Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی تارتار، سرمربی نفت مسجدسلیمان از شرایط باشگاه و وعده و عیدها ناراضی است.

مهدی تارتار، سرمربی نفت مسجدسلیمان در نشست خبری بعد از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل تیم پارس جنوبی جم در هفته سی‌ام لیگ برتر صحبت کرد.

مهدی تارتار در ابتدای صحبت هایش بیان کرد:

قبل از اینکه راجع به بازی صحبت کنم می‌خواهم از هواداران‌مان تشکر کنم که واقعاً نمونه بودند و خیلی به ما در کسب این نتایج کمک کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اصحاب رسانه که خیلی خوب ما را در شهرستان و استان پوشش دادند. هیئت مدیره محترم‌مان که آدم‌های سالم و صادقی هستند ولی افسوس که کاری نمی‌توانند انجام دهند و از بالا قانون دست این عزیزان را بسته است.

سرمربی نفت مسجدسلیمان در ادامه گفت:

این عزیزان کارمندان شرکت نفت هستند. به امید شرکت نفت تیم‌داری می‌کنند. متأسفانه قانونی که وضع شده مشکلات زیادی ما داشتیم. من در عمر مربیگری‌ام همچنین وضعیتی را تجربه نکرده بودم. خیلی به من سخت گذشت. از کادر فنی، بازیکنان، گروه پزشکی، تدارکات، آقای حسنوند(مدیر رسانه باشگاه) که خیلی زحمت کشید برای ما و همیشه همراه ما بود. از همه عزیزان تشکر می‌کنم. از یکی دو نفر نمی‌گذرم که من را با هزار امید به این شهر آوردند. من صحبت اولیه را با هیئت مدیره انجام ندادم. با شخصی در استان صحبت کردم که نمی‌خواهم اسم ایشان را بیاورم. آن روزها به من خیلی قول می‌داد و می‌گفت هیچ مشکلی نخواهیم داشت و ما مثل کوه پشتت هستیم و همه مشکلات مرتفع می‌شود ولی متأسفانه جواب تلفن ما را نمی‌داد به خاطر مشکلات مالی که داشتیم.

تارتار درباره بازی مقابل پارس جنوبی جم  بیان کرد:

برای پارس جنوبی جم خیلی ناراحت هستم و این پیش‌بینی را سال گذشته انجام دادم. تیمی که بضاعت نداشته باشد، سال اول در لیگ برتر پنجم شد، سال بعد با خود ما دوازدهم شد و سال سوم سقوط کرد.

همچنین بخوانید:

نفت مسجدسلیمان 1-0 پارس جنوبی جم / لیگ آزادگان بوی نفت گرفت!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: نفت مسجدسلیمان پارس جنوبی جم مهدی تارتار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۳۵۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حوزه انتخابیه پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز

ابراهیم فهیمی امیدعلی رعنایی کد خبر 6093379

دیگر خبرها

  • اهدای بیش از ۵ هزار اصله نهال حرا به محیط زیست استان بوشهر
  • افزایش ۴ میلیارد مترمکعبی تولید گاز پارس جنوبی با کاهش دوره تعمیرات اساسی 
  • درخشش قایقران بوشهری در مرحله دوم لیگ آب‌های آرام
  • تشییع پیکر شهید محمد مهدی فانی در بشرویه خراسان جنوبی
  • رکورددار پیشرفت لیگ بیست و سوم: 15 امتیاز!
  • توسعه پارس جنوبی روزانه ۴۲ میلیون مترمکعب به ظرفیت تولید گاز کشور می‌افزاید
  • آغاز تعمیرات اساسی سکوهای تولید گاز پارس جنوبی
  • حوزه انتخابیه پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز
  • گزینه عجیب معاون اولی ترامپ؛ زنی معروف به «قاتل سگ‌ها»!
  • کفش طلای اختصاصی برای قوی سپید!