Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بهنام سراج، سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان پس از شکست تیمش برابر ماشین سازی در نشست خبری اظهار داشت: به مردم آذربایجان و بازیکنان ماشین سازی تبریک می‌گویم. آن‌ها خیلی برای حفظ سهمیه تیمشان در لیگ برتر تلاش کردند و این پیروزی مبارک شان باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماشین سازی خیلی بهتر از ما بازی کرد و حقش بود که ببرد. بازیکنان برای پیروزی باید تمام توانشان را بگذارند.

سراج در ادامه گفت: به بازیکنانم گفته بودم هر اتفاقی که در زمین بیفتد، آن‌ها رقم زننده نتیجه بازی هستند. هفته گذشته جایگاه ما در جدول تثبیت شد و به همین دلیل بازیکنان ما انگیزه لازم را نداشتند و کار کردن با تیم بی انگیزه، به ویژه در هفته‌های پایانی کار سختی است، اما ما این سختی را به جان خریدیم.

سرمربی صنعت نفت افزود: چند بازیکن را به زور به تبریز آوردیم، زیرا آن‌ها به بهانه‌های مختلف می‌خواستند از این بازی فرار کنند. من قطعا این مشکل را به باشگاه گزارش می‌دهم. مردم آبادان بدانند تا وقتی که در این شهر هستم، حتی اگر تا چند ساعت دیگر این جا باشم، به کسی اجازه نمی‌دهم پول مُفت آبادان را در جیبش بگذارد و خرج کند. بازیکن وقتی در صنعت نفت بازی می‌کند، باید تا روز آخر به تیم و شهرش تعصب داشته باشد.

بیشتر بخوانید

افاضلی: ماشین سازی فصل بعد باید برای کسب سهمیه بجنگد/ نگران لیگ آینده هستم

او در ادامه بیان کرد: درست است که بازیکنان هنوز ۴۰ درصد از مبلغ قراردادشان را دریافت نکردند، اما اجازه نمی‌دهم کسی از فوتبال و صنعت نفت پول مفت در جیبش بگذارد. چند بازیکن ما خیانت نکردند، اما تمام تلاش خودشان را به کار نگرفتند. شاید اگر این بازیکنان بیشتر تلاش می‌کردند، اکنون جایگاه بهتری در جدول به دست می‌آوردیم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال باشگاه صنعت نفت ماشین سازی صنعت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۳۶۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر زمان دیدار صنعت نفت - مس رفسنجان

زمان برگزاری یک مسابقه از هفته بیست‌وششم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور تغییر کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از ‌روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، مسابقه دو تیم صنعت نفت آبادان و مس رفسنجان به جای روز یکشنبه 16 اردیبهشت در روز دوشنبه 17 اردیبهشت ساعت 19:30 در ورزشگاه تختی آبادان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انتظارات بازیکنان تیم ملی فوتسال ایران برای حضور در جام جهانی
  • استقلال می‌خواهد صدای کامیون‌ها را نشنود و راحت بخوابد!
  • بازیکنان تراکتور تا بازی استقلال ممنوع‌ از مصاحبه شدند
  • گواردیولا: مقابل ناتینگهام فارست خوش‌شانس بودیم؛ فقط با مالکیت توپ دوام آوردیم
  • مسی توقف ناپذیر؛ تاریخ سازی لئو در آمریکا و جهان
  • توصیه بازیکن باتجربه پیکان به هم‌بازیان جوانش
  • تغییر زمان دیدار صنعت نفت - مس رفسنجان
  • زمان دیدار صنعت نفت - مس تغییر کرد
  • ماتا: رشفورد در یورو احیا می‌شود
  • جای خالی خلاقیت در صنعت بازی سازی/ از نظر کمی رشد مطلوبی نداشیم