Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادگاهی در نیوزیلند روز دوشنبه درباره محاکمه عامل قتل عام مسجد کرایست‌چرچ برگزار می‌شود.

 "برنتون تارانت" استرالیایی ۱۵ مارس سال گذشته میلادی به مسلمانان حاضر در نماز جمعه در کرایست‌چرچ نیوزیلند حمله کرد و آنها را به رگبار بست و این تیراندازی را به صورت زنده در فسیبوک به نمایش گذاشت.

تارانت در مارس به تمامی جرایم شامل ۵۱ فقره قتل، ۴۰ فقره تلاش برای قتل و یک فقره اقدام تروریستی اعتراف کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قاضی دادگاه عالی نیوزیلند قرار است شهادت ۶۶ بازمانده کرایست‌چرچ را روز دوشنبه بشنود و تارانت نیز احتمالا در دادگاه حاضر می‌شود. به وی اجازه داده شده تا پیش از صدور حکم محکومیتش حرف بزند.

این حمله به ممنوعیت سلاح در نیوزیلند و کمپینی علیه مفاهیم منزجرانه در فضای مجازی به رهبری جاسیندا آردرن، نخست وزیر این کشور منجر شد.

تارانت با حبس ابد بدون درخواست تجدیدنظر به مدت ۱۷ سال روبروست. اما قاضی رسیدگی به این پرونده این اختیار را دارد که تصمیم بگیرد حبس وی بدون احتمال آزادی همراه باشد به این معنا که این فرد برای تمام عمرش باید در زندان بماند. چنین حکمی تا کنون در نیوزیلند اجرایی نشده است.

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: کرایست چرچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۳۹۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان حراج جدید سکه مشخص شد

دومین حراج سکه در سال جاری بناست با عرضه انواع سکه روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه در مرکز مبادله ایران برگزار شود. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، طبق اعلام مرکز مبادله ارز و طلا ایران، از روز دوشنبه 17 اردیبهشت ماه عرضه گسترده انواع سکه تمام، نیم و ربع بهار آزادی در مرکز مبادله ایران آغاز می شود.

سکه‌های حراجی مرکز مبادله استاندارد است؟

 

این حراج سکه از طریق سامانه  معاملات مرکز مبادله به آدرس market.ice.ir انجام خواهد شد. اطلاعات تکمیلی درباره این حراج در سایت مرکز مبادله ایران به آدرس www.ice.ir در دسترس قرار می گیرد.

به گزارش تسنیم، تاکنون و در مجموع 10 حراج برگزار شده در مرکز مبادله ارز و طلای ایران جمعا 117 هزار و 742 قطعه انواع سکه طلا به متقاضیان حراج تخصیص داده شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • محاکمه مرد رمال به اتهام تعرض به ۵ زن
  • دادگاه های صلح درمسیر راه اندازی
  • راه اندازی دادگاه های صلح در کرمان
  • دادگاه‌های صلح در کرمان راه‌اندازی می‌شوند
  • فیلم| تایمز انگلیس: به‌زودی حکم بازداشت نتانیاهو صادر می شود
  • آتش‌بس نزدیک است؟
  • زمان حراج جدید سکه مشخص شد
  • نیوزیلند: درخواست پایان اشغالگری اسرائیل
  • فیدان: مشتاقانه منتظر محاکمه مقامات اسرائیل هستیم
  • عاملان قتل خیابانی در یک قدمی میز محاکمه