Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@19:09:47 GMT

طرز تهیه کوکوی رشته‌ای

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۳۶۴۵۹

طرز تهیه کوکوی رشته‌ای

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، در کوکوی رشته‌ای سیب زمینی با رنده مخصوص به شکل رشته‌ای رنده شده و با مخلوط شدن با مواد دیگر سرخ می‌شود. در ادامه با ما همراه باشید تا با روش تهیه این کوکوی خوشمزه آشنا شوید.

مواد لازم:

سیب زمینی ۲.۵ پیمانه، رشته‌ای رنده شده

تره فرنگی یا پیازچه ۲ ساقه

آرد ۲ قاشق غذاخوری

تخم مرغ ۲ عدد، زده شده

نمک و فلفل به مقدار لازم

بیشتر بخوانید

طرز تهیه کاستلا کیک نرم و خوشمزه

روش تهیه:

سیب زمینی‌ها را شسته و پوست آن‌ها را بگیرید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپس به کمک رنده مخصوص به صورت رشته‌ای رنده کنید. تره فرنگی یا پیازچه را خرد کرده و همراه با آرد، تخم مرغ، نمک و فلفل به سیب زمینی‌ها اضافه کرده و مخلوط کنید. چند قاشق روغن در ماهیتابه نسبتا بزرگی ریخته و روی حرارت بگذارید، از مایه کوکو با فاصله درون روغن بریزید و هر دو سمت کوکو‌ها را سرخ کنید، سپس در ظرف دلخواه چیده و همراه با سبزی یا سالاد سرو کنید.

منبع: آکاایران

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خانه داری آشپزی سیب زمینی رشته ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۳۶۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات سیب زمینی مشمول عوارض ۶۰ درصدی شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، احمد خانی نوذری، معاون توسعه بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی در نامه‌ای به رئیس سازمان توسعه تجارت درباره وضعیت عوارض صادرات سیب زمینی، اعلام کرد: با توجه به لزوم تامین سیب زمینی مورد نیاز بازار، به استناد مفاد بند چهارم تصمیم‌های متخذه جلسه تنظیم بازار کشور در ۸ بهمن ماه ۱۴۰۲ مبنی بر تفویض اختیار وضع عوارض صادراتی برخی از اقلام کشاورزی به وزارت جهاد کشاورزی اعلام می‌شود صادرات سیب زمینی با کد تعرفه ۰۷۱۰۱۰۰۰ صرفاً با اخذ عوارض معادل ۶۰ درصد ارزش صادراتی آن از پانزدهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ تا اطلاع ثانوی از تمام گمرکات اجرایی میسر خواهد بود.

دیگر خبرها

  • نیروی زمینی یک برد تا جشن قهرمانی 
  • طرح رژیم اسرائیل برای حمله به رفح اعلام شد
  • ویدئویی که یمنی ها از نیروهای زیر زمینی خود منتشر کرده اند
  • فواید و خواص آب سیب زمینی
  • فیلم/شکار ریزپرنده اوکراینی با کیسه سیب زمینی
  • شکار ریزپرنده اوکراینی با کیسه سیب زمینی
  • صادرات سیب زمینی مشمول عوارض ۶۰ درصدی شد
  • علم همراه با خلاقیت مسائل جامعه را حل می‌کند
  • جشن تکلیف هزار و ۶۳۰ فرشته زمینی در ملایر
  • موافقت رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی با حمله زمینی به «رفح»