Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،حجت الاسلام عادل پور امام جمعه خرمشهر در نماز عبادی سیاسی این هفته خرمشهر فرارسیدن مراسم سوگواری سید و سالار شهیدان را تسلیت گفت و عنوان کرد: مجددا به تمام هیأت ها و حسینیه اعلام میکنم که موازین بهداشتی در برگزاری مراسمات را رعایت کنند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: مجالس را تا می توانید در فضای باز برگزار کنید ، از ماسک استفاده شود، از پذیرایی خودداری کنید.

امام جمعه خرمشهر تصریح کرد:  از ادارات و سازمان ها انتظار داریم در سیاه پوش کردن شهر گام بردارند، به راستی سهم منطقه آزاد در سیاه پوش کردن شهرستان خرمشهر چیست؟

حجت الاسلام عادل پور به شکست دیپلماسی آمریکا در برابر ایران اشاره کرد و گفت: در جریان تمدید تحریم تسلیحاتی آمریکا با ذلت شکست خورد و این اقدامات و شکست های آمریکا ادامه خواهد داشت.

او افزود: این شکست های آمریکا نتیجه راهنمایی های مقام معظم رهبری، مقاومت مردم و قدرت نظامی و موشکی ایران است.جمهوری اسلامی امروز یک ابرقدرت است،

توافق ننگین امارات با رژیم صهیونیستی دیگر بیانات امروز امام جمعه خرمشهر بود.

حجت الاسلام و المسلمین عادل پور عنوان کرد: این عادی سازی و توافق امارات هیچ تاثیری در خواست مردم آزاده جهان و اسلام نخواهد داشت و اسراییل با قدرت مقاومت محو خواهد شد.

امام جمعه خرمشهر خواستار کپنی شدن اقلام ضروری مردم از سوی دولت شد، و گفت: مردم قدرت خرید آنها پایین آمده و دولت باید تدبیری ویژه در این باره بیاندیشد.

امام جمعه خرمشهر گفت: رئیس تعزیرات خرمشهر تنها سه روز در هفته در خرمشهر است و این باعث می شود نظارت در خرمشهر ضعیف باشد، آقایان استاندار، فرماندار و رئیس تعزیرات استان باید پاسخگو باشند.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نمازجمعه ماه محرم امام جمعه خرمشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۳۹۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد

دریافت 237 MB

به گزارش خبرنگار مهر، روسای اتحادیه های صنفی چهارمحال و بختیاری امروز دوشنبه با امام جمعه شهرکرد دیدار داشتند.

کد خبر 6092388

دیگر خبرها

  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • ChatGPT در تشخیص آبسه مغزی شکست خورد
  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • دستورالعمل فواصل بین کسب و کار‌های کشاورزی اصلاح می‌شود
  • دانشگاه جای رفتارهای وحشیانه با دانشجویان و اعضای هیات علمی نیست
  • جوسازی‌های ایجادشده در خصوص اخراج استادان صحت ندارد
  • درخواست متفاوت یک امام جمعه بعد از بازگشت دوباره گشت‌ ارشاد | فیلم
  • حفظ حریم خصوصی و امنیت داده‌های کاربران؛ از ایران تا آمریکا
  • اکران مردمی آپاراتچی در اصفهان با حضور عوامل فیلم