Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@17:02:11 GMT

گیتار زن استقلال هم‌ردیف مهدی قایدی

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۳۹۵۵۸

گیتار زن استقلال هم‌ردیف مهدی قایدی

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ارسلان مطهری مهاجم تیم فوتبال استقلال تهران در این دوره از رقابت های لیگ برتر توانست ۱۰ گل به ثمر برساند.

مطهری هم ردیف مهدی قایدی در جدول گلزنان لیگ برتر قرار دارد و او همچون مهاجم بوشهری آبی پوشان ۱۰ گل به ثمر رسانده است با این تفاوت که قایدی هر ۱۰ گل را برای استقلال زده اما مطهری نیم فصل اول در ذوب آهن حضور داشت و فقط نیمی از گل های او (۵) برای استقلال بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارسلان مطهری یکی از بهترین مهاجمان استقلالی‌ها محسوب می‌شود که با وجود مصدومیتش در چند بازی اخیر آبی ها، اما در گلزنی توانسته آمار خوبی را از خود به جای بگذارد.

تیم فوتبال استقلال با ۵۵ گل زده بهترین خط حمله لیگ را از آن خود کرده است. این تیم در ۳۰ بازی لیگ حضور داشته که به طور میانگین آبی پوشان در هر بازی ۱/۸۳ گل را به ثمر رسانده اند.

بیشتر بخوانید

پاداش برای استقلالی‌ها در آستانه دربی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال ارسلان مطهری لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۳۹۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمید مطهری: گل‌محمدی فنی‌ترین مربی است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ حمید مطهری در نشست خبری قبل از بازی با استقلال تهران، اظهار داشت: ما به حمایت هواداران نیاز داریم. طرفداران‌ و تیم همه باید یکدل و همدل باشیم و نشان بدهیم روی سکو و داخل زمین به معنای واقعی یک تیم هستیم. استقلال تیم قابل احترامی است. اگر بتوانیم حمایت و احساسات را با کیفیت فنی ترکیب کنیم، تیم فوق العاده‌ای خواهیم بود. از آقای زنوزی تشکر می‌کنم. این تیم را همه جوره حمایت می‌کنند. همه به صورت یک تیم و همدل مثل سربازهای جنگجو برای تراکتور می‌جنگیم. امیدوارم فردا یک روز خیلی خوب برایمان باشد و هواداران را با دل شاد راهی خانه‌هایشان کنیم.

وی در خصوص برنامه‌های تراکتور برای بازی فردا، گفت: پنجمین روز است که به تبریز آمده‌ام. قبل از بازی با ذوب آهن حداکثر تلاش را انجام دادیم تا تیم از نظر روحی و ذهنی به شرایط خوب بازگردد. باتوجه به نتایج هفته‌های اخیر، تراکتور از نظر روحی شرایط خوبی نداشت که با مدنظر قراردادن محدودیت زمانی از نظر تعداد جلسات تمرینی، سعی کردیم تیم را از نظر فنی و ذهنی آماده یک بازی بزرگ کنیم.

مطهری با تأکید بر اینکه تراکتور تیم با اصالت و بزرگی است، عنوان کرد: استقلال تیم با انگیزه‌ای بوده و در صدر جدول برای کسب عنوان قهرمانی تلاش می‌کند؛ اما نباید فراموش کنیم، ما هم همواره تیم خیلی بزرگی هستیم.

مربی تراکتور در خصوص حساسیت بازی با استقلال و مسئولیتی که بر عهده گرفته است، بیان کرد: من در کنفرانس خبری قبلی هم گفتم. صادقانه آمده‌ام کار کنم و دنبال پست و مقام نیستم. وضعیت سختی بود، شاید خیلی‌ها در آن شرایط قبول مسئولیت نمی‌کردند. از بازیکنان و مدیران تیم‌هایی قبلاً کار کرده‌ام بپرسید. همواره در نهایت تعهد کار را جلو برده‌ام. در حال حاضر مسئولیت فنی تیم را عهده‌دار هستم و کار کردن در تراکتور برایم افتخار است. به عنوان کادر حرفه‌ای کار خودمان را پیش می‌بریم. همیشه به هواداران احترام می‌گذاریم. بازی قبلی در رختکن گفتم شما بجنگید و تلاش کنید، هوادار هم پشت‌تان می‌آیند؛ البته اصلاً نمی‌دانستم آن صحبت‌هایم ضبط می‌شود. ما باید ارتباط خوبی با هواداران داشته و به معنی واقعی یک تیم باشیم تا در نهایت تراکتور نتیجه بگیرد.

مطهری در پاسخ به این سوال که با تفکر خودتان پیش می‌روید یا نکات فنی از سوی آقای گل‌محمدی به شما منتقل می‌شود؟ بیان کرد: آقای گل‌محمدی عزیز بنده، مربی بزرگ و فنی‌ترین مربی است. من همیشه هر جا بودم با ایشان ارتباط داشتم و اکنون نیز در ارتباط هستیم، ولی الان مسئولیت فنی تیم با من است.

وی درباره ضعف تراکتور روی ضربات ایستگاهی، گفت: نهایت تلاش را انجام می‌دهیم تا از این ناحیه ضربه نخوریم؛ البته کمی موضوع زمان‌بر است. استقلال روی ضربات ایستگاهی تیم خوبی بوده و در جلسه فنی و تمرینات تلاش می‌کنیم تا از این نقطه، آسیب نخوریم. همه تیم‌ها نقاط ضعف و قوت دارند و سعی می‌کنیم نقاط ضعف را به حداقل رسانده و نقاط قوت را تقویت کنیم.

مربی تراکتور در خصوص محرومان و مصدومان تراکتور برای دیدار با استقلال، توضیح داد: بعد از بازی با ذوب آهن ریکاوری خوبی داشتیم و توانستیم انرژی بازیکنان را بازسازی کنیم. مصدومیت یکی از بازیکنان 50 – 50 بوده و وضعیت او عصر امروز مشخص می‌شود.

وی در خصوص نقش دیدار تراکتور و استقلال در تعیین قهرمان امسال، بیان کرد: تراکتور تیم بزرگی بوده و برای حیثیت و آبروی خودمان می‌جنگیم و نگاهی به جدول نداریم. ملوان پشت سرمان در جدول قرار دارد و با تمام انرژی می‌خواهیم در این بازی برای کسب پیروزی تلاش کنیم.

مطهری در رابطه با نبود برخی بازیکنان استقلال در مصاف با تراکتور، بیان کرد: برخی از این بازیکنان در هفته‌های گذشته هم نبودند. این نفرات همچون آقای سید حسینی، بازیکنان بزرگ و قابل احترامی هستند. ما آنان را آنالیز کرده‌ایم و تمرکزمان روی تیم خودمان است. استقلال نفرات جایگزین خوبی دارد و سعی می‌کنیم بهترین نمایش تراکتور را داشته باشیم.

وی در رابطه با نتایج تراکتور مقابل تیم‌های مدعی و همچنین سبک بازی استقلال، گفت: من روزی که آمدم از آقای خمز و کادرشان تشکر کردم. با گذشته کاری نداریم و رو به جلو نگاه می‌کنیم. سبک‌های مختلفی در فوتبال وجود دارد و من به عنوان مربی به تمامی سبک‌ها احترام می‌گذارم. فوتبال تخریبی و دفاعی یک نوع سبک بازی بوده و به من مربوط نیست. استقلال تیم قابل احترام بوده و سعی می‌کنیم بهترین نتیجه را کسب کنیم تا دل هواداران را شاد کنیم.

مطهری در خصوص سبک بازی تراکتور و صحبت‌های سرمربی ذوب‌آهن مبنی بر رو آوردن تراکتور به بازی مستقیم، گفت: مالکیت توپ ما مقابل ذوب‌آهن خیلی بیشتر از حریف بود و فوتبال کلاسیک ارایه دادیم. برخی روزها برد برای تیم حیاتی است و مجبور می‌شویم از فلسفه‌مان دور شده و به دنبال آیتم‌های دیگر باشیم. ما در بازی با ذوب‌آهن به اجبار از این سبک استفاده کردیم و جواب داد. با تغییر مربی، تغییر سبک رخ می‌دهد و در دیدار با ذوب‌آهن می‌خواستیم تیم غیرقابل پیش‌بینی باشیم و نتیجه داد و توانستیم برنده شویم.

وی در رابطه با اولویتش از نظر فنی و سورپرایزهایش برای بازی فردا، بیان کرد: تا فردا صبر کنید. امیدوارم بهترین اتفاقات رخ دهد. همواره از سوالات فنی استقبال می‌کنم و بعد از بازی در خصوص موضوعات فنی پاسخ خواهم داد.

وی در رابطه با میزان آمادگی حسین ‌پورحمیدی برای بازی فردا، گفت: میزان آمادگی پورحمیدی در بازی با ذوب‌آهن مشخص بود. او دروازه‌بان بزرگی است و در تیم ملی هم حضور داشت. او با عملکردش این موضوع را اثبات کرد. دوست دارم هواداران تیم را حمایت کرده و یکدل باشیم. اینکه هواداران روی سکو با تیم همدل باشند، خیلی مهم بوده و برای شادی آنان تمام تلاش‌مان را به‌کار می‌گیریم. بازیکنان از هواداران انرژی می‌گیرند؛ چرا که تیم متعلق به آنان بوده و سعی می‌کنیم پیروز شده و آن را به هواداران تقدیم کنیم. ما به عنوان افراد حرفه‌ای تلاش می‌کنیم کارمان را انجام داده و هواداران را خوشحال کنیم.

مطهری در خصوص نوع قراردادش با تراکتور، گفت: من به عنوان مسئول فنی تیم مسئولیت پذیرفته‌ام. خیلی از عناوین همچون سرمربی و مربی، مهم نیست. شما من را نفر آخر تیم بدانید. من برای کمک به تراکتور آمده‌ام. نمی‌دانم دنبال چه موضوعی هستید. اینکه سرمربی می‌آید یا نه، از مدیریت باشگاه بپرسید. من یک خدمتگزار در تراکتور هستم و نهایت تلاش را انجام می‌دهم؛ فرقی ندارد نفر اول باشم یا صدم.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901398

دیگر خبرها

  • مطهری: خیلی‌ها قبول نمی‌کردند به تراکتور بیایند
  • مطهری: قبل از بازی در مورد مسائل فنی حرف نمی‌زنم
  • حمید مطهری: گل‌محمدی فنی‌ترین مربی است
  • واکنش فدراسیون فوتبال به تغییر نام استقلال، VAR و جانشین حمید مطهری
  • تراکتور، قبل از استقلال، گیتار را به دست ارسلان داد + عکس
  • ارسلان قبل از استقلال گیتار به دست شد (عکس)
  • مطهری فقط به شکست دادن استقلال فکر می‌کند و بس!
  • علی عسکری: استقلال باید در ابعادملی، منطقه‌ای و جهانی برترین باشد
  • مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس: تصمیم ما برای حمایت از استقلال جدی است
  • علی عسکری: استقلال باید در ابعاد ملی، منطقه‌ای و جهانی جزو برترین‌ها باشد