Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر حوزه های علمیه گفت: عادی‌سازی روابط و خودباختگی مزدوران امارات و عربستان هرگز فراموش نمی‌شود و مکتب عاشورا در برابر ظلم ظالمان خواهد ایستاد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت‌الله علیرضا اعرافی در مراسم آغاز به‌کار رادیو محرم که در نمازخانه کوثر اداره‌کل صدا و سیمای مرکز استان برگزار شد، با اشاره به فرا‌رسیدن محرم الحرام اظهار داشت: هرگونه عملی در مسیر امام حسین(ع) سبب افتخار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اهمیت فعالیت رادیو محرم افزود: از خداوند متعال می‌ خواهیم این برنامه های شما در رادیو محرم را مورد لطف و عنایت قرار داده و قبول کند. ملت عزیز ما بار دیگر در عاشورای امسال نشان می‌ دهند که هم پیشاهنگ سلامت و هم پیشگام کمک‌های مؤمنانه و هم شور و شعور حسینی را صیانت می‌ کنند به همین دلیل امسال باید رسانه‌ها کارهای جدی تری در حوزه عزاداری انجام بدهند.

عضو فقهای شورای نگهبان عنوان کرد: وقتی حضرت زینب (س) با چشمان خود آن مظلومیت بی‌نظیر تاریخ را می بیند و بار سنگین غم‌ها را تحمل می‌کند و در مجلس دشمن به ظاهر غالب، حاضر می‌ شود چگونه سخن می‌گوید تا جایی که اگر کسی عمق تعامل حضرت زینب(س) را نگاه کند می‌ بینید در حقیقت او دشمن را اسیر کرده و هرگز اسیر نبوده است بلکه بنی‌امیه را اسیر عدالت و حماسه و عرفان عاشورا کرد.

امام جمعه قم با تاکید بر‌اینکه عاشورای حسینی نخواهد گذاشت که ظالمان عالم و مستکبران جهان بر ملت‌های مظلوم غلبه کنند، ادامه داد: محرم امسال باید دل ها را از این عالم طبیعت و غرورها و انحرافات به سمت هدایت الهی سوق بدهد.

آیت الله اعرافی افزود: حادثه عادی‌سازی روابط و خودباختگی مزدوران امارات و عربستان هرگز فراموش نمی‌شود و مکتب عاشورا در برابر ظلم ظالمان خواهد ایستاد. در شرایط کرونا هم با حفظ دستورات بهداشتی، این حماسه را باید حفظ کنیم و از عاشورا درس مقاومت و ایثار و پایداری در مسیر ارزش‌های اسلامی و ارزشی را فرا بگیریم.

انتهای پیام/ط

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۳۷۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علاقه‌مند به توسعه روابط با ایران در تمامی حوزه‌ها هستیم

بن الطوق الماری ضمن استقبال از سرمایه گذاری در ایران گفت: روابط دو کشور باید در تمامی حوزه‌ها توسعه پیدا کند.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بن الطوق الماری وزیر اقتصاد و رئیس طرف اماراتی کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و امارات گفت: تعداد زیادی از شرکت‌های ایرانی در امارات مشغول فعالیت هستند؛ امارات از سرمایه گذاری در ایران استقبال می‌کند.

وزیر اقتصاد امارات جلسه امروز را نشانی از عزم ایران و امارات برای توسعه روابط به همت دولت‌های دو کشور دانست و افزود: در ایام گذشته روابط اقتصادی و تجاری بین دو کشور به خوبی توسعه پیدا کرده بود، اما باید روابط در تمامی حوزه‌ها توسعه پیدا کند.

بن الطوق الماری تصریح کرد: کشور امارات در بین شرکای تجاری خود بعد از چین بالاترین میزان روابط تجاری را با ایران دارد که سال گذشته هم این میزان ۱۷ درصد افزایش پیدا کرده است.

وی افزود: حجم تجارت و صادرات از امارات به ایران در سال گذشته به ۲۷ میلیارد دلار رسیده است که نشان می‌دهد طرفین علاقه‌مند به توسعه روابط در تمامی حوزه‌ها هستند.

بن الطوق الماری گفت: تعداد زیادی از شرکت‌های ایرانی در امارات مشغول فعالیت هستند و امارات از سرمایه گذاری در ایران استقبال می‌کند.

دیگر خبرها

  • علی‌اف: صلح در قفقاز جنوبی تنها از طریق عادی‌سازی روابط باکو-ایروان حاصل می‌شود
  • علاقه‌مند به توسعه روابط با ایران در تمامی حوزه‌ها هستیم
  • برگزاری کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و امارات
  • فیلم| عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی هیچگاه مشکل غرب آسیا را حل نخواهد کرد
  • ◄ عکس | امضای ۲ سند توسط روسای کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و امارات
  • استفاده از منابع مسدودی آزاد شده ارزی کلید خورد | ارز حج امسال از این طریق به کشور عربستان منتقل شد
  • وزیر خارجه آمریکا : روابط عربستان و اسرائیل به زودی عادی می شود
  • بلینکن: روابط عربستان و اسرائیل به زودی عادی می‌شود
  • ریاض: به توافق امنیتی با آمریکا نزدیک شده‌ایم
  • سناتور آمریکایی، عادی سازی روابط تل آویو و عربستان را توافقی مخاطره آمیز خواند