Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@18:37:46 GMT

توضیحات معاون فرهنگی سازمان تبلیغات درباره برگزاری مجالس عزاداری

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۳۵۵۰۱

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام مصطفی جلالی معاون امور فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات گفت: طبق آخرین تصمیمی که در جلسه اخیر ستاد ملی مقابله با کرونا گرفته شد برگزاری مجالس عزاداری در اماکن مسقف ممنوع اعلام شد. مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی‌کند.
فایل آن‌را از اینجا دانلود کنید: video/mp4

وی در بخش دیگری از این گفتگو اظهار داشت: ۲۱ هزار هیئت متعهد به رعایت دستورالعمل‌ها شده اند و اگر تعداد اندکی تخلف رخ دهد مردم علاوه بر نظارت و امر به معروف و نهی از منکر می‌توانند با سامانه ۱۴۶۱۵ تماس گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی‌کند.
فایل آن‌را از اینجا دانلود کنید: video/mp4

کد خبر 5004047

منبع: مهر

کلیدواژه: محرم 99 سازمان تبلیغات اسلامی ویروس کرونا محرم 99 محمدعلی تسخیری کنفرانس بین المللی معرفی کتاب ویروس کرونا پژوهشگاه حوزه و دانشگاه سازمان تبلیغات اسلامی عید غدیر خم سید عباس موسویان فعالیت های قرآنی مرکز فرهنگی شهر کتاب ماه محرم پیام تسلیت فلسفه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۳۵۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای ترمیم زخم های کهنه وارد شده بر پیکر مساجد، به اراده جمعی نیاز داریم 

به گزارش حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری تقریب، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در این گردهمایی گفت : در بنیاد هدایت، هم کار راهبردی و هم تحلیلی و هم رصدی در حوزه مساجد انجام داده ایم و توفیقات هزاران مسجد در کشور را باید روایت کرد.

حجت الاسلام والمسلمین قمی با تاکید بر اینکه در گام دوم انقلاب اسلامی، باید تفاوت و تحول در تمام عرصه ها رقم بخورد، گفت که این امر در عرصه مساجد، مستلزم کار جدی، راهبردی، رصدی، پشتیبانی هوشمند و مؤثر است و
این هم افزایی و اراده های به هم پیوند خورده در قرارگاه ملی مسجد، به تقسیم کار واضح نیاز دارد و باید تکلیف برخی زخم های قدیمی بر پیکر مساجد را مشخص کنیم و برای حل و فصل آنها اراده جمعی داشته باشم.

حجت الاسلام قمی در پایان تصریح کرد که به تحولی، تغییردهنده مناسبات اجتماعی در حوزه مسجد نیاز داریم و سازمان تبلیغات اسلامی هر آنچه در تقسیم کار ملی و در حوزه مساجد مسئولیت و وظیفه پیدا کند، با جدیت و اخذ به قوت، به سرانجام خواهد رساند.



انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رفح را ترک نمی کنیم/ اینجا سوخت فقط برای ۳ روز دیگر وجود دارد
  • دستگاه‌های فرهنگی برای توسعه و تنظیم‌گری باید اراده داشته باشند
  • برای ترمیم زخم های کهنه وارد شده بر پیکر مساجد، به اراده جمعی نیاز داریم 
  • (ویدئو) واکنش عجیب معاون بایدن به سوالی درباره آتش‌بس در غزه
  • اعتراض دانشجویان به تعطیلی ۲۳ ماهه مسجد دانشگاه شریف
  • توضیحات معاون حقوقی رئیسی درباره پول های بلوکه شده ایران در عراق
  • حضور معاون رئیس جمهور در تمرین تیم ملی والیبال+ فیلم
  • ضرورت اهتمام شهرداری ارومیه برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر سالگرد ارتحال شیخ غلامرضا حسنی
  • رویداد بین‌المللی «فارِس اواردز» برگزار می‌شود
  • رویداد بین‌المللی «فارِس اواردز ۲۰۲۴» برگزار می‌شود