Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، لوکا بوناچیچ شامگاه پنجشنبه در نشست خبری مجازی پس از شکست تیمش مقابل گل گهر سیرجان افزود: امشب تیم گل گهر بازی بهتری ارائه کرد و پیروز میدان شد.

وی گفت: داوران در میزبانی‌های ما در بازی‌های اخیر ۶ امتیاز از ما گرفتند و بدشانس‌تر از تیم ما در لیگ برتر تیمی نبود.

وی گفت: با این وجود توانستیم با هر زحمتی ۳۰ امتیاز کسب و جایگاه کنونی را کسب کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بوناچیچ تصریح کرد: لیگ برتر تمام شد و من برای سال آینده برنامه‌ای ندارم و هیچ چیز مشخص نیست.

سرمربی تیم فوتبال  ذوب‌آهن اصفهان روز جهانی پزشک را تبریک گفت و افزود : با توجه به بیماری کرونا، پزشکان پیروز واقعی هستند.

دیدار تیم‌های ذوب‌آهن و گل گهر سیرجان از ساعت ۲۰ و ۴۵ دقیقه پنجشنبه در هفته پایانی لیگ برتر بصورت همزمان با سایر دیدارها در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار شد و در پایان، تیم میزبان با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خورد. 

برچسب‌ها لوکا بوناچیچ ذوب آهن اصفهان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لوکا بوناچیچ ذوب آهن اصفهان لوکا بوناچیچ ذوب آهن اصفهان ذوب آهن گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۳۵۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکونام: بازیکنان پرسپولیس را کنار تیم ما بگذارید بعد قضاوت کنید

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: این پیروزی جذاب را به تماشاگران عزیز استقلال تقدیم می‌کنم که به معنای واقعی کلمه یار دوازدهم ما بودند و از همه بازیکنانم هم تشکر می‌کنم که با قلب‌شان بازی کردند.

به گزارش مشرق، جواد نکونام، سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست مطبوعاتی پس از بازی با ذوب‌آهن اصفهان که با برتری ۲ بر یک تیمش به پایان رسید، اظهار داشت: به خوبی می‌دانستیم حریف سرسختی را به نام ذوب‌آهن اصفهان پیش رو داریم و اگر برابر این تیم غفلت کنیم کارمان بسیار سخت خواهد شد.

وی افزود: روی یک توپ ساده تمرکز نداشتیم و دروازه‌مان باز شد. این گل روی غفلت تیم ما بود. بازی سخت شد اما زود شکل تیم را درست کردیم. در نیمه دوم شرایط را تغییر دادیم و فرصت‌های بسیار زیادی را برای گلزنی روی دروازه ذوب‌آهن خلق کردیم. سه گل زدیم که یک گل آفساید اعلام شد.

سرمربی استقلال اضافه کرد: این پیروزی جذاب را به تماشاگران عزیز استقلال تقدیم می‌کنم که به معنای واقعی کلمه یار دوازدهم استقلال بودند.

نکونام درباره قضاوت این بازی گفت: کوپال ناظمی در بازی‌هایی که برای تیم من سوت زده، سه اشتباه تاثیرگذار داشته است اما امروز به‌رغم اینکه بازی سریع بود بدون نقص سوت زد.

وی درباره اینکه پرسپولیس قبل از بازی با استقلال نساجی مازندران را شکست داد و آیا این موضوع روی عملکرد تیمش تاثیر نداشت، گفت: من قبل از بازی به بازیکنان گفتم که تمرکزمان روی خودمان است. بازیکنان و نفراتی که تیم رقیب در اختیار دارد را کنار تیم ما بگذارید بعد قضاوت کنید. بعد از بازی بازیکنان ما نای راه رفتن نداشتند.

سرمربی استقلال درباره درخشش ۲ بازیکن خارجی این تیم و بازیکنانی که مد نظرش بودند نیز گفت: من تلاش کردم تیم خوب و قوی داشته باشم و بازیکنانی را رصد کردم که به درد تیم می‌خورند. دو بازیکن کلیدی را تا پایان فصل ندارم. سیلوا و آرمین تازه از مصدومیت رها شده‌اند و نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. تلاش کردیم که به‌خاطر هواداران بازیکنان و تیم قوی داشته باشیم.

نکونام درباره تغییرات مدیریتی پس از واگذاری استقلال نیز افزود: درباره آینده مدیریتی باشگاه حرفی ندارم. فعلا تمرکزمان روی بازی با فولاد است و به مسایل دیگر فکر نمی‌کنیم.

تیم استقلال با پیروزی در این دیدار، ۵۷ امتیازی شد و به صدرنشینی در لیگ برتر ادامه داد.

دیگر خبرها

  • نکونام: بازیکنان پرسپولیس را کنار تیم ما بگذارید بعد قضاوت کنید
  • خلاصه بازی گل گهر و شمس آذر در لیگ برتر ایران
  • به بازیکنانم تبریک می گویم/ تصمیم گرفتیم تیم بسازیم
  • تساوی در سیرجان به سود دو سرمربی!
  • دیدار میانه جدولی‌ها برنده نداشت + خلاصه بازی
  • تساوی در سیرجان؛ زور گل‌گهر و شمس‌آذر به هم نرسید
  • گل گهر 0-0 شمس آذر قزوین؛ بازگشت لیگ برتر به تنظیمات کارخانه!
  • هفته بیست و ششم لیگ برتر| تقسیم امتیاز در سیرجان
  • گل‌گهر- شمس آذر؛ تقابل ۶امتیازی در سیرجان
  • گل‌گهر- شمس آذر؛ دوئل همسایه‌ها در سیرجان