Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلسه کمیته آموزش فدراسیون جهانی تکواندو به صورت ویدئو کنفرانس با حضور عضو ایرانی این کمیته امروز پنجشنبه ۳۰ مردادماه برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، با اعلام سیدنعمت خلیفه در این نشست در خصوص کلاس‌های کوچینگ و برگزاری کلاس‌های مربیان پاراتکواندو در درجه‌های یک و دو بحث و تبادل نظر و مقرر شد سطح درجه سه را هم مربیان حرفه‌ای پشت سر بگذارند تا اجازه ارنج کردن داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه با رأی گیری صورت گرفته مقرر شد برای مربیان پاراتکواندو کلاس مجزا برگزار شود و یا در صورت مشترک بودن، میزان ساعت آموزش ارتقا پیدا کند. همچنین در خصوص برگزاری جلسات بازآموزی داوری و کلاس‌های داوری بین‌المللی گفت‌وگو شد و مقرر گردید که به صورت آنلاین انجام شود.

با حکمی از سوی «چو» رئیس فدراسیون جهانی تکواندو سیدنعمت خلیفه از مردادماه سال گذشته به مدت دو سال به عضویت کمیته آموزش فدراسیون جهانی منصوب شده است.

 

 

انتهای پیام

منبع: دانا

کلیدواژه: فدراسیون جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۳۴۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، نشست فوق العاده هیئت رئیسه فدراسیون انجمن‌های ورزشی برگزار شد. این نشست به ریاست نصرالله پریچهره سرپرست فدراسیون و با حضور حمیدرضا غزنوی نایب رئیس، مهدی سلاطی سرپرست دبیری فدراسیون، سهراب آزاد، سلامی، امیر غریبلو و چشمی بازرس فدراسیون برگزار شد.

در این جلسه تاریخ پیشنهادی برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون انجمن‌های ورزشی تعیین شد و مقرر شد که این تاریخ به وزارت ورزش و جوانان ارائه و پیشنهاد شود.

تاریخ پیشنهادی هیئت رئیسه فدراسیون انجمن‌های ورزشی برای انتخابات ۳۰ خرداد ماه است. بررسی حضور سه رشته سپک تاکرا، فلوربال و جوجیتسو در مسابقات ایندورگیمز (داخل سالن آسیا)، میزبانی ایران از مسابقات سپک تاکرای آسیا در شهریور و بیس بال غرب آسیا در مهرماه ۱۴۰۳ و همچنین بازگشت رشته‌های آبی اسکی روی آب، جت اسکی و موج سواری به فدراسیون انجمن‌های ورزشی و اضافه شدن انجمن ماهیگیری به فدراسیون از دیگر موارد قابل بحث در این نشست بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وعده رئیس کمیته فوتسال برای تمدید قرارداد شمسایی
  • برگزاری نشست کارگروه ورزش حزب موتلفه و کمیته ملی المپیک
  • تجدید انتخابات جنجالی در فدراسیون دوومیدانی
  • قرارداد هاکان دمیر سرمربی تیم ملی بسکتبال تمدید نشد
  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • برگزاری دومین نشست کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی AFC به ریاست تاج
  • چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟
  • برگزاری کلاس‌های دینی و مذهبی برای دختران در روستای منصوری + تصاویر
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک پاریس