Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-09@02:25:05 GMT

ملت فلسطین در برابر عادی سازی روابط تضعیف نخواهد شد

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۳۳۷۷۴

ملت فلسطین در برابر عادی سازی روابط تضعیف نخواهد شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، خالد مشعل رئیس پیشین دفتر سیاسی جنبش حماس امروز اظهار داشت: ملت فلسطین در مقابل عادی سازی روابط برخی کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی درد می کشد اما تضعیف نخواهد شد و در نهایت پیروزی را از آن خود خواهد کرد.

وی با بیان این مطلب افزود که برای مقابله با عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی باید میان طیف های مختلف امت [اسلامی] همکاری و هماهنگی ایجاد شود و اختلافات نژادی و طائفه ای را پشت سر گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خالد مشعل در ادامه گفت: به کسانی که برای عادی سازی روابط بازار گرمی و به ملت فلسطین ضربه می زنند می گویم که شما تمامی ارزش ها، مبادی و منافع راهبردی امت [اسلامی] را مصادره می کنید. اسرائیل از شما بهره برداری می کند و شما توهم دارید که در حال بنای روابط استراتژیک با رژیم صهیونیستی هستید.

این رهبر جنبش حماس اعلام کرد: اسرائیل عامل تداوم اختلافات است و مانعی بر سر راه موفقیت ما در تمامی مسائل و در مقابل نهضت ما در منطقه است. این رژیم از طریق سیاست عادی سازی روابط به دنبال ادغام در منطقه و ایفای نقش به عنوان بازیگر اصلی منطقه است.

وی افزود: اسرائیل تنها ابزار استعماری نیست بلکه دستور کار دینی و تاریخی دارد و به دنبال سیطره بر تمامی منطقه است.

کد خبر 5003967

منبع: مهر

کلیدواژه: خالد مشعل جنبش حماس رژیم صهیونیستی عادی سازی روابط با اسرائیل ایالات متحده امریکا رژیم صهیونیستی امارات متحده عربی لبنان عراق ایران دونالد ترامپ عادی سازی روابط با اسرائیل عربستان سعودی انفجار بیروت فلسطین انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 تحریم تسلیحاتی ایران ویروس کرونا عادی سازی روابط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۳۳۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسرائیل تنها بیمارستان رفح را هدف قرار داد

به گزارش جماران؛ دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد رژیم اشغالگر صهیونیستی تنها بیمارستان دولتی رفح را هدف قرار داده است.

دفتر مذکور در بیانیه‌ای تاکید کرد که ما در مقابل یک فاجعه انسانی حقیقی قرار داریم و از همه دنیا می‌خواهیم جلوی ادامه جنایات صهیونیست‌ها را بگیرند.

این بیانیه می‌افزاید که رژیم صهیونیستی از آغاز جنگ بیش از 400 کشتار و جنایت را در استان رفح مرتکب شده است.

دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین در غزه بیان کرد که هیچ منطقه امنی در نوار غزه وجود ندارد و منطقه المواصی شرایط اسکان آوارگان فلسطینی را ندارد.

 

دیگر خبرها

  • چالش های عربستان و آمریکا برای انعقاد پیمان امنیتی
  • اذعان ارتش اسرائیل به ناکامی برابر مقاومت فلسطین
  • اذعان ارتش رژیم صهیونیستی به ناکامی برابر مقاومت فلسطین
  • امیرعبداللهیان: در مسیر بازگشت روابط عادی دیپلماتیک بین ایران و مصر هستیم
  • اسرائیل تنها بیمارستان رفح را هدف قرار داد
  • آیا عادی سازی روابط ریاض و تل آویو قریب الوقوع است؟
  • آماده‌باش ارتش یمن در محاصره دریایی رژیم اسرائیل
  • چرا ترکیه روابط تجاری با اسرائیل را تعلیق کرد؟ | هدف اردوغان از اقدام دیرهنگام
  • حمایت مغربی‌ها از تجمعات ضد صهیونیستی در دانشگاه‌های غربی
  • چرا ترکیه روابط تجاری با رژیم صهیونیستی را تعلیق کرد؟