Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک فعال سیاسی اصولگرا می‌گوید: ناطق نوری از جریان اصولگرایی حذف نشد بلکه خودش بیرون رفت.

«محمد حسن قدیری ابیانه»، فعال سیاسی اصولگرا، درباره مواضع ناطق نوری و نقش حذف شده‌ی او از جریان اصولگرایی به خبرنگار خبرگزاری برنا گفت: ناطق نوری از جریان اصولگرایی حذف نشد بلکه خودش بیرون رفت. ناطق نوری تغییر موضع داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مواضعی که درباره دولت روحانی و خاتمی گرفته است نشان می‌دهد که نزدیک به اصولگرایی نیست. کسی ناطق نوری را بیرون نینداخته، ناطق نوری به اصلاح‌طلبان نزدیک شده است. 

قدیری ابیانه در پاسخ به این سوال که آیا حذف ناطق در انتخابات 76 به دلیل حمایت آیت‌الله هاشمی از او بود، اظهار کرد: آقای هاشمی در انتخابات ۷۶ از کسی حمایت نکرد. ناطق نوری در انتخابات ضعیف عمل کرد. یکی از مواضعی که ناطق نوری گرفت این بود که دولت می‌خواسته بنزین را گران کند اما ما در مجلس اجازه ندادیم، این را برای تبلیغ خودش گفت اما الان بسیاری معتقدند که اگر قیمت‌ها در زمان آقای هاشمی اصلاح می‌شد و مجلس مانع نمی‌شد وضعمان الان خیلی بهتر بود. 

او افزود: آقای هاشمی آن زمان می‌خواست هدفمندی یارانه‌ها را انجام دهد و قیمت‌ها را اصلاح کند و از بودجه‌ این اصلاحات کارهای عمرانی و طرح‌های نیمه‌تمام را پیش ببرد. مجلس عوام‌گرایی کرد و مانع اصلاح قیمت‌ها شد و ناطق نوری که در راس مجلس بود از موانع اصلاح قیمت‌ها و هدفمندسازی یارانه‌ها بود.

این فعال سیاسی اصولگرا درباره توصیه‌ ناطق نوری مبنی بر به کارگیری جوانان در انتخابات 1400 اظهار کرد: ناطق نوری مورد احترام جریان اصولگرایی است اما یکسری از پست‌ها محل تجربه‌آموزی نیستند، بلکه محل تجربه پس دادن است. به نظر من یک جوان کارآزموده از یک فرد مسن کارنابلد بهتر است. همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند منظور از جوانگرایی داشتن نیروی جوانی است و مثالی که زدند مثال شهید سلیمانی بود. شهید سلیمانی در سن ۶۳ سالگی شهید شد آقا فرمودند اگر ۱۰ سال دیگر هم زنده بود، باز او را در این سمت منصوب می‌کردم.  از جوانان باید در جای خود استفاده کرد اما این را باید مدنظر داشته باشیم که یک مرجع تقلید ۷۵ ساله جوان محسوب می‌شود یک فوتبالیست ۳۰ ساله پیر. 

قدیری ابیانه در پایان اظهار کرد: هر کسی که مواضعش اصلاح شود مورد استقبال اصولگرایان قرار خواهد گرفت. 2/5

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصلاح طلبان دولت ریاست جمهوری فتنه جریان اصولگرایی ناطق نوری محل تجربه قیمت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۳۶۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رابط اصلاح‌طلبان با رهبری بعد از فوت هاشمی‌رفسنجانی چه کسی است؟

جهانگیری گفت: رهبری در سال ۹۵ فرموند من ارتباط اصلاح‌طلبان با ایشان را بر عهده بگیرم. الان قاعدتاً اصلاح‌طلب‌ها باید برای نحوه ارتباط فکر دیگری بکنند. الان هم اگر مبحث مهمی باشد، منعکس می‌کنم

به گزارش اعتماد، بخش‌هایی از گفتگو با اسحاق جهانگیری معاون اول دولت روحانی، را بخوانید؛

بعد از سال ۸۸ بانی شدم و به اتفاق آقایان موسوی لاری و مجید انصاری خدمت رهبری رسیدیم.

بعد از فوت مرحوم هاشمی، در جلسه با حضور آقای خاتمی و آقای خوئینی‌ها و حسن آقای خمینی و آقای نوری، مطرح شد که من راجع به ارتباط اصلاح‌طلبان با رهبری، با ایشان صحبت کنم.

 

سال ۹۵ به صورت اختصاصی خدمت رهبری رفتم و در مورد مسائل اصلاح‌طلبان صحبت کردم. رهبری در سال ۹۵ فرموند من ارتباط اصلاح‌طلبان با ایشان را بر عهده بگیرم.

بعضی نامه‌ها را ایشان (رهبری) پاسخ داده که پاسخ‌هایشان را هم دارم.

پاسخ‌ها برای انتشار نبوده و منتشرنشده و خصوصی است.

برداشت من این است که ایشان (رهبری) الان مسلط‌ترین فرد نسبت به اوضاع کشور هستند.

الان هم اگر مبحث مهمی باشد، منعکس می‌کنم.

هیچ‌وقت درباره ردصلاحیت‌ها و انتخابات از من خواسته نشد ارتباط بگیرم.

درباره برخی اشخاصی که در جریان رد صلاحیت‌ها پیگیری کردم، دیدم که تایید شدند.

دیگر خبرها

  • دستان هنرآفرین دانش‌آموزی
  • کرباسچی: مهدی نصیری تعادل ندارد
  • کرباسچی: مهدی نصیری تعادل ندارد؛ او فقط به درد تبلیغات بی‌بی‌سی می‌خورد
  • کرباسچی: مهدی نصیری تعادل ندارد /او فقط به درد تبلیغات بی‌بی‌سی می‌خورد /وقتی در کیهان بود فضاحت به وجود آورد /او جایگاهی در محافل اصلاح طلب ندارد
  • چرا قالیباف تصمیم گرفت از دولت انتقاد کند؟
  • نوری قزلجه: فراکسیون مستقلین احتمالا برای ریاست مجلس و دیگر پُست ها کاندیدا دارد /تعداد اعضای فراکسیون ممکن است به ۱۰۰ نفر هم برسد
  • کاندیداتوری عضو شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری /صادق زیباکلام برای مصاحبه آمد، زاکانی برای گزارش دادن /خاطرات آیت الله هاشمی
  • اصلاح‌طلبان درباره روند بررسی صلاحیت‌ها چه گفتند؟
  • رابط اصلاح‌طلبان با رهبری بعد از فوت هاشمی‌رفسنجانی چه کسی است؟
  • نوری قزلجه: ریاست قالیباف از بیرون مجلس حمایت می‌شود /طرح‌های «صیانت» و «شفافیت» سفارش شده بودند /نگران رادیکال‌های مجلس آینده نیستم