Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@16:15:24 GMT

تبریک برد استقلال به سبک مدافع اخراجی(عکس)

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۳۵۴۷۳

مدافع اخراجی استقلال برد تیمش مقابل شاهین بوشهر را تبریک گفت.

به گزارش "ورزش سه"، محمد دانشگر مدافع استقلال که بعد از دیدار با پیکان به دلیل بی انضباطی و رفتارهای خارج از عرف از سوی فرهاد مجیدی کنار گذاشته شد، بازی امشب تیمش مقابل شاهین بوشهر را همراه با داریوش شجاعیان تماشا کرد.


دانشگر که قبل از بازی هم یک استوری به امید برد استقلال گذاشته بود، در پایان مسابقه عکسی با شجاعیان منتشر کرد و پیروزی آبی ها مقابل شاهین و نایب قهرمانی این تیم را به هواداران تبریک گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این در حالی است که فرهاد مجیدی اعلام کرده دانشگر تحت هیچ شرایطی به تیم برنمی گردد و بعید است چراغ سبز دانشگر برای بازگشت فایده ای داشته باشد.

 

استقلال تهران محمد دانشگر

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران محمد دانشگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۳۵۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش استقلالی سابق او را یاد تیم ملی انداخت

به گزارش "ورزش سه"، داریوش شجاعیان، هافبک سابق استقلال، حالا زیر نظر مسعود شجاعی در هوادار احیا شده و بهترین فصل خود در این تیم را سپری می‌کند.

درخشش داریوش شجاعیان در هفته‌های اخیر مثال زدنی بوده و او بعد از دبل برابر فولاد و زدن گل سه امتیازی برابر گل گهر، مقابل پیکان پاس گل داد و در بازی جام حذفی نیز به مس سونگون گل زد.

شجاعیان اما تاثیرگذاری خود روی گل‌های هوادار را به پنجمین بازی متوالی رساند و البته این بار با یک سوپرگل از روی ضربه کاشته این کار را انجام داد.

عملکرد کاپیتان هوادار به شکلی بود که خبرنگاران پس از بازی از او در مورد پیش‌بینی‌اش از بازگشت به تیم ملی بپرسند. هوادار بازی‌های مهمی پیش رو دارد و حالا مسعود شجاعی حساب ویژه‌ای روی کاپیتان تیمش می‌کند.

عکس: میلاد احمدی

دیگر خبرها

  • مدافع سنگالی بازیکن کلیدی استقلال!
  • درخشش استقلالی سابق او را یاد تیم ملی انداخت
  • فرصت ویژه جواد نکونام برای شکستن رکورد فرهاد مجیدی
  • هوملس: مقابل پی‌اس‌جی پخته بازی کردیم
  • فوتبالیستی که 90 دقیقه برای تراکتور دوید (عکس)
  • مورایس: از بازی امشب ما استقلال سود برد
  • سوپرگل داریوش شجاعیان برای هوادار در مقابل صنعت نفت
  • شجاعیان: در خواستگاری‌ام سر فوتبال دعوا شد!
  • ماموریت سخت نکونام در تبریز: دبل کردن تراکتور
  • کیم مین جائه، نه فرانتس بکن باوئر!