Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-05@15:54:01 GMT

نکونام: به بازیکنانی که ما را تنها نگذاشتند، خسته نباشید می‌گویم

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۳۵۸۲۸

نکونام: به بازیکنانی که ما را تنها نگذاشتند، خسته نباشید می‌گویم

‍‍‍‍‍‍

سرمربی تیم فوتبال فولاد گفت: امیدوارم کاری که شروع کردیم را خوب به اتمام رسانده باشیم و به تمام بازیکنانی که تا روز آخر با ما بودند، خسته نباشید می‌گویم. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، جواد نکونام در نشست خبری بعد از دیدار تیمش مقابل تراکتور اظهار داشت: به استان خوزستان و مردم زحمتکش این استان، هواداران و تمام مجموعه فولاد تبریک می‌گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به آقایان آذری، محمدی و تمام کسانی که ما را حمایت کردند، تبریک می‌گویم. امیدوارم کاری که شروع کردیم را خوب به اتمام رسانده باشیم و به تمام بازیکنانی که تا روز آخر با ما بودند، خسته نباشید می‌گویم، نه به بازیکنانی که به هر دلیلی ما را تنها گذاشتند و دوست داشتند هر کاری کنند و کسی چیزی به آنها نگوید.

ادامه دارد..

R7878/P/S3,27/CT11 واژه های کاربردی مرتبط جواد نکونام فولاد خوزستان تراکتور تبریز بیشتر بخوانید... مربی تراکتور: می‌دانیم مقابل فولاد دنبال چه چیزی هستیم/ فردا روز خوبی برای فوتبال کشور است قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... مربی تراکتور: می‌دانیم مقابل فولاد دنبال چه چیزی هستیم/ فردا روز خوبی برای فوتبال کشور است واژه های کاربردی مرتبط جواد نکونام فولاد خوزستان تراکتور تبریز پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ مدافع پرسپولیس بازی با سایپا و استقلال را از دست داد ۲ واینالدوم در صدر لیست خرید کومان برای بارسلونا ۳ قدوس همچنان در فهرست بشیکتاش/ کاهش ۴ میلیونی یورویی قیمت طارمی ۴ ترکیب پرسپولیس برای دیدار مقابل سایپا اعلام شد ۵ اعلام ترکیب استقلال برای دیدار مقابل شاهین شهرداری بوشهر ۶ لیگ برتر فوتبال| جشنواره گل استقلال و پرسپولیس و ناکامی سپاهان در کسب سهمیه/ بلیت آسیایی فولاد اوکی شد/ بوشهر تیم ندارد ۷ نهایی شدن قرارداد حاج‌صفی و آریس تا ۲۴ ساعت آینده ۸ عز‌ت‌اللهی پس از پیوستن به تیم دانمارکی: می‌خواهم ارزشم را در پیراهن وِیل بولدکلوب نشان دهم مهمترین اخبار ورزشی لیگ برتر فوتبال| جشنواره گل استقلال و پرسپولیس و ناکامی سپاهان در کسب سهمیه/ بلیت آسیایی فولاد اوکی شد/ بوشهر تیم ندارد گل‌محمدی: امیدوارم دربی جذاب و تماشاگرپسند باشد/ در این مدت پاک‌ترین محیط جامعه، فوتبال بود جدول پایانی نوزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال دیاباته آقای گل لیگ نوزدهم شد مهمترین اخبار تسنیم گزارش/ خانواده موشک های فاتح ۱۳ عضوی شد/ دوربردترین موشک بالستیک تاکتیکی ایران به نام «حاج قاسم» ظریف خطاب به شورای امنیت: آمریکا هیچ حقی برای تلاش در جهت احیای تحریم‌ها ندارد سید حسن نصرالله: رژیم صهیونیستی مهمترین تهدید منطقه ما است آمریکا رسماً از ایران به شورای امنیت شکایت کرد چین: آمریکا هیچ حقی برای درخواست بازگشت تحریم‌ها علیه ایران ندارد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جواد نکونام فولاد خوزستان تراکتور تبریز جواد نکونام فولاد خوزستان تراکتور تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۳۵۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با انگیزه‌ترین بازیکن علیه رویاهای تراکتور

به گزارش "ورزش سه"، یکی از خریدهای تابستانی تیم تراکتور، علی شجاعی بود که با امضای قرارداد رسمی در دفتر باشگاه تراکتور در تهران به این تیم ملحق شد و سپس به اردوی استانبول این تیم پیوست تا خود را به پاکو خمس معرفی کند.

با این حال در بازگشت به ایران، باشگاه تراکتور به شکلی ناگهانی جدایی این بازیکن را اعلام کرد تا وینگر چپ‌پا و سابق پرسپولیس، به اهواز برود و پیراهن فولاد خوزستان را بر تن کند.

شجاعی که با حضور در تیم علیرضا منصوریان، اسامی نامدار این تیم را بیشتر کرده بود، انگیزه بالایی داشت تا تیمش در لیگ بیست و سوم بین تیم‌های بالایی جدول قرار بگیرد اما این اتفاق برای او رخ نداد.

باوجود نمایش پرتلاش یاران شجاعی در تیم فولاد، این تیم به شکلی ناباورانه با نتایج ضعیف مواجه شد تا حالا در رتبه چهاردهم جدول برای بقا در لیگ ایران تلاش کند و حالا آنها با یک حریف قدرتمند دیدار خواهند کرد: تراکتور.

البته تراکتور نیز در این فصل نتوانست به اهداف خود دست یابد اما به هر حال علی شجاعی در مقابل تیم سابق خود انگیزه بالایی دارد تا خود را نشان بدهد. او که در تبریز هم مقابل تراکتور با انگیزه ظاهر شده بود، امیدوار است که این انگیزه چاشنی کار او برای یک نمایش موثر شود تا شاید فولاد با کسب پیروزی خانگی، مسیر خود را برای بقا در لیگ برتر هموار کند.

دیگر خبرها

  • سرمربی تیم فولاد: مگر چه گفتم که اینگونه جریمه کردند
  • رضاییان: ویسی توهین نکرد/ از حق قانونی فولاد کوتاه نمی‌آییم
  • ویسی: چه گفتم که جریمه‌ام کردند؟
  • اولین واکنش عبدالله ویسی به جریمه ۲ میلیاردی سازمان لیگ
  • واکنش عبدالله ویسی به جریمه 2 میلیاردی سازمان لیگ
  • ۱۰ نکته درباره دیدار تراکتور و فولاد
  • هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال| پرسپولیس مقابل تیم شهر خسته، استقلال میزبان حریف پرنوسان
  • طلسم عجیب تراکتور مقابل فولاد در اهواز
  • با انگیزه‌ترین بازیکن علیه رویاهای تراکتور
  • فولاد راه نساجی را در پیش گرفت