Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،ایرج شهین باهرشهردار تبریز در حاشیه این مراسم گفت: ورود بخش خصوصی در تجلیل از قهرمانان و نام‌آوران ورزش استان شایسته قدردانی است و انتظار داریم در حوزه‌های فرهنگ و هنر و دیگر موضوعاتی که برای مردم مهم هستند، نیز پیشقدم باشند.

او  با بیان این‌که بخش خصوصی در تمامی حوزه‌ها می‌تواند در پیشبرد امور مؤثر واقع شود، افزود: باید قدردان زحمات قهرمانان و نام‌آوران تبریز باشیم و به عنوان مدیریت شهری تلاش داریم از حرکت‌هایی، چون جشنواره هدف حمایت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او  با اشاره به برگزاری اولین دوره جشنواره هدف در معرفی برترین‌های ورزشی گفت: اولین دوره جشنواره هدف برگزار گردید البته شاید نواقصی نیز وجود داشت که کمیته اجرائی این جشنواره بر آن واقف است.

شهردار تبریز با بیان این‌که باید در انتخاب افراد دقت بیشتری صورت بگیرد تا کسی از قلم نیافتد، ابراز امیدواری کرد این نواقص مورد بررسی قرار گرفته و برگزاری جشنواره در سال‌های بعد بهبود یابد.

به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، بر اساس رای داوران این جشنواره، «میرهاشم حسینی» از تکواندو برترین ورزشکار مرد، «زهرا نعمتی» از کوهنوردی برترین ورزشکار زن، «بهمن رضایی» از دو میدانی جانبازان و معلولان برترین مربی مرد، «سرگل علیزاده» از والیبال برترین مربی زن، «علیرضا موسویان» از هندبال برترین داور مرد، «سوانا دانغیان» برترین داور زن، «امیررضا پورآقا» بالا برترین پدیده مرد و «بیتا توپچیان» از تکواندو برترین پدیده زن این جشنواره انتخاب شدند.

در بخش نظرسنجی مردمی نیز «مهدی پیرجهان» از دو و میدانی و «لیلا زارع زاده» از شطرنج نابینایان با کسب بیشترین آرا به ترتیب به عنوان برترین ورزشکار مرد و زن برگزیده شدند.

همچنین حسین ولایی از والیبال به عنوان برترین ورزشکار بسیجی استان و بهزاد زاد علی اصغر از فوتبال نابینایان به عنوان برترین ورزشکار اخلاق و جعفر رنجبرپور از تکواندو به عنوان برترین رئیس هیئت از طرف اداره کل ورزش و جوانان استان معرفی شدند.

نخستین جشنواره هدف با تشکیل کمیته داوران متشکل از فرهاد صداقت، حبیب ستوده نژاد، علیرضا رحیمی، جواد امان زاده و لیدا فریمان به انتخاب و معرفی برترین‌های ورزش سال ۹۸ استان در بخش‌های ورزشکار، مربی، داور و پدیده در دو بخش مردان و زنان پرداخت و نیز نظرسنجی مردمی برای انتخاب برترین ورزشکاران مرد و زن برگزار شد.

در این آیین از علیرضا کوشافر، علی عطایی، ناصر پایه گذار، خسرو دانش، اقبال تاج صالح ودادی و لعیا اباعبداللهی به عنوان پیشکسوتان تاثیرگذار ورزش استان تجلیل شد. تقدیر از عظیم قیچی ساز، یوسف کرمی، نسترن محمدی زاده، عطا صالح نیا و پرویز پناهی از دیگر بخش‌های این مراسم بود.

از دیگر بخش‌های این آیین، تجلیل از مقام شامخ شهید مدافع حرم حاج عباس عبدالهی بود که با حضور خانواده شهید انجام شد.

نخستین جشنواره هدف که به همت موسسه رسانه ورزش و با مشارکت شهرداری تبریز و اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد، قرار است با عنوان جشنواره هدف به‌صورت سالانه برگزار شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ورزش و جوانان فرهنگ وهنر عنوان برترین برترین ورزشکار جشنواره هدف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۳۴۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ مصدوم بر اثر تصادف زنجیره‌ای در محور بستان آباد - تبریز

سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی گفت: براثر برخورد چند دستگاه خودرو با یکدیگر در جاده بستان آباد - تبریز ۱۰ نفر مصدوم شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، وحید شادی نیا عصر امروز _شنبه پانزدهم اردیبهشت_ در مورد این تصادف زنجیره‌ای، اظهار کرد: در پی اعلام برخورد چندین دستگاه خودرو سواری در محدوده عوارضی بستان آباد - تبریز، کارشناسان اورژانس به همراه پنج دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

وی از مصدومیت ۱۰ نفر بر اثر تصادف زنجیره‌ای مذکور خبر داد و اضافه کرد: مصدومان این حادثه که شامل ۲ مرد ۶۵ و ۶۹ ساله و همچنین چهار زن ۶۵،۲۳،۷۹و ۴۵ ساله و نیز سه پسر بچه ۱۵ ،۱۳ و ۵ ساله به همراه یک دختربچه ۱۲ ساله بودند پس از خدمات درمانی در محل، جهت درمان تکمیلی به بیمارستان‌های امام علی (ع) ارتش و امام رضا (ع) تبریز منتقل شدند.

سرهنگ حبیب آبراهه رئیس پلیس راه آذربایجان شرقی علت حادثه را رعایت نکردن سرعت مطمئنه اعلام کرد و با اشاره به بارش باران و لغزندگی جاده‌های استان اظهار کرد: شرایط بارانی نیازمند توجه بیشتر به جاده و کاهش سرعت مطابق با شرایط هواست.

کد خبر 750552

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۴۷ هزار آمپول قاچاق در تبریز
  • احزاب آذربایجان‌ شرقی لیست‌های انتخاباتی خود را اعلام کردند
  • جشنواره فرهنگی ورزشی عشایر آذربایجان شرقی برگزار می شود
  • تصادف زنجیره‌ای در محور بستان آباد - تبریز
  • کسب نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی توسط ورزشکار مراغه‌ای
  • نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی برگردن ورزشکار مراغه‌ای
  • ۱۰ مصدوم بر اثر تصادف زنجیره‌ای در محور بستان آباد - تبریز
  • آغاز طرح ملی طوبی در تبریز
  • معرفی نفرات برتر مسابقات کشوری شطرنج در مراغه
  • برگزاری دوره آموزشی طرح ملی طوبی در تبریز