Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-03@20:07:18 GMT

علیپور به رکورد اسطوره پرسپولیس رسید

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۳۷۱۷۵

پرسپولیس در بازی آخر لیگ برتر برابر سایپا با ۳ گل به برتری رسید تا فصل را با یک برد به پایان برساند و به استقبال داربی جام حذفی برود.

به گزارش تابناک ورزشی، علی علیپور که احتمالا به خاطر در پیش بودن بازی با استقلال از ابتدا روی نیمکت قرار داشت در نیمه دوم به میدان آمد و در زمانی که در میدان بود توانست یک گل به ثمر برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با این گل توانست شمار گل‌های خود را در پرسپولیس به عدد ۷۱ برساند و در کنار حسین کلانی اسطوره سرخ‌ها قرار بگیرد. البته به نوشته ایسنا این را باید در نظر داشت که در زمانی که کلانی در پرسپولیس بازی می‌کرد رقابت های لیگ سراسری با تعداد کم‌تری تیم برگزار می‌شود و رقابت‌های جام حذفی و سوپر جام برگزار نمی شد.

علیپور حالا یک هت تریک با رسیدن به رکورد مرحوم صفر ایرانپاک فاصله دارد که ۷۴ گل در این تیم به ثمر رساند.

مهاجم مازندرانی سرخ‌ها هم‌چنین اولین بازیکن تاریخ این تیم در لیگ برتر است که در سه فصل پیاپی شمار گل‌هایش دو رقمی می شود. او توانست این فصل لیگ برتر را با ۱۲ گل به پایان ببرد تا شمار گل‌های خود را در تاریخ لیگ برتر به عدد ۵۹ (۳ گل برای راه آهن و ۵۶ گل برای پرسپولیس) برساند.

البته این در حالی است که نباید فراموش کرد او در مقطع زیادی از فصل پنالتی‌های تیمش را نزد و چه بسا اگر پنالتی زن اول تیمش بود اکنون به جای دیاباته آقای گل لیگ برتر نیز بود. او بعد از پنالتی (چیپ) که در بازی برابر ماشین سازی در دقیقه آخر از دست داد تا مدتی پنالتی نزد و مهدی ترابی این وظیفه را انجام داد تا این که در بازی برابر نساجی علیپور توانست پنالتی بگیرد و آن را به گل تبدیل کند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: کنکور 99 مکانیسم ماشه مارک ویلموتس قطعنامه 2231 علی علیپور حسین کلانی پرسپولیس رکورد گلزنی تابناک ورزشی کنکور 99 مکانیسم ماشه مارک ویلموتس قطعنامه 2231 لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۳۷۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس و ثبت یک آمار تاریخی؛ دیوار تهران

پرسپولیس یک آمار ویژه را ثبت کرده است.

طرفداری | پرسپولیس آمار ویژه‌ای دارد.

آخرین باری که دروازه پرسپولیس در لیگ برتر باز شده، به ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ و بازی با فولاد در هفته‌نوزدهم برمیگردد که پرسپولیس روی دو اشتباه عجیب دو بار دروازه خودرا باز کرد اما در نهایت چهار بر دو برنده شد.

پس‌از آن بازی سرخ‌ها در لیگ‌برتر هیچ گلی دریافت نکردند تا با ۶ کلین شیت پیاپی مقابل تیم‌های استقلال، پیکان، گل گهر، ملوان، صنعت نفت و سپاهان، برترین خط دفاعی لیگ با ۱۳ گل‌خورده را در اختیار داشته باشند، و از این حیث از‌ استقلال پیشی بگیرند.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • ۱۰ نکته از دربی دیده نشده هفته ۲۵ لیگ برتر
  • پرسپولیس و ثبت یک آمار تاریخی؛ دیوار تهران
  • حمله نکونام به رکورد تاریخی پرسپولیس
  • حسینی مثل پرسپولیس: نیمه مربیان برای من(عکس)
  • اوسمار نمی‌تواند بازیکنان را کنترل کند چون...
  • نسخه فوری برای مشکل پرسپولیس | ۳ستاره، فصل بعد به ترکیب اوسمار اضافه می‌شوند
  • اصلانیان: بازی پرسپولیس و سپاهان فقط حاشیه داشت/ اوسمار نمی‌تواند بازیکنان را کنترل کند
  • شجاعیان در این فصل رکوردشکنی می‌کند!
  • خلاصه بازی پرسپولیس ۰-۰ سپاهان (لیگ برتر ایران - 1402/1403)
  • خوشحالی مشکوک یک بازیکن پرسپولیس!