Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی‌ریز در دومین روز برگزاری کنکور سراسری محل رقابت داوطلبان گروه‌های آزمایشی علوم انسانی و ریاضی – فنی بود.

به‌گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از نی‌ریز ،  در دومین روز برگزاری کنکور سراسری در حوزه امتحانی نی‌ریز، 164 نفر شامل 40 زن و 124 مرد از مجموع 180 داوطلبی که نی‌ریز را به‌عنوان حوزه امتحانی انتخاب کرده بودند در گروه آزمایشی علوم ریاضی – فنی به رقابت پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این گروه آزمایشی در مجموع 16 نفر شامل پنج زن و 11 مرد غیبت داشتند و 93 درصد از داوطلبان این رشته (164 نفر از مجموع 180 داوطلب) در جلسه آزمون حضور داشتند.

در گروه آزمایشی علوم انسانی نیز قریب به 90 درصد از داوطلبان حضور داشتند که از مجموع 413 داوطلب، 370 نفر شامل 140 مرد و 230 زن در دومین روز برگزاری کنکور سراسری در این گروه آزمایشی به رقابت پرداختند، در این گروه آزمایشی 29 زن و 14 مرد غیبت داشتند.

به گزارش آنا، سیدمحمدرضا رئیس‌السادات رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی‌ریز به همراه امیر ولی‌زاده مدیر آموزش و پرورش نی‌ریز و احمد صدری از اداره اطلاعات  از نزدیک از نحوه برگزاری کنکور سراسری  و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در دومین روز برگزاری آزمون بازدید کردند.

رئیس‌السادات، در حاشیه بازدید از جلسه برگزاری کنکور سراسری از حمایت‌ها و همکاری‌های ادارات و نهادهای مختلف از جمله شهرداری، کارخانه فولاد نی‌ریز، ادارات آب و برق، هلال‌احمر، شبکه بهداشت و درمان، اورژانس، نیروی انتظامی، ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران نی‌ریز، آموزش و پرورش، اداره اطلاعات، جرائد و رسانه‌ها و مجموعه فرمانداری در برگزاری کنکور سراسری تشکر کرد.

انتهای پیام/۴۱۱۷/

منبع: آنا

کلیدواژه: آزمون سراسری دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی ریز برگزاری کنکور سراسری دومین روز برگزاری گروه آزمایشی آزمایشی علوم نی ریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۳۴۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ماراتن کنکور داوطلبان رشته علوم تجربی در قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، نماینده سازمان سنجش در قم گفت: در کنکور امسال ۱۷ هزار و ۵۱۴ داوطلب از این استان در آزمون سراسری دانشگاه‌ها و موسسه‌های آموزش عالی شرکت می‌کنند که از این میان تعداد ۱۰ هزار و ۹۶۴ نفر داوطلب زن و ۶ هزار و ۵۵۰ نفر داوطلب مرد هستند.

عباس حبیب زاده ادامه داد: داوطلبین در روز‌های پنجشنبه و جمعه ششم و هفتم اردیبهشت‌ماه در پنج گروه آزمایشی ریاضی، تجربی، انسانی، هنر و زبان‌های خارجی با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

وی افزود: از استان قم در گروه آزمایشی ریاضی از مجموع ٢ هزار و ۱۶۷ داوطلب ۷۴۹ نفر خانم و یک‌هزار ۴۱۸ نفر آقا، در گروه آزمایشی تجربی از مجموع هفت‌هزار و ۶۰۹ داوطلب پنج هزار و ۷۷ نفر خانم و ٢ هزار و ۵۳۲ نفر آقا، در گروه آزمایشی انسانی از مجموع پنج هزار و ۷۳۳ داوطلب سه هزار و ۶۹۷ نفر خانم و ۲ هزار و ۳۶ نفر آقا، در گروه آزمایشی هنر از مجموع ۸۳۲ داوطلب ۶۱۴ نفر خانم و ۲۱۸ نفر آقا و در نهایت در گروه آزمایشی زبان‌های خارجی از مجموع یک‌هزار و ۱۷۳ داوطلب ۸۲۷ نفر خانم و ۳۴۶ نفر آقا در آزمون شرکت کردند.

وی گفت: گروه ریاضی فیزیک و علوم انسانی صبح پنجشنبه ششم اردیبهشت‌ماه، گروه آزمایشی هنر و زبان عصر پنجشنبه ششم اردیبهشت‌ماه برگزار شد.

حبیب‌زاده گفت: علاوه بر دانشگاه قم، دانشگاه‌های مفید، آزاد اسلامی، شهاب دانش و فنی و حرفه‌ای نیز در گروه‌های آزمایشی مختلف در استان قم به عنوان حوزه امتحانی در آزمون سراسری اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۳، تعیین شده‌اند.

وی نوبت اول برگزاری آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ برای همه داوطلبانی که در موعد مقرر پنجم تا ۱۵ آذر ماه نسبت به ثبت نام در آزمون سراسری اقدام کرده‌اند دانست وادامه داد:نوبت دوم تیرماه برگزار و نتایج اولیه کنکور نیز مردادماه اعلام خواهد شد.

دیگر خبرها

  • آغاز ماراتن کنکور داوطلبان رشته علوم تجربی در قم
  • دفترچه سوالات کنکور علوم انسانی و ریاضی منتشر شد
  • آغاز کنکور ۱۴۰۳ با رقابت داوطلبان ریاضی و انسانی
  • برگزاری کنکور سراسری با رقابت گروه  علوم ریاضی و انسانی در هرمزگان
  • آغاز نوبت اول کنکور ۱۴۰۳/ رقابت داوطلبان گروه‌های ریاضی و انسانی در نخستین روز
  • آغاز ماراتون نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳/ رقابت گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و علوم انسانی با بیش از ۵۰۰ هزار داوطلب
  • رقابت کنکور ۱۴۰۳ با آزمون «علوم ریاضی» و «علوم انسانی» آغاز شد
  • رقابت ۶۴ هزار و ۷۱۹ داوطلب اصفهانی نوبت اول آزمون سراسری از فردا
  • رقابت ۶۴ هزار و ۷۱۹ داوطلب اصفهانی نوبت اول آزمون سراسری
  • برگزاری کنکور سراسری فردا و پس فردا