Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور در پستی با عنوان «گزارش به مردم»، توضیحاتی را در ارتباط با راه‎اندازی اینترنت نسل پنجم در نقاط مختلف تهران منتشر کرد. جهرمی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"امروز رفتم منطقه‌ امیرآباد تهران، اونجایی که نصب و راه‌اندازی شبکه‌ نسل پنجم تلفن همراه، در حال اجراست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کارها خوب داره پیش میره، بنا بود تا پایان شهریور پنج نقطه تهران راه‌اندازی بشه و فعلا دوتا از اونها به پایان رسیده و مابقی هم در حال پیگیریه.
سرعتش فوق‌العاده‌اس، پینگ هم که ملاحظه می‌فرمایین.
خیلی‌ها میپرسید با این سرعت، قیمت‌ها چی میشه، جوابش روشنه، قیمت‌گذاری تغییر میکنه، مثل زمانی که اینترنت ۱۲۸کیلوبیتی، چند ده هزارتومان در میومد اما الان کلا دیگه چنین سرعتی حتی مطرح هم نیست"

 

 

بیشتر بخوانید

امسال پنج سایت 5G در سطح شهر تهران راه‌اندازی می‌شود

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آذری جهرمی وزیر ارتباطات فناوری اطلاعات اینترنت 5G راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۳۵۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم خبرسازی که از جنگنده پرسروصدای روسیه منتشر شد!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، اما در دنیایی که آمریکا از بازنشستگی قدیمی‌ترین جنگنده‌های نسل پنجم خود صحبت می‌کند و می‌خواهد جنگنده‌های نسل ششم خود را آزمایش کند، روسیه همچنان درباره تولید جنگنده‌های نسل پنجم پایین‌رده تا پایان دهه صحبت می‌کند.

بسیاری از انبوه گزارش‌هایی که در خصوص سوخو ۷۵ منتشر می‌شود از سوی شرکت روسی Rostec است. اما در واقعیت این جنگنده در حال حاضر در مرحله طراحی باقی مانده است و به سختی می‌توان پی برد که بودجه برای توسعه آن از کجا تامین خواهد شد.

اگر سوخو۷۵ طبق تبلیغات تولید شود، برای کشورهایی که بودجه محدودی دارند، هواپیمای جالب، ارزان‌تر، اما همچنان توانا خواهد بود. این جنگنده به عنوان یک جنگنده نسل پنجم با ویژگی‌های رادارگریز به ویژه در قسمت فوقانی است. سوخو ۷۵ یک جانشین رادارگریز (یا حداقل تا حدودی) شایسته برای ناوگان MiG-۲۱ در سراسر جهان خواهد بود.

بنابر گزارش RIA، یک سرویس‌دهنده مالی، قیمت اولیه سوخو ۷۵ حدود ۳۰ میلیون دلار خواهد بود که در مقایسه با اکثر جنگنده‌های آمریکایی و اروپایی موجود در بازار بسیار ارزان‌تر است. Rostec اعلام کرده‌است که ۳۰۰ دستگاه از این جنگنده را طی ۱۵ سال آینده تولید خواهد گرد. به گفته دیفنس اکسپرس، "در اصل، این جنگنده، میگ ۲۱ با قابلیت رادارگریزی بهبودیافته، سیستم‌های دیجیتال و سلاح‌های هدایت‌شونده دقیق است."

برای دیدن فیلم اینجا را کلیک کنید.

227227

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901724

دیگر خبرها

  • گزارش زنده: هوادار ۰- صنعت نفت ۰
  • فیلم خبرسازی که از جنگنده پرسروصدای روسیه منتشر شد!
  • آذری جهرمی: بسازیم، کلنگ نباشیم!
  • رایتل پرسرعت‌ترین سیم‌کارت کشور
  • شمس آذر 2-1 پیکان؛ اوج هیجان در قزوین؛ پیروزی، تساوی و دوباره پیروزی!
  • نرخ خرید بازار مسکن؛ با ۵ میلیارد تومان صاحب‌خانه شوید +جدول
  • آخرین وضعیت ضریب نفوذ اینترنت در کشور  
  • جدیدترین قیمت مسکن در منطقه ۱۹ تهران
  • رویای خرید برای تهرانی‌ها / ۵ میلیارد بدهید، صاحب خانه شوید
  • آخرین وضعیت ضریب نفوذ اینترنت در کشور