Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-28@19:37:38 GMT

چرب زبانی علی بابا برای جلب حمایت ترامپ

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۳۸۹۰۹

به گزارش سرویس اقتصادی جام نیـوز،  دانیل ژانگ، مدیرعامل شرکت علی بابا در نشست اعلام درآمد سه ماهه گفت: علی بابا به عنوان بزرگترین پلتفرم تجارت الکترونیکی جهان توجه اصلی خود در آمریکا را به حمایت از برندهای آمریکایی، خرده فروشان، کسب و کارهای کوچک و کشاورزان برای فروش به مصرف کنندگان و شرکای تجاری در چین و همچنین سایر بازارهای کلیدی جهان معطوف کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی در ادامه افزود: ما بر این باوریم که تجارت جهانی ادامه خواهد یافت و پیگیری فعالانه ماموریتمان در علی بابا که عبارت از تسهیل انجام کسب و کار در هر نقطه ای از جهان است، کاملا با منافع هر دو کشور چین و آمریکا منطبق است.

 

رییس جمهور آمریکا اوایل ماه میلادی جاری با امضای دو فرمان، مبادله با اپلیکیشنهای چینی تیک تاک و وی چت را برای شهروندان آمریکایی ممنوع کرد و آنها را تهدیدی برای امنیت ملی خواند. دونالد ترامپ بعدا اعلام کرد به دنبال اقدام مشابه علیه سایر شرکتهای چینی است.

 

برنامه "شبکه پاک" که از سوی مایک پمپئو، وزیر خارجه آمریکا اعلام شده، از شرکتهای آمریکایی خواسته است روابطشان با شرکتهای چینی شامل علی بابا، تنسنت هولدینگز و بایدو را برای اطلاعات حساس آمریکایی قطع کنند.

 

اما ویلبر راس، وزیر بازرگانی آمریکا هفته جاری اظهار کرد در مقطع فعلی هیچ فرآیند رسمی علیه علی بابا در جریان نیست.مدیرعامل شرکت علی بابا گفت: این شرکت به دقت جدیدترین تغییرات در سیاستهای آمریکا در قبال شرکتهای چینی را دنبال می کند.

 

ژانگ اظهار کرد: ما وضعیت و هر گونه تاثیر احتمالی را محتاطانه و با دقت ارزیابی کرده و اقدامات لازم را برای رعایت مقررات جدید انجام می دهیم.گروه علی بابا در سه ماهه منتهی به ۳۰ ژوئن ۲۱.۸ میلیارد دلار درآمد داشت که ۳۴ درصد در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشد داشت و بالاتر از حد انتظار تحلیلگران بود.

 

ایسنا

2025

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: تجارت الکترونیکی ترامپ چین شرکت علی بابا اقتصاد جام نیوز علی بابا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۳۸۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت دانشجویان دانشگاه خلیج‌فارس از دانشجویان آزادی‌خواه آمریکایی

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، چند روزی‌ست که تعدادی از دانشجویان و استادان دانشگاه‌های آمریکا در اعتراض به کشتار مردم مظلوم غزه به‌دست صهیونیست‌های اشغال‌گر، دست به تحصن و اعتراض زده‌اند.

پلیس آمریکا ضمن ضرب و شتم معترضان تا کنون حدود ۶۰۰ دانشجو و استاد در ۶۰ دانشگاه آمریکا را بازداشت کرده است.

دانشجویان دانشگاه خلیج‌فارس بوشهر امروز حمایت خود را از این دانشجویان آزادی‌خواه اعلام کردند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اختلاف ها حل نشد اما واشنگتن و پکن مسیر گفت و گو را انتخاب کردند
  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • دانشجویان آزاده جهان به دانشجویان و اساتید آمریکایی و اروپایی برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین به پاخیزند
  • حمایت دانشجویان دانشگاه خلیج‌فارس از دانشجویان آزادی‌خواه آمریکایی
  • تجمع دانشجویان در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکایی
  • ریشه حمایت دانشجویان آمریکایی از غزه
  • جنبش «همبستگی با غزه» گوش مدعیان دموکراسی را کر کرده است
  • نمایندگان آمریکایی در سودای تحریم بانک‌های چینی
  • رایزنی سئول و واشنگتن درباره تقسیم هزینه‌های حضور سربازان آمریکایی
  • گفت و شنود/ آب شد!