Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته ملی المپیک با اشاره به اینکه زنان حق دارند از امکانات پیست اتومبیلرانی و موتورسواری مجموعه آزادی هم‌سطح مردان استفاده کنند، گفت: زنان با کسب موفقیت‌های گوناگون به ورزش کشور اعتبار بخشیدند.

«سیدرضا صالحی‌امیری» امروز (پنجشنبه) در مراسم توسعه پیست مجموعه ورزشی آزادی، تصریح کرد: معتقدم بعد از فوتبال یکی از رشته‌هایی که باعث نشاط اجتماعی می‌شود، اتومبیلرانی و موتورسواری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز نیازمند دمیدن روح نشاط و شادابی در جامعه هستیم و به همین دلیل خانواده بزرگ اتومبیلرانی مسوولیت بزرگی دارند.

وی افزود: آینده خوبی برای این فدراسیون می‌بینم و حضور ما نشان دهنده حمایت از این فدراسیون و مسوولان لایق آن است.

رییس کمیته ملی المپیک خاطرنشان کرد: دختران ما حق دارند در این مجموعه حضور فعال داشته باشند. آن‌ها نیمی از جامعه هستند و به اندازه سهمشان حق دارند. زمینه حضور زنان در این رشته بیش از مردان مهیاست و دختران ما در هر رشته‌ای که حاضر شدند به ورزش ما اعتبار بخشیدند.

«مازیار ناظمی» سرپرست فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری نیز در مراسم فوق که با کلنگ‌زنی ساختمان اداری، رفاهی و آموزشی فدراسیون همراه بود، عنوان کرد:از روزی که به فدراسیون آمدم اعلام کردم که حتی یک روز هم نباید از دست بدهیم.

وی گفت: حدود ۵۰ میلیون مخاطب در کشور داریم که حوزه اجتماعی وسیعی است. آموزش رکن اصلی کار است و سال ها کار من آموزش بوده است.

سرپرست فدراسیون، افزود: تا امروز ۷۱ اقدام انجام دادیم و همه را به اطلاع مردم رساندیم. بدهکار نسل جوان هستیم و باید به آن ها خدمت کنیم./ ایرنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۳۴۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مالک استقلال در خانه کشتی رویت شد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، عبدالعلی علی عسگری مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس (مالک جدید باشگاه استقلال)، برنا فیروزی معاون توسعه و مدیریت منابع وزارت ورزش و جوانان و احمد شهریاری مدیرعامل شرکت پارک‌های پتروشیمیایی افق خلیج‌فارس و نماینده تام الاختیار این هلدینگ در باشگاه فوتبال استقلال، عصر ديروز در کمپ تیم های ملی کشتی حضور یافتند.

علی عسگری، فیروزی و شهریاری پس از دیدار با علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی و بازدید از امکانات کشتی کشور،‌ با ملی پوشان کشتی آزاد در اردو دیدار و گفت و گو کردند.

فدراسیون کشتی با انتشار تصاویر این دیدار، جزییات بیشتری در خصوص صحبت های مطرح شده منتشر نکرده است.

باشگاه استقلال چند سال قبل وارد لیگ کشتی شد و به عنوان نایب قهرمانی رسید. باید دید با مدیریت جدید بازهم احتمال حضور استقلال در لیگ کشتی وجود دارد.

دیگر خبرها

  • اسبقیان: فدراسیون شطرنج با حضور پریدر در مسیر رو به رشدی قرار گرفته/ آرامش خوبی در این رشته حاکم است
  • مالک استقلال در خانه کشتی رویت شد (عکس)
  • تجلیل وزیر ورزش از ژیمناست تاریخ ساز(عکس)
  • کیومرث هاشمی: با زحمات فدراسیون ژیمناستیک، سهمیه المپیک کسب شد
  • کیومرث هاشمی: کسب سهمیه المپیک توسط الفتی اتفاق بزرگی برای جامعه ورزش است
  • تقدیر وزیر ورزش از مهدی الفتی بعد از کسب سهمیه المپیک
  • تجلیل وزیر ورزش از ژیمناست المپین ایران
  • هاشمی: کسب سهمیه توسط الفتی اتفاق بزرگی برای جامعه ورزش است
  • یک مربی زن، رییس یک رشته پر مدال المپیکی شد!
  • رونق ورزش کارگری نیاز به سرمایه‌گذاری کارخانه‌ها و مجموعه‌های صنعتی دارد