Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، مجید جلالی شامگاه پنجشنبه در نشست خبری مجازی پس از پیروزی تیمش مقابل ذوب‌آهن اصفهان افزود: در تمام طول بازی امشب، فوتبال زیبایی را ‌شاهد بودیم و نتیجه خوبی را هم کسب کردیم.

وی با بیان اینکه در تمام دوران کاریم، پذیرش سرمربی گری تیم گل گهر سیرجان، سخت‌ترین پروژه‌ای بود که پذیرفتم، افرود: هرچند کار سختی را در این تیم داشتم اما خوشحالم که موفق شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جلالی با قدردانی از مسوولان استانی و شهرستان سیرجان و مجموعه مدیریت و بازیکنان تیمش اظهار داشت: از این که در جایگاه دهم لیگ برتر قرار گرفتیم خوشحالم و شاید نتیجه بهتری هم می‌توانستیم کسب کنیم

وی با اشاره به استعفای خود در مقطعی در تیم گل گهر و مخالفت مدیریت باشگاه با آن افزود: در آن مقطع باید آن تصمیم را می‌گرفتم ولی درایت مدیریت باشگاه این بود که در این تیم باقی بمانم.

سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان همچنین با تبریک روز پزشک از تلاش همه پزشکان و پرستاران در دوران مبارزه با بیماری کرونایی قدردانی کرد.

دیدار تیم‌های ذوب‌آهن و گل گهر سیرجان از ساعت ۲۰ و ۴۵ دقیقه پنجشنبه در هفته پایانی لیگ برتر بصورت همزمان با سایر دیدارها در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار شد و در پایان، تیم میزبان با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خورد. 

برچسب‌ها مجید جلالی اصفهان تیم فوتبال گلگهر سیرجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجید جلالی اصفهان تیم فوتبال گلگهر سیرجان مجید جلالی اصفهان تیم فوتبال گلگهر سیرجان گل گهر سیرجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۳۵۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اگر نتیجه نگرفتیم فوتبال خوبی ارائه کردیم

مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: ما در هفته‌هایی که نتیجه خوبی را هم کسب نکردیم فوتبال خوبی را ارائه دادیم، اما در چند هفته اخیر علاوه بر بازی خوب‌مان دو برد هم کسب کردیم و امیدوارم بتوانیم همین روندمان را ادامه دهیم و در کنار فوتبال خوب‌مان نتیجه خوبی هم کسب کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، ابراهیم صادقی عصر امروز _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ در کنفرانس‌خبری قبل از تقابل تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن و نساجی در چارچوب دیدار هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر ایران اظهار کرد: در باره بازی فردا مهم‌ترین مسئله انگیزه است که تیم نساجی با توجه به شرایطی که دارد کسب امتیاز در این دیدار را در نظر دارد و ما سعی کردیم بازیکنان‌مان را از لحاظ ذهنی و جسمی آماده کنیم با اینکه سه تا چهار محروم و مصدوم داریم و از نظر من تیم‌مان آماده است. در دیدار فردا به بازیکنان جوان بیشتری فرصت بازی داده می‌شود و حدود چهار بازیکن از تیم‌های پایه و امید در لیست قرار گرفتند که امیدوارم اگر فرصت به آنها رسید بازی خوبی را به نمایش بگذارند. امیدوارم بتوانیم بازی خوبی را ارائه دهیم و برنده میدان باشیم.

وی افزود: تیم نساجی تیم بسیار خوبی است و به‌خصوص در چند هفته اخیر فوتبال بسیار خوبی را ارائه کرده است، اما ما در هفته‌هایی که نتیجه خوبی را هم کسب نکردیم فوتبال خوبی را ارائه دادیم، اما در چند هفته اخیر علاوه بر بازی خوب‌مان دو برد هم کسب کردیم و امیدوارم بتوانیم همین روندمان را ادامه دهیم و در کنار فوتبال خوب‌مان نتیجه خوبی هم کسب کنیم. در بازی هفته گذشته که در پنالتی‌ها پیروزی را از دست دادیم، اما در جریان بازی و در ۱۲۰ دقیقه موفق شدیم بازی خوبی را ارائه کنیم هدف ما ادامه دادن این روند است؛ اولویت اول ما ارائه کیفیت خوب است.

مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن عنوان کرد: زمانی که بازی به ۱۲۰ دقیقه و پس از آن به پنالتی کشیده می‌شود مربی نمی‌تواند تاثیر گذار باشد و این موضوع تنها به تیم ما وابسته نیست و تیم‌های بزرگ دنیا در هفته‌های اخیر این مشکلات را داشتند و ما سعی در رفع این مشکل داشتیم.

وی تصریح کرد: تیم ما از نظر خودمان انسجام تیمی را داشته است، اما پس از چند هفته‌ای که نتوانستیم نتیجه خوبی را کسب کنیم با جلساتی که محمد ربیعی با تیم داشت تیم یک‌دست‌تر شد و امیدواریم این شرایط ادامه پیدا کند.

کد خبر 749508

دیگر خبرها

  • تهدید عجیب سرمربی استقلال خوزستان؛ فردا نتیجه نگیریم طوفان به پا می‌کنم!
  • اگر نتیجه نگرفتیم فوتبال خوبی ارائه کردیم
  • پورموسوی: فردا نتیجه نگیریم طوفان به پا می‌کنم!
  • اوزونیدیس: رتبه پنجم و هفتم تفاوت ندارد، مهم ساختن تیم است
  • فعل خواستن را برای بردن بازی صرف خواهیم کرد
  • با فعل خواستن برای بردن بازی خواهیم کرد
  • اتوبان تهران-تبریز در کمپ استقلال افتتاح شد!
  • حمله سرمربی والنسیا به داور: به نفع بارسا تصمیم گرفتی!
  • حرف‌های مهم سرمربی استقلال با چپ‌پای آبی‌ها
  • جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم