Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ نادر رحمانی در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های کشور، گفت: محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند.

وی با اشاره به اینکه محورهای مواصلاتی کشور از ترافیکی روان برخوردار هستند، درباره وضعیت جوی محورهای مواصلاتی کشور، تصریح کرد: محور ساری ـ کیاسر در استان مازندران، محورهای اردبیل ـ آستارا و اردبیل ـ مغان در استان اردبیل و محور گنبد ـ کلاله در استان گلستان مه‌گرفتی همراه با کاهش دید گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز اطلاعات و پلیس راهور ناجا در پایان از مردم خواست پیش از آغاز سفر از طریق شماره گیری ٨٨٢۵۵۵۵۵ طی ساعات شبانه روز از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌های کشور مطلع شوند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۳۸۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک سنگین در آزادراه قزوین کرج تهران

تین نیوز

 مرکز مدیریت راه های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در صبح روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه آخرین وضعیت ترافیکی و جوی محورهای شریانی و غیر شریانی را اعلام کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، مرکز مدیریت راه های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در صبح روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه نسبت به وضعیت ترافیکی جاده های کشور اعلام کرد: ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر (شمال به جنوب) حدفاصل ولی آباد تا هریجان، ترافیک سنگین در محور هراز مسیر (شمال به جنوب) محدوده های وانا، شاهاندشت، گزنک و آب اسک، تردد روان در محور فیروزکوه، آزادراه تهران شمال و آزادراه قزوین رشت (رفت و برگشت)، آخرین وضعیت ترافیکی محورهای شمالی است و ضمناً محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.

ترافیک سنگین در آزادراه قزوین کرج تهران محدوده کمالشهر و حدفاصل مهرشهر تا پل کلاک، ترافیک سنگین در محور شهریار تهران در برخی از مقاطع، ترافیک سنگین در آزادراه قم تهران محدوده حکیم آباد نیز، آخرین وضعیت جوی ترافیکی سایر محورها است.

بر اساس این گزارش، محورهای مسدود غیرشریانی؛ هشتگرد طالقان، کمربندی جدید خرانق یزد، اسپکه بمپور، یزد  دربید، حاجی آباد آهنگران، سروآباد پاوه، رباط پشت بادام بیاضه، طبس بردسکن و محور دارای انسداد فصلی نیز، پونل خلخال معرفی شدند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده هراز
  • آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور
  • ترافیک سنگین در آزادراه قزوین کرج تهران
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت / ترافیک سنگین در محورهای شمالی
  • تلاش برای هدایت آب‌های سطحی و رفع آب‌گرفتگی در جاده‌های لرستان
  • تردد روان در محورهای شمالی کشور
  • بارندگی در برخی محورهای کشور
  • آخرین وضعیت ترافیکی ۱۴ اردیبهشت؛ تردد روان در تمام محورهای شمالی
  • آخرین وضعیت تردد در جاده های شمال ؛ شلوغ یا خلوت، بارانی یا خشک؟
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت / بارش باران در محورهای مواصلاتی