Web Analytics Made Easy - Statcounter

طبق اعلام یک منبع خبری در اسپانیا، اولین گفت‌و‌گوی صورت گرفته میان سرمربی جدید و کاپیتان این تیم منجر به اقناع صد درصدی ستاره آرژانتینی برای ماندن در نوکمپ نشده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، هواداران تیم‌های منچسترسیتی و اینتر همچنان می‌توانند به رؤیاپردازی درباره جذب لیونل مسی ادامه دهند چرا که برخلاف پیش‌بینی‌هایی که پس از تغییر در کادر فنی بارسلونا صورت گرفت، مسی هنوز نسبت به آینده‌اش در نوکمپ خوشبین نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لیونل مسی با وقفه‌ای کوچک در تعطیلات تابستانی‌اش، روز گذشته (پنجشنبه) با سرمربی جدید تیم رونالد کومان ملاقات داشت تا از نقش خود در برنامه‌های تاکتیکی او مطلع شود. تصور می‌شد ورود مدافع هلندی سابق کاتالان‌‌ها به نوکمپ به عنوان جانشین کیکه ستین و گفت‌و‌گوی او با برنده 6 توپ طلا ، تغییراتی در رویکرد مسی نسبت به آینده‌اش در بارسلونا به وجود آورده باشد. رادیو اسپورت کاتالونیا اما مدعی شد که ملاقات مسی و کومان در روز پنجشنبه نتایج چندان رضایت‌بخشی برای سرمربی هلندی نداشته است چرا که مسی به او گفته آینده‌اش در بارسلونا را مبم می‌داند و خودش را خارج از پروژه‌های فصل آینده تیم می‌بیند. در واقع مسی به نوعی به کومان گفته است که مطمئن نباشد می‌تواند برای برنامه‌های تاکتیکی‌اش روی این بازیکن 33 ساله حساب کند.

تردید مسی برای ماندن در بارسلونا با وجود ورود کومان

 

رادیو اسپورت کاتالونیا همچنین مدعی شد یکی از دلایل بلاتکلیفی مسی و مبهم توصیف شدن آینده‌اش توسط خود او، موانع مالی است که برای جدا کردن این بازیکن آرژانتینی از بارسلونا وجود دارد. مسی تا پایان فصل آینده با بارسلونا قرارداد دارد هرچند گفته می‌شود بندی در قراردادش وجود دارد که به او اجازه می‌دهد هر زمان که می‌خواهد قراردادش را فسخ و به عنوان بازیکن آزاد به تیمی دیگر برود. با این حال حقوق بالای مسی سبب می‌شود که تنها دو سه تیم توانایی جذب او را داشته باشند.

اینتر یکی از آنهاست که مدیرانش همچنان در حال رصد وضعیت مسی و بررسی شرایط مالی جذب او هستند اما منچسترسیتی و مالکان متمول اماراتی‌اش هم بعید نیست که سعی در رقابت با اینتر برای به خدمت گرفتن مسی داشته باشند.

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط رونالد کومان بارسلونا لیونل مسی بیشتر بخوانید... واینالدوم در صدر لیست خرید کومان برای بارسلونا منچستریونایتد در آستانه عقد قرارداد با مدافع جوان بارسلونا کاندیدای ریاست باشگاه بارسلونا: در انتخابات پیروز شویم، کومان گزینه ما برای هدایت تیم نخواهد بود! قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... واینالدوم در صدر لیست خرید کومان برای بارسلونا منچستریونایتد در آستانه عقد قرارداد با مدافع جوان بارسلونا کاندیدای ریاست باشگاه بارسلونا: در انتخابات پیروز شویم، کومان گزینه ما برای هدایت تیم نخواهد بود! واژه های کاربردی مرتبط رونالد کومان بارسلونا لیونل مسی پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ مدافع پرسپولیس بازی با سایپا و استقلال را از دست داد ۲ واینالدوم در صدر لیست خرید کومان برای بارسلونا ۳ قدوس همچنان در فهرست بشیکتاش/ کاهش ۴ میلیونی یورویی قیمت طارمی ۴ جدول پایانی نوزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال ۵ لیگ برتر فوتبال| جشنواره گل استقلال و پرسپولیس و ناکامی سپاهان در کسب سهمیه/ بلیت آسیایی فولاد اوکی شد/ بوشهر تیم ندارد ۶ ترکیب پرسپولیس برای دیدار مقابل سایپا اعلام شد ۷ اعلام ترکیب استقلال برای دیدار مقابل شاهین شهرداری بوشهر ۸ نهایی شدن قرارداد حاج‌صفی و آریس تا ۲۴ ساعت آینده مهمترین اخبار ورزشی لیگ برتر فوتبال| جشنواره گل استقلال و پرسپولیس و ناکامی سپاهان در کسب سهمیه/ بلیت آسیایی فولاد اوکی شد/ بوشهر تیم ندارد گل‌محمدی: امیدوارم دربی جذاب و تماشاگرپسند باشد/ در این مدت پاک‌ترین محیط جامعه، فوتبال بود نامجومطلق: لیاقت بازیکنان استقلال بالاتر از نایب قهرمانی لیگ بود/ فینال جام حذفی را زودتر برگزار کنند جدول پایانی نوزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال مهمترین اخبار تسنیم پیام خاندوزی به وزیر اقتصاد: سوء مدیریت در بورس مشهود است؛ پیشنهاد «فرود آرام» به جای «سقوط آزاد» اولتیماتوم سازمان مالیاتی به خریداران سکه/ فردا آخرین مهلت پرداخت مالیات است سوریه|رنگ عزای حسینی در حرم حضرت زینب(س) همزمان با آغاز ماه محرم + تصاویر عضو شورای عالی بورس: نگران بازار سرمایه نیستم، لطفا صبور باشید آیین تعویض پرچم گنبد حرم حضرت معصومه(س) درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رونالد کومان بارسلونا لیونل مسی بارسلونا لیونل مسی لیگ برتر فوتبال آینده اش لیونل مسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۳۵۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سند اقتصاد دریامحور استان بوشهر تنظیم شده است

علی باستین در نشست شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر اظهار کرد: استان بوشهر در تدوین سند ملی توسعه دریامحور نقش مهمی دارد و سند اقتصاد دریامحور استان بوشهر تنظیم شده است.

وی نام خلیج فارس را همیشگی و ابدی دانست و اضافه کرد: یکی از سیاست‌های مهم اقتصادی در استان بوشهر استفاده از مزیت‌های خلیج فارس در ابعاد گوناگون است و در تلاش هستیم که از اقتصاد دریایی و مزیت این سرمایه مهم در استان بوشهر بر اساس تأکیدات مقام معظم رهبری بیشتر استفاده شود.

وی استفاده از حوزه اقتصادی خلیج فارس را مایه اقتدار و توانمندی دانست و بیان کرد: اکنون از خلیج فارس استفاده حداقلی می‌شود و در زمینه طرح‌های آب‌شیرین‌کن ظرفیت مهمی در این عرصه فراهم است که باید فعالیت‌ها افزایش یابد.

باستین تجارت دریایی و گردشگری را از دیگر ظرفیت‌های خلیج فارس دانست و خاطرنشان کرد: استفاده گردشگری از مزیت‌های با ارزش خلیج فارس محسوب می‌شود که کمتر مورد توجه قرار گرفته و در این راستا طرح‌های مهمی تدوین شده است.

معاون اقتصادی استاندار بوشهر، بهره‌برداری از ظرفیت شیلات، پرورش آبزیان، معادن، نفت، گاز و صنایع بزرگ پتروشیمی را از دیگر ظرفیت‌های مورد استفاده خلیج فارس شمرد و افزود: در راستای استفاده بیشتر از خلیج فارس، معاون اول ریاست جمهوری تدوین سند ملی توسعه دریامحور را مورد تأکید قرار داده است.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • دستمال مسی ۳۰ میلیارد!
  • فروش اولین قرارداد مسی: یک برگ دستمال 30 میلیارد!‏
  • پاسخ مبهم ام باپه به سوال خبرنگاران در مورد آخرین بازی اروپایی او برای پاری سن ژرمن
  • امیدوار باشید؛ دوباره دندان در می آورید!/ آزمایش بالینی اولین داروی رشد دوباره دندان‌
  • بازیکنان غیرقابل فروش بارسلونا در تابستان 2024
  • آینده مبهم فدریکو کیه زا؛ نیم‌نگاه رم، امیدواری یوونتوس
  • ریچارلیسون امیدوار به آینده درخشان اسپرز: ترکیب تاتنهام در فصل آینده رقابتی‌تر خواهد بود
  • پیام کاپیتان بارسا: باید دو ساله تمدید کنید
  • انتقاد مجدد از حصارکشی پارک لاله/ «توضیحات ارائه شده شهرداری مبهم بود»
  • سند اقتصاد دریامحور استان بوشهر تنظیم شده است