Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-30@03:39:34 GMT

قوی‌ترین خط حمله مقابل ضعیف‌ترین خط دفاع

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۳۴۴۸۰

قوی‌ترین خط حمله مقابل ضعیف‌ترین خط دفاع

تیم‌های دوم و شانزدهم جدول در حالی در هفته پایانی لیگ برتر به مصاف هم می‌روند که یک تیم دارای بهترین خط حمله و یک تیم دارای ضعیف ترین خط دفاع است.

به گزارش مشرق، «۵۳» و «۵۱»، اعدادی هستند که در لیگ برتر معنای مشخصی دارند. این دو عدد به ترتیب تعداد گل‌های زده استقلال و خورده شاهین بوشهر هستند. اعدادی که نشان می‌دهد آبی های تهران بهترین خط حمله و سفید پوشان بوشهر ضعیف ترین خط دفاعی را دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

ترکیب استقلال برای مصاف با شاهین مشخص شد

در واقع دیدار استقلال و شاهین در هفته پایانی تقابل بهترین و خطرناک ترین خط حمله لیگ برابر آسیب پذیر ترین خط دفاعی است. آماری که نشان می‌دهد ممکن است شانس پیروزی شاگردان مجیدی به لطف خط حمله قوی شان در این بازی بالا برود.

آبی پوشان با داشتن مهاجمان خطرناکی چون قائدی، دیاباته و مطهری که هر ۳ نفر رتبه‌های خوبی در جدول گلزنان برتر مسابقات دارند و نشان داده‌اند دروازه هیچ حریفی از گزند آنها در امان نیست، باید با تیمی دیدار کنند که تنها در ۵ دیدار دروازه شان را بسته نگه داشته و در ۲۴ بازی دروازه آنها بین یک تا ۵ بار در هر بازی باز شده است.

بوشهری‌ها در این فصل ۳ بار دروازه‌شان باز شده که مقابل پرسپولیس، سپاهان و ذوب آهن بود. دیدار رفت دو تیم استقلال و شاهین هم با نتیجه ۴ بر یک به سود آبی پوشان به پایان رسید و دیدار برگشت آنها از ساعت ۲۰:۴۵ پنجشنبه ۳۰ مرداد در بوشهر برگزار می‌شود. 

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا انفجار بیروت قرارداد ایران و چین فوتبال استقلال شاهین شهرداری بوشهر لیگ برتر ترین خط حمله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۳۴۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفاع جوان کاشمری از ۳ دختر در مقابل اراذل

دریافت 37 MB کد خبر 6090340

دیگر خبرها

  • کامبک بارسلونا مقابل والنسیا ۱۰ نفره با هت‌تریک لواندوفسکی
  • خاطرات تلخ اردیبهشتی آبی ها مقابل تراکتور!
  • کمیته فوتسال مقصر بازی‌های ضعیف تیم ملی است
  • دفاع جوان کاشمری از ۳ دختر در مقابل اراذل
  • مربی اسبق استقلال عزادار شد
  • لیورپول با توقف مقابل وستهام از قهرمانی‌ دور شد؛ درگیری لفظی صلاح و کلوپ
  • سعید واسعی؛ از پشت دروازه فولاد تا نوک خط حمله مس رفسنجان
  • دفاع متزلزل پرسپولیس پیش از جدال حساس با سپاهان
  • خبری از بخشش حسینی نیست؛خالدآبادی مرد شماره یک نکونام در تبریز
  • رجبی: تراکتور می‌خواهد امتیاز بگیرد ولی استقلال «تیم تر» است/نظارت نباشد باشگاه به قهقرا می‌رود