Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حجت الاسلام مجیدی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گفت: مجتمع ۱۶ واحدی که از دهه ۸۰ در بیدستان ساخته و رها شده بود با ۱۶۰ میلیون تومان هزینه باز سازی شد.

به گفته حجت الاسلام مجیدی، این ۱۶ واحد به زوج‌های طلبه جوان به مدت دوسال، اجاره داده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی هدف از این اقدام را کمک به زندگی و استفاده از ظرفیت فرهنگی طلاب دانست.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ارزش این ۱۶ واحد مسکونی را سه میلیارد تومان بیان کرد و گفت: این واحد‌ها در متراژ ۶۵ و ۷۰ متری است.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: زوج های جوان طلاب حوزه علمیه مجتمع مسکونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۳۴۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خانۀ ایثار در لرستان افتتاح می‌شود

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان گفت: خانۀ ایثار در این استان آماده افتتاح است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام هبت‌الله هاشمی، ظهر امروز، در دیدار با استاندار لرستان، بیان کرد: ایثارگران همچنان در مکتب ولایت همیشه در میدان هستند.

او با اشاره به‌ اینکه ایثارگران لرستان نجیب‌ترین و درعین حال شجاع‌ترین هستند، افزود: جامعه ایثارگر، شهدای والامقام، خانواده معظم شهدا و جانبازان و آزادگان هر کدام الگو هستند.

دستور استاندار لرستان برای آغاز روند تکمیل هتل صخره‌ای+فیلم

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با بیان اینکه جامعه ایثارگر نیازمند حمایت هستند، عنوان کرد: انتظار می‌رود بحث مسکن، اشتغال، تشکل‌ها،  مدارس و مشکلات فرزندان جامعه ایثارگر به‌صورت ویژه بررسی شود.

هاشمی با بیان اینکه مجتمع توانبخشی ایثار سال 96 افتتاح شده‌است،  اما تعطیل شده بود، تأکید کرد: این مجتمع از امکانات لازم برخوردار نبود و با همت ایثارگران مجتمع توانبخشی ایثار خرم‌آباد راه‌اندازی شد و امروز از امکانات لازم برخوردار است.

او خاطرنشان کرد: خانه ایثار در لرستان آماده افتتاح و مراکز درمانی آماده واگذاری است و هتلینگ این مجتمع در حد 90 درصد به بالا آماده بهره‌برداری است.

انتهای پیام/ 645

دیگر خبرها

  • خانۀ ایثار در لرستان افتتاح می‌شود
  • تولید فکری رسالت و ماموریت جشنواره علامه حلی است
  • از گشایش مجتمع آزمایشگاهی ـ تحقیقاتی تا انعقاد قرارداد با گروه صنعتی زرنام
  • از گشایش مجتمع آزمایشگاهی ـ تحقیقاتی تا انعقاد قرارداد با یک گروه صنعتی
  • فرصت ویژه جواد نکونام برای شکستن رکورد فرهاد مجیدی
  • افتتاح مجتمع فرهنگی و رفاهی معلم در ملکان
  • تجلیل از ۸۰ خادم قرآنی در امام زاده نرمی اصفهان
  • وظیفه جدید وقف کمک به حل مسائل جامعه است
  • شناسایی بیش از ۸۰۰ نوع نیت برای وقف
  • تفاهم‌نامه همکاری حوزه علمیه خواهران و اوقاف یزد