Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-01@08:32:17 GMT

پوستر جدید فیلم سینمایی «بتمن» منتشر شد

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۳۹۳۰۹

پوستر جدید فیلم سینمایی «بتمن» منتشر شد

خبرگزاری میزان- کمپانی برادران وارنر نخستین مجموع پوستر از فیلم سینمایی «بتمن» را منتشر کرد، بتمن از جمله آثاری بود که به دلیل شیوع بیماری کرونا تولیدش متوقف شده بود. تاریخ انتشار: 13:36 - 31 مرداد 1399 - کد خبر: ۶۴۸۹۱۷

خبرگزاری میزان - کمپانی برادران وارنر نخستین مجموع پوستر از فیلم سینمایی «بتمن» را منتشر کرد، بتمن از جمله آثاری بود که به دلیل شیوع بیماری کرونا تولیدش متوقف شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بتمن فیلمی ابرقهرمانی به کارگردانی مت ریوز و بازی رابرت پتینسون در نقش بتمن است که در سال ۲۰۲۱ اکران می‌شود. این فیلم دهمین فیلم دنیای سینمایی دی‌سی است و بعد از شوالیه تاریکی برمی‌خیزد که در سال ۲۰۱۲ اکران شد، اولین فیلم مستقل بتمن است.

بیشتر بخوانید: جدول فروش هفتگی سینمای هالیوود را اینجا مشاهده کنید

در این فیلم زوئی کراویتز در نقش کت‌وومن، پل دینو در نقش ریدلر و جفری رایت در نقش جیمز گوردون حضور دارند. از دیگر بازیگران این فیلم می‌توان به کالین فارل، اندی سرکیس و جان تورتورو اشاره کرد.

فیلمبرداری اولیه بتمن در دسامبر ۲۰۱۹ آغاز شد. تاریخ اکران بتمن ۲۵ ژوئن ۲۰۲۱ است. به گفته پتینسون، این فیلم مستقل از دنیای فیلم جوکر خواهد بود.

تاریخ اکران فیلم بتمن در ایالات متحده آمریکا توسط برادران وارنر، ۲۵ ژوئن ۲۰۲۱ مصادف با ۴ تیر ۱۴۰۰ تعیین شده‌است. این فیلم قرار است بخشی از یک سه‌گانه باشد و قرارداد بازیگران طوری تنظیم شده‌است که متعهد به بازآفرینی نقش‌هایشان در فیلم‌های بعدی دنیای سینمایی دی‌سی باشند.

رابرت پتینسون در نقش بتمن، جفری رایت در نقش جیمز گوردون، زوئی کراویتز در نقش زن گربه‌ای، پل دینو در نقش ریدلر، اندی سرکیس در نقش آلفرد پنی‌ورث، کالین فارل در نقش پنگوئن، جان تورتورو در نقش کارمین فلکون، پیتر سارسگارد بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند. 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار هالیوود سینمای هالیوود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۳۹۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژرار دوپاردیو سرانجام بازداشت شد/ بازجویی برای اتهامات جنسی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، ژرار دوپاردیو به دلیل اتهام تجاوز جنسی دیروز در پاریس بازداشت شد. وکیل این بازیگر فرانسوی ۷۵ ساله گفت وی دیروز (دوشنبه) خود را به یک مرکز پلیس پاریس معرفی کرد تا برای اتهام تجاوز جنسی که از سوی ۲ زن به وی وارد شده مورد بازجویی قرار گیرد. گفته می‌شود هر دوی این موارد مربوط به فیلم‌های وی است که یکی به سال ۲۰۲۱ و دیگری به سال ۲۰۱۴ بازمی‌گردد.

طبق گزارش‌های رسانه‌های فرانسوی، اولین زن او را به تجاوز در سال ۲۰۲۱ و وقتی که وی به عنوان طراح صحنه در فیلم سینمایی «دریچه‌های سبز» کار می‌کرد متهم کرد و شاکی دوم مدعی شد که زمان ساخته شدن «جادوگر و سیامی» در سال ۲۰۱۵ به وی حمله شده است.

دوپاردیو پیش از این با شکایت رسمی تجاوز جنسی از سوی بازیگر شارلوت آرنولد در سال ۲۰۱۸ و زمانی که ۲۲ ساله بود، متهم کرد. این پرونده همچنان مفتوح است. شکایت دیگری برای تجاوز جنسی سال پیش توسط هلن داراس، هنرپیشه طرح شد که دوپاردیو را به دست درازی در طول فیلمبرداری فیلمی در سال ۲۰۰۷ متهم کرد، اما از آنجا که از زمان جرم زمان زیادی گذشته بود، به دلیل محدودیت‌های قانونی رد شد.

در آوریل سال پیش، ۱۳ زن در گزارشی که توسط یک وب سایت خبری تحقیقاتی فرانسوی منتشر شد، این بازیگر را به رفتارهای نامناسب جنسی متهم کردند. دوپاردیو به شدت تمام اتهامات را رد کرد و در ماه اکتبر نامه‌ای برای روزنامه فیگارو نوشت و در آن نوشت: هیچ‌وقت با یک زن بدرفتاری نکرده‌ام.

این در حالی است که مکرون رییس جمهوری فرانسه نیز از وی حمایت کرده بود.

کد خبر 6092689

دیگر خبرها

  • پوستر جدید «نقش هیتلر در آلبوم خانوادگی» منتشر شد
  • «تمساح خونی» با حضور جواد عزتی در مشهد اکران می‌شود
  • «مست عشق» ، زمانی برای مستی سالن های سینما / روایت مولانا و شمس ، پدیده ای فراتر از اکران
  • ژرار دوپاردیو سرانجام بازداشت شد/ بازجویی برای اتهامات جنسی
  • در انتظار حرف آخر هواداران به ژاوی
  • اکران مردمی «تمساح خونی» در اکومال کرج
  • لواندوفسکی: توپ طلای 2021 حق مسی بود؛ بلینگام و ام باپه بهترین بازیکنان دنیا هستند
  • ۳ فیلم در راه اکران
  • ۳ فیلم سینمایی در راه اکران سینماها
  • سه فیلم جدید در راه اکران/قرارداد «تاوان»،«نیلگون» و«قلهک» ثبت شد