Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- سایپا تا آستانه سقوط به لیگ دسته اول رفت اما در نهایت در لیگ برتر ماندنی شد.
به گزارش آریا، پرسپولیس و سایپا در هفته سی ام رقابت های لیگ برتر به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه 2 بر 0 به سود پرسپولیس به پایان رسید. وحید امیری و کریستین اوساگوآنا در نیمه اول هر دو روی پاس بشار رسن، گل های پرسپولیس را به ثمر رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این نتیجه پرسپولیس کارش در لیگ برتر با 67 امتیاز و حضور در صدر جدول به پایان رسید و سایپا نیز با 29 امتیاز و حضور در رده چهاردهم جدول کار خود را به پایان رساند. سایپا تا آستانه سقوط به لیگ دسته اول نیز پیش رفت اما تساوی پارس جنوبی برابر نفت مسجد سلیمان، نارنجی پوشان را در لیگ نگه داشت.
ترکیب پرسپولیس: بوژیدار رادوشویچ، کنعانی‌ زادگان، سیدجلال حسینی، محمد نادری، سیامک نعمتی، سعید حسین‌ پور(از دقیقه 72 امید عالیشاه)، احمد نوراللهی، بشار رسن(سعید روستایی)، مهدی ترابی(از دقیقه 76 مهدی شیری)، وحید امیری(از دقیقه 91 مهدی عبدی) و کریستین اوساگوآنا(از دقیقه 72 علی علیپور)
ترکیب سایپا: محمد حسین اکبر منادی، سعید محمدی فرد، طاها شریعتی، رضا جعفری(از دقیقه 46 مجید علیاری)، آرمان رمضانی، آرمین سهرابیان، عارف حاجی عیدی، حسین کامیاب، ابوالفضل جلالی، محمد صادق بارانی، مرتضی آقاخان(از دقیقه 46 محمدرضا سلیمانی)
لحظات حساس:
دقیقه 5: فرار در عمق رضا جعفری با ضربه این بازیکن همراه شد که توپ با اختلاف کمی از بالای دروازه راهی اوت شد.
دقیقه 8: پاس در عمق برای وحید امیری در شرایط تک به تک با پاس عرضی این بازیکن همراه شد که بشار رسن و اوساگوانا به توپ نرسیدند و موقعیت برای سرخ ها از دست رفت.
دقیقه 18: شوت سعید حسین پور توسط منادی به خوبی مهار نشد تا در برگشت اوساگوآنا دروازه حریف را باز کند اما داور به دلیل افساید آن را مردود کرد.
دقیقه 22: ارسال از سمت چپ پرسپولیس برای سایپایی ها با ضربه سر طاها شریعتی در اختیار بوژیدار قرار گرفت.
دقیقه 31: سایپایی ها اعتقاد داشتند توپ آنها بعد از برخورد به دست مدافع پرسپولیس بلاک شد که اعتراض دامنه دار آقاخان باعث دریافت کارت زرد توسط او شد.
دقیقه 53: فرصت درون محوطه جریمه پرسپولیس که ضربه آرمین سهرابیان با اختلاف کمی راهی اوت شد.
دقیقه 58: ضربه آکروباتیک مجید علیاری با اختلاف کمی راهی اوت شد.
دقیقه 61: ضربه مهدی ترابی از قوس محوطه جریمه با برخورد به مدافع سایپا از فاصله کمی راهی اوت شد.
دقیقه 65: ضربه ایستگاهی برای پرسپولیس را مهدی ترابی نواخت که توپش با برخورد به تیرک دروازه برگشت خورد.
دقیقه 77: شوت از پشت محوطه جریمه توسط امید عالیشاه با اختلاف کمی از بالای دروازه راهی اوت شد.
بشار رسن با دو پاس گل نقش اول پیروزی تیمش را در جدال با سایپا ایفا کرد. هافبک عراقی که بعد از پشت سر گذاشتن مصدومیت به ترکیب اصلی راه یافته بود، آماده نشان داد تا یحیی گل محمدی برای نمایش درخشان او برابر استقلال نیز امیدوار باشد. پرسپولیس همانند بازی رفت بار دیگر سایپا را شکست داد تا با 21 برد به کار خود در لیگ برتر فصل پانزدهم خاتمه دهد و پوکر خود را اینچنین جشن بگیرد. علی علیپور نیز از کمترین فرصتی که نصیبش شد به گل شماره 12 دست یافت تا برترین گلزن فصل تیمش لقب گیرد و از ترابی عبور کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: پرسپولیس سایپا استقلال لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۳۵۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 40 سال چشم به راهی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، پیکر شهید محمد مهدی فانی امروز بر دستان مردم شهید پرور بشرویه تشییع به خاک سپرده شد.
این شهید بزرگوار در منطقه عملیاتی فکه تفحص و پس از گذشت سال‌ها از طریق آزمایش DNA شناسایی شد.

 پیکر این شهید  روز گذشته در شهرستان طبس و امروز نیز با حضور باشکوه مردم در بشرویه تشییع شد.

شهید محمد مهدی فانی متولد دی ۱۳۴۱ است که در فروردین ۶۲ در منطقه عملیاتی شمال فکه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کابک نکونام با خارجی‌ها
  • انفجار آزادی در دقیقه ۹۴؛ صدر جدول آبی ماند
  • رسمی؛ مهدی حسینی نسب بار دیگر سرمربی سایپا شد
  • نکونام قاتل پرسپولیس را می‌خواهد؟
  • آتش‌بازی طارمی: من هنوز زنده‌ام
  • پرسپولیس نباید امتیاز از دست بدهد/ اوسمار کیفیت خود را نشان دهد
  • پیام مهدی طارمی: من هنوز زنده‌ام!
  • خودنمایی طارمی قبل از انتقال به اینتر؛ من هنوز زنده ام
  • آتش‌بازی طارمی: من هنوز زنده‌ام!
  •  40 سال چشم به راهی