در فینال، باید PSG را تحت فشار قرار دهیم ۴ واینالدوم در صدر لیست خرید کومان برای بارسلونا ۵ قدوس همچنان در فهرست بشیکتاش/ کاهش ۴ میلیونی یورویی قیمت طارمی ۶ محمدخانی: پول ویلموتس را رئیس پیشین فدراسیون پرداخت کند!/ اساسنامه را به سود خودشان تنظیم کردند ۷ عز‌ت‌اللهی پس از پیوستن به تیم دانمارکی: می‌خواهم ارزشم را در پیراهن وِیل بولدکلوب نشان دهم ۸ سلطانی‌فر و مدیران فعلی و پیشین فدراسیون فوتبال دوشنبه به مجلس می‌روند مهمترین اخبار ورزشی محمدخانی: پول ویلموتس را رئیس پیشین فدراسیون پرداخت کند!/ اساسنامه را به سود خودشان تنظیم کردند چالش‌های بزرگ تراکتور در آستانه اتمام لیگ/ از محکومیت‌های سنگین بین‌المللی تا جدایی بازیکنان اصلی سلطانی‌فر: استقلال و پرسپولیس به زودی وارد بازار سرمایه می‌شوند/ سرخابی‌ها در ۴ سال گذشته بدون یک ریال بودجه دولتی اداره شدند محاکمه؛ تضمین وفاداری ملت به قانون/ بیت‌المال بانک خصوصی مدیران کارنابلد نیست مهمترین اخبار تسنیم گزارش/ خانواده موشک های فاتح ۱۳ عضوی شد/ دوربردترین موشک بالستیک تاکتیکی ایران به نام «حاج قاسم» چین: آمریکا هیچ حقی برای درخواست بازگشت تحریم‌ها علیه ایران ندارد اختصاصی| نامه مهم ظریف در واکنش به اقدامات آمریکا برای راه‌اندازی مکانیزم ماشه دستور رئیسی برای بررسی نحوه اجرای طرح تحول نظام سلامت/آمار سقط جنین نگران‌کننده است نیویورک تایمز: معلوم نیست ترامپ توانایی فعال کردن مکانیزم ماشه را داشته باشد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مهدی علی نژاد مهدی علی نژاد بین المللی علی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۳۳۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش وزیر ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه های استقلال و پرسپولیس

کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان در حاشیه جلسه هیئت دولت در پاسخ به تغییر نام باشگاه استقلال گفت: باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس متولی دارند و هر کدام مالک جداگانه‌ای دارند، اما برای تغییر نام باید طبق روال قانون و در مسیر خودش این اقدام صورت بگیرد.
وی ادامه داد: تغییر نام باشگاه‌های ورزشی در باشگاه‌های خُرد و کوچک و یا باشگاه‌های بزرگ باید طبق کمیسیون ماده ۵ باشگاه‌ها تغییر نام بدهد و این موضوع درمورد تمامی باشگاه‌های ورزشی صدق می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • اختصاص ۵۰۰ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌های ورزشی
  • ناتوانی وشکست استکبارجهانی در برابر اراده ملت ایران بسیار مهم است
  • اسبقیان: وضعیت سرپرستی در فدراسیون‌ها را جمع می‌کنیم
  • واکنش وزیر ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه های استقلال و پرسپولیس
  • انحلال دو فدراسیون ورزشی/ بازگشت بادبانی به فدراسیون قایقرانی
  • مسعود اسکویی گوینده ورزشی درگذشت
  • اسبقیان: فدراسیون شطرنج با حضور پریدر در مسیر رو به رشدی قرار گرفته/ آرامش خوبی در این رشته حاکم است
  • رسمی: میزبانی جام باشگاه‌های آسیا به ایران رسید
  • تجلیل وزیر ورزش از ژیمناست المپین ایران
  • جام بین‌المللی یا آبروریزی ملی! چرا جام تختی با این شکل برگزار می‌شود؟/ شعار بیلبوردهای شهردار را باور کنیم یا میزبانی درجه۳ دبیر را ؟