Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-03@03:24:25 GMT

اشک‌های علیپور برای جدایی بود!

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۳۵۷۲۴

اشک‌های علیپور برای جدایی بود!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، تیم فوتبال پرسپولیس تهران در حالی آخرین بازی خود در لیگ نوزدهم را آغاز کرد که کریستین اوساگوآنا در خط حمله این تیم حضور داشت و علی علیپور از روی نیمکت بازی را استارت زد. این در حالی بود که علیپور دو گل تا صدر جدول گلزنان فاصله داشت و امیدوار بود که در آخرین بازی با یک هت تریک به کفش طلا برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما او تنها 20 دقیقه فرصت پیدا کرد تا در زمین بازی کند و در اخرین دقایق نیز با فریب و شوتی تماشایی دروازه منادی را باز کرد تا با 12 گل آقای گل سرخ ها در لیگ نوزدهم باشد اما نتوانست به دیاباته برسد و دومین کفش طلای خود را تصاحب کند. نکته جالب این که او بازهم فرصت گلزنی داشت ولی موفق به این کار نشد.

علیپور در پایان بازی روی زمین خوابید و با چشمانی اشک آلود از میدان بیرون رفت. هنوز دلیل اشک های علیپور مشخص نیست اما به نظر می رسد او آخرین فصلی است که پیراهن پرسپولیس را برتن می کند. علیپور در روزهای اخیر پیشنهادات زیادی از چین و پرتغال دریافت کرده و به نظر می رسد تصمیم دارد لژیونر شود.

256 251

کد خبر 1423920

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: علی علیپور باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۳۵۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس کمیسیون حقوقی مجلس: بعید است بررسی قانون مهریه به مجلس یازدهم برسد

به گزارش جماران؛ رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس گفت: بعید است بررسی قانون مالیات بر مهریه به مجلس یازدهم برسد.

موسی غضنفرآبادی در گفت‌وگو با ایلنا، درباره این‌که قانون مالیات بر مهریه در چه مرحله‌ای قرار دارد و دارای چه ویژگی‌هایی است، گفت: در نوبت بررسی است، جزئیات را به زمان بررسی واگذار کنیم.

رئیس کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بعید است قانون مالیات بر  مهریه  به این مجلس برسد اما در نوبت صحن قرار دارد.

وی با اشاره به جمعیتی که به دلیل عدم پرداخت مهریه در زندان هستند، گفت: به دنبال این هستیم ان شاءالله کمتر کسی به زندان برود و محور این طرح از زندان رفتن خیلی از افراد جلوگیری می‌کند.

دیگر خبرها

  • رئیس کمیسیون حقوقی مجلس: بعید است بررسی قانون مهریه به مجلس یازدهم برسد
  • نسخه فوری برای مشکل پرسپولیس | ۳ستاره، فصل بعد به ترکیب اوسمار اضافه می‌شوند
  • مرد سال آسیا شاید به دوئل با رونالدو برسد
  • جوانان و دانشجویان به‌عنوان امانت مردم و خداوند در نزد معلمان و اساتید هستند
  • اشاره فرناندز به احتمال جدایی‌اش از منچستریونایتد
  • تجارت ایران و چین می تواند به ۵۰ میلیارد دلار برسد
  • یک دانشگاه آزادی عضو کمیته اجرایی کنفرانس بین‌المللی پرتغال شد
  • یک دانشگاه آزادی عضو کمیته اجرایی در کنفرانس بین‌المللی پرتغال شد
  • انریکه بود که جلوی آشوب امباپه را گرفت
  • خط و نشان لواندوفسکی: شاید آقای گل شدم