Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، «۵۳» و «۵۱»، اعدادی هستند که در لیگ برتر معنای مشخصی دارند. این دو عدد به ترتیب تعداد گل‌های زده استقلال و خورده شاهین بوشهر هستند. اعدادی که نشان می‌دهد آبی های تهران بهترین خط حمله و سفید پوشان بوشهر ضعیف ترین خط دفاعی را دارند.

در واقع دیدار استقلال و شاهین در هفته پایانی تقابل بهترین و خطرناک ترین خط حمله لیگ برابر آسیب پذیر ترین خط دفاعی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آماری که نشان می‌دهد ممکن است شانس پیروزی شاگردان مجیدی به لطف خط حمله قوی شان در این بازی بالا برود.

آبی پوشان با داشتن مهاجمان خطرناکی چون قائدی، دیاباته و مطهری که هر ۳ نفر رتبه‌های خوبی در جدول گلزنان برتر مسابقات دارند و نشان داده‌اند دروازه هیچ حریفی از گزند آنها در امان نیست، باید با تیمی دیدار کنند که تنها در ۵ دیدار دروازه شان را بسته نگه داشته و در ۲۴ بازی دروازه آنها بین یک تا ۵ بار در هر بازی باز شده است.

بوشهری‌ها در این فصل ۳ بار دروازه‌شان باز شده که مقابل پرسپولیس، سپاهان و ذوب آهن بود. دیدار رفت دو تیم استقلال و شاهین هم با نتیجه ۴ بر یک به سود آبی پوشان به پایان رسید و دیدار برگشت آنها از ساعت ۲۰:۴۵ پنجشنبه ۳۰ مرداد در بوشهر برگزار می‌شود. 

کد خبر 5002491

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال شاهین بوشهر لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال سپاهان اصفهان ویروس کرونا جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی فوتسال ایران فدراسیون کشتی ورزش همگانی لیگ برتر والیبال مهدی طارمی فوتسال والیبال ترین خط خط حمله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۳۴۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست آمریکا : سیستم مشترک دفاع هوایی کشورهای عربی مقابل ایران

به گزارش صدای ایران از انتخاب،بلینکن در جریان نشست وزرای شورای همکاری خلیج فارس در ریاض، پایتخت عربستان سعودی، طی اظهاراتی مدعی شد: «این مسئله تهدید حاد و فزاینده ایران را نشان می‌دهد، اما همچنین نیاز به همکاری در زمینه دفاع یکپارچه را هم نشان می‌دهد».

ایلنا: وزیر خارجه آمریکا رهبران کشور‌های خلیج فارس را به یکپارچگی دفاعی بیشتر فراخواند.

«آنتونی بلینکن»، وزیر خارجه ایالات متحده، خطاب به رهبران کشور‌های حوزه خلیج فارس گفت که رویارویی ایران و اسرائیل نیاز به یکپارچگی دفاعی بیشتر را نشان می‌دهد.

بلینکن در جریان نشست وزرای شورای همکاری خلیج فارس در ریاض، پایتخت عربستان سعودی، طی اظهاراتی مدعی شد: «این مسئله تهدید حاد و فزاینده ایران را نشان می‌دهد، اما همچنین نیاز به همکاری در زمینه دفاع یکپارچه را هم نشان می‌دهد».


دیگر خبرها

  • کامبک بارسلونا مقابل والنسیا ۱۰ نفره با هت‌تریک لواندوفسکی
  • درخواست آمریکا : سیستم مشترک دفاع هوایی کشورهای عربی مقابل ایران
  • استقلال با چند غایب به مصاف تراکتور می‌رود؟
  • حکم کمیته انضباطی برای تکرار یک دیدار تعیین‌کننده
  • رای کمیته انضباطی به برگزاری دیدار استقلال ملاثانی - فجر
  • کمیته فوتسال مقصر بازی‌های ضعیف تیم ملی است
  • مدافع موردعلاقه نکونام آماده حضور مقابل آبی پوشان
  • مدافع موردعلاقه نکونام آماده حضور مقابل آبی‌پوشان!
  • لیورپول با توقف مقابل وستهام از قهرمانی‌ دور شد؛ درگیری لفظی صلاح و کلوپ
  • درخشش گلر استقلالی مقابل ملی‌پوشان سپاهان