Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-08@05:27:43 GMT

جدایی طارمی از ریوآوه قطعی شد؟

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۳۸۲۵۳

جدایی طارمی از ریوآوه قطعی شد؟

باشگاه ریوآوه از پیراهن های جدیدش برای فصل 2020-2021 در غیاب مهاجم ایرانی اش رونمایی کرد.

 در هفته گذشته رسانه های مختلف پرتغال از توافق باشگاه پورتو با ریوآوه برای جذب مهدی طارمی، مهاجم ملی پوش کشورمان خبر دادند.

البته باشگاه ریوآوه به صورت رسمی خبر جدایی طارمی را اعلام نکرده است. این باشگاه پرتغالی امروز از کیت های اولش برای فصل آینده(2020-2021) رونمایی کرد که خبری از مهاجم و ستاره بلامنازع این تیم نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طارمی در فصل گذشته با زدن 18 گل برای ریوآوه عنوان آقای گل لیگ پرتغال را به دست آورده بود و در صورت ماندن در ریوآوه بدون شک در رونمایی از پیراهن جدید تیمش حضور می داشت. بدین ترتیب جدایی مهاجم ایرانی از این تیم پرتغال قطعی شد.

---

طبق گزارش رسانه های پرتغال طارمی به محض بازگشت از ایران قراردادی 4 ساله به ارزش 6 میلیون یورو با پورتو امضا می کند./خبرآنلاین

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۳۸۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کریستیانو رونالدو قهرمانی اسپورتینگ لیسبون در لیگ پرتغال را تبریک گفت + عکس

رونالدو قهرمانی تیم سابقش را تبریک گفت

طرفداری | کریستیانو رونالدو، فوق ستاره باشگاه النصر عربستان با انتشار پیامی در اینستاگرام، قهرمانی اسپورتینگ لیسبون در لیگ پرتغال را تبریک گفت. اسپورتینگ شب گذشته به لطف شکست بنفیکا و در فاصله دو هفته مانده تا پایان فصل، بیستمین قهرمانی خود در لیگ را مسجل کرد.

رسمی؛ اسپورتینگ لیسبون قهرمان لیگ پرتغال در فصل ۲۰۲۳/۲۴ شد

کریستیانو رونالدو در سال ۱۹۹۷ به تیم زیر ۱۵ سال اسپورتینگ ملحق شد و در سال ۲۰۰۲ برای اولین بار، پیراهن رده بزرگسالان این تیم را به تن کرد. او با نمایش‌های درخشان خود در ترکیب اسپورتینگ، توانست نظر سر الکس فرگوسن را جلب کرده و در سال ۲۰۰۳، راهی منچستریونایتد شود.

تبریک، قهرمانان!

 

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • رای پرونده توهین زشت به مهدی طارمی اعلام شد
  • رد فرجام‌خواهی اسپورتینگ در ماجرای مهدی طارمی
  • انتقاد میثاقی از صحبت های نکونام پس از جدایی خطیر از استقلال / فیلم
  • گوکرش درباره آینده‌اش: نمی‌توانم به هواداران اسپورتینگ لیسبون قولی بدهم
  • کریستیانو رونالدو قهرمانی اسپورتینگ لیسبون در لیگ پرتغال را تبریک گفت + عکس
  • آرنه اسلوت: خداحافظ فاینورد!
  • آتش‌بازی طارمی: من هنوز زنده‌ام
  • «جدایی قنبر از صنم» هفته آخر اردیبهشت اکران می شود
  • پیام مهدی طارمی: من هنوز زنده‌ام!
  • درخشش و گلزنی مهدی طارمی در هفته سی و دوم لیگ برتر پرتغال