Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@00:23:05 GMT

مسابقات پرش با اسب خراسان رضوی برگزار شد

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۳۶۶۴۴

مسابقات پرش با اسب خراسان رضوی برگزار شد

به گزارش ایرنا، بر اساس اعلام اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی سومین دوره مسابقات پرش با اسب خراسان رضوی قرار بود روز پنجشنبه در مجموعه ورزشی ثامن الائمه(ع) برگزار شود که صبح پنجشنبه این اداره کل از تغییر مکان برگزاری مسابقات به یک مجموعه سوارکاری خصوصی در انتهای خیابان امام رضا(ع) ۱۷ در شهر طرقبه خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تغییر مکان ذکر شده واکنش رسانه های مجازی شهرستان بینالود (طرقبه شاندیز) را برانگیخت چرا که چسبیده بودن مشهد و شهرستان ییلاقی بینالود و برگزاری یک مسابقه ورزشی نگرانی هایی را در خصوص شیوع کرونا در طرقبه برای اهالی ایجاد کرده بود.

مسوولان اداره ورزش و جوانان شهرستان بینالود نیز ناخرسندی خود را از عدم هماهنگی برای برگزاری این مسابقه استانی در شهرستان ابراز کردند.

فرماندار طرقبه - شاندیز ضمن ابراز مراتب اعتراض خود به برگزاری بدون هماهنگی این مسابقات در مجموعه سوارکاری کاظمیان این شهرستان گفت: بنا به دلایلی ظاهرا با دستور مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی محل برگزاری مسابقات سوارکاری استان به مجموعه ورزشی کاظمیان در این شهرستان تغییر کرد و آنچه مورد اعتراض ماست ناهماهنگی با مسوولان شهرستان در این خصوص است.

سید حسن حسینی افزود: برگزاری مسابقات ورزشی نیازمند هماهنگی با مسوولان محلی است چرا که ممکن است به واسطه برگزاری مسابقه و عدم هماهنگی مسائل اجتماعی و امنیتی در محل روی دهد. آن موقع چه کسی پاسخگو است؟

وی ادامه داد: البته این رقابتها بدون حضور تماشاچی و با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در خصوص مقابله با شیوع کرونا برگزار شد و حتی سوارکاران درحین مسابقات نیز ماسک بهداشتی بر صورت داشتند و همه عوامل تحت نظارت پزشکی قرار گرفتند اما مشکل اصلی عدم هماهنگی بود.

فرماندار بینالود گفت: پس از پل مهندس پرتویی در انتهای بلوار وکیل آباد مشهد، شهرستان طرقبه - شاندیز شروع می شود و براساس تقسیمات کشوری ارکان حاکمیت در این شهرستان از جمله دادستانی، فرمانداری و حتی نمایندگان مجلس در شهرستان بینالود (طرقبه - شاندیز) با مشهد متفاوت است و باید مسوولان در این باره توجه لازم را مبذول دارند.

دبیر هیات سوارکاری خراسان رضوی نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا از آغاز سومین دوره مسابقات پرش با اسب استان از صبح پنج شنبه در یک مجموعه سوار کاری خصوصی در بلوار امام رضا(ع) طرقبه خبر داد.

مهران کاظمیان دقایقی مانده به غروب نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مسابقات در حال اتمام است و به زودی نتایج این رقابتها تا حدود نیم ساعت دیگر اعلام می شود.

با این حال تماس خبرنگار ایرنا با وی برای دریافت نتایج و پرس و جو برای علت تغییر مکان مسابقات بی نتیجه ماند.

شهرستان ییلاقی بینالود(طرقبه - شاندیز) در غرب و شمال غرب مشهد با مساحت هزار و ۱۰۰ کیلومتر مربع ۵۸ هزار و ۴۸۳ نفر جمعیت دارد که ۳۱ هزار نفر از جمعیت این شهرستان ساکن بخش‌های شاندیز و طرقبه و دهستانهایی همچون ابرده، جاغرق، زشک و کنگ هستند.

برچسب‌ها طرقبه سید حسن حسینی مشهد سوارکاری بینالود شاندیز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: طرقبه سید حسن حسینی مشهد سوارکاری بینالود شاندیز طرقبه سید حسن حسینی مشهد سوارکاری بینالود شاندیز خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۳۶۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی بارش باران از ظهر امروز در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: این بارش‌ها فردا جمعه به اوج خود خواهد رسید که با توجه به رگباری بودن بارش ها، احتمال وقوع سیلاب در مناطق کوهستانی و مستعد دور از انتظار نخواهد بود.

زهرا آهنگرزاده افزود: بارش باران از امشب در کلانشهر مشهد آغاز خواهد شد و جمعه و شنبه بارش‌ها در این کلانشهر همراه با رعد و برق و احتمال آبگرفتگی خواهد بود.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: کاهش موقت دمای هوا و وزش باد از دیگر پدیده‌های جوی استان در تعطیلات پیش رو است.

آهنگرزاده افزود: طی شبانه روز گذشته، فریمان با هفت و سبزوار با ۳۱ درجه سانتیگراد به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان‌های خراسان رضوی بوده اند و در همین مدت مشهد نوسانات دمایی ۱۲ تا ۲۴ درجه را به ثبت رسانده است.

وی اضافه کرد: دمای کنونی مشهد ۲۱ درجه است که طبق تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی امروز بین ۱۴ تا ۲۵ درجه در نوسان خواهد بود.

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش کنشگران مقابله با سقط عمد جنین در مشهد
  • بارش شدید باران در راه مشهد
  • هوای مشهد امروز ۱۳ اردیبهشت سالم است
  • پیش بینی بارش باران از ظهر امروز در خراسان رضوی
  • برگزاری ویژه برنامه های گرامیداشت مقام معلم در شهرهای مختلف خراسان رضوی
  • چه کسانی می‌توانند در دور دوم انتخابات مجلس در مشهد و کلات شرکت کنند؟
  • غذاهای محلی ریشه در آداب‌و رسوم جامعه دارد
  • هوای هشت منطقه کلانشهر مشهد پاک است
  • رونمایی از نسخه برگردان روزنامه «ادب» قدیمی‌ترین روزنامه مشهد
  • برگزاری چهل و دومین دوره مسابقات قرآن دانش آموزی در کازرون