Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- امام جمعه بوشهر با تاکید بر الگوپذیری از آموزه‌های قیام عاشورا گفت: قیام کربلا در مسیر زمان تا نابودی استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌الملل ادامه دارد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر امروز در نشستی با تسلیت فرا رسیدن ماه محرم و با بیان اینکه مکتب فرهنگ حسینی و عاشورا همیشه زنده و جاری است اظهار داشت:  امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا، برنامه‌های محرم به شیوه دیگری برگزار می‌شود و شور حسینی همچنان در میان علاقمندان به حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) در جامعه متبلور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، عاشورای حسینی را مکتب استقامت در برابر ظالمان و استکبار دانست و تاکید کرد: انقلاب اسلامی بر اساس آموزه‌های سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) به وقوع پیوست و این آموزه در همه مردم عاشورایی ایران اسلامی نهادینه شده است و مقابله با ظالمان، کفار، متجاوزان و زورگویان به ویژه استکبار جهانی تداوم دارد.

وی امر به معروف و نهی از منکر را  یکی از آموزه‌های قیام عاشورا و نهضت حسینی دانست و بیان کرد:ماه محرم فرصت مهمی برای ترویج اندیشه‌های ناب حسینی برای مقابله با ظالمان است.

امام جمعه بوشهر، با تاکید بر رعایت پروتکل بهداشتی در برپایی مراسم ایام ماه محرم و با بیان اینکه مجالس عزای حسینی هیچگاه تعطیل نمی‌شود افزود: بر اساس دستورالعمل‌های ستاد مقابله با کرونا برنامه‌های سوگواری و عزاداری سید و سالار شهیدان برگزار و این مراسم امسال در راستای مقابله با کرونا بیشتر در فضاهای مجازی، شبکه‌های اجتماعی و رسانه ملی و استانی ارائه می‌شود.

صفایی بوشهری، آینده سیاسی و فرهنگی جهان را به نام  فرهنگ عاشورایی و حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) دانست و بیان کرد: مراسم ایام ماه محرم به سبب بیماری کرونا با هدایت‌های مقام معظم رهبری علاوه بر مکان‌های خاص تعیین شده، بیشتر منازل، برای اعتلای نام حسین(ع)  و ترویج فرهنگ عاشورا به حسینیه تبدیل شده  است.

وی، عاشورا را مکتب اسلام خواهی و مبارزه با فساد به تمامی اشکال دانست و تاکید کرد: ایران اسلامی با شور حسینی نشان می‌دهد که در هر شرایط نام و راه امام حسین(ع)  خاموش نمی‌شود و مکتب عاشورا هیچگاه فراموش شدنی نیست.

امام جمعه بوشهر خواستار پرداخت به موقع حقوق کارگران و کارکنان صنایع و شرکت‌ها شد

 

امام جمعه بوشهر خواستار جلوگیری و برخورد بازدارنده در گرانی‌کالاها و اجناس شد

 

امام جمعه بوشهر: هیئات مذهبی در ماه محرم از ظرفیت فضای مجازی استفاده کنند

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، سرانجام قیام کربلا در مسیر زمان را به نابودی استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌الملل دانست و تصریح کرد: راه حضرت مهدی(عج) اگر از کربلا آغاز می‌شود و با نابودی استکبار جهانی به تحقق عدالت اجتماعی به سرانجام می‌رسد.

امام جمعه بوشهر،  معرفت افزایی و دشمن شناسی، عمل به واجبات دینی، دستورات الهی و قرآنی را پیام مجالس اقامه عزای سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع)  دانست و بیان کرد: حق طلبی، عدالت خواهی، فتوت، انصاف و جوانمردی از دیگر آموزه‌های ائمه اطهار(ع) به ویژه حضرت امام حسین(ع) است.

صفایی بوشهری با تاکید بر الگوپذیری از آموزه‌های قیام عاشورا گفت: مردم مسلمان ایران از دیرباز نشان داده‌اند که دلداده مکتب حسین(ع) هستند و قلبشان به رنگ حسین(ع) است و چشمشان به محبت‌های حضرت ثارالله(ع) است.

انتهای پیام/190/ ع

R41363/P1494/S6,53/CT11 بیشتر بخوانید... امام جمعه بوشهر خواستار پرداخت به موقع حقوق کارگران و کارکنان صنایع و شرکت‌ها شد امام جمعه بوشهر: هیئات مذهبی در ماه محرم از ظرفیت فضای مجازی استفاده کنند امام جمعه بوشهر: سازش‌ناپذیری با دشمنان از آموزه‌های امام موسی کاظم(ع) است قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... امام جمعه بوشهر خواستار پرداخت به موقع حقوق کارگران و کارکنان صنایع و شرکت‌ها شد امام جمعه بوشهر: هیئات مذهبی در ماه محرم از ظرفیت فضای مجازی استفاده کنند امام جمعه بوشهر: سازش‌ناپذیری با دشمنان از آموزه‌های امام موسی کاظم(ع) است پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ تولد ۶قلوها در کرج/ حال مادر ‌و نوزادان مساعد است ۲ تولد دوقلوهای عجول اهوازی در آمبولانس اورژانس ۳ تولد ۴قلو در دومین زایمان مادر ۲۷ساله اهوازی+ تصویر ۴ واقعیت ماجرای عجیب چهارقلوی اهوازی چه بود؟ ۵ کرونا توریست ناشناخته‌‌ مناطق گردشگری / مردم اردبیل آمار تلخ مبتلایان به کرونا را باور ندارند ۶ همدان تنها استانی که در ایام کرونا وضعیتش قرمز نشد / جایگاه نخست همدان در درمان بیماران کرونایی ۷ دستور نوبخت برای اهالی روستای چنار محمودی; پرداخت مستمری یک میلیون تومانی به صورت مادم‌العمر ۸ ادامه واکنش‎ها به فوت دوقلوهای بیرمی و ارجاع پرونده به وزارت بهداشت / رئیس بیمارستان برکنار شد مهمترین اخبار استانها جزئیات دستورالعمل عزاداری هیئات مذهبی در حرم امام رضا(ع)/ فرصت "یک ساعته" هر هیئت برای عزاداری داخل حرم/ هرگونه دسته‌روی ممنوع است آیت‌الله اعرافی: هیئت‌ها سلامت عزاداران را پاس بدارند/ مسئولان نسبت به  پاک‌سازی فضای مجازی توجه داشته باشند دومین روز کنکور سراسری در قزوین با رعایت کامل شیوه‌ نامه‌های بهداشتی برگزار شد + فیلم تصادف خونین در محور سبزوار - جوین/ ۱۳ نفر کشته و ۱۱ نفر مصدوم شدند مهمترین اخبار تسنیم گزارش تسنیم از جدیدترین کروز ایرانی| آیا موشک «ابومهدی» همان موشک «هویزه» است؟ شرمن: روسیه، چین و اروپا باور ندارند آمریکا بتواند مکانیزم ماشه را فعال کند روسیه خواستار برگزاری نشست فوری شورای امنیت درباره ایران شد ایده پورابراهیمی برای نجات بورس/ بازگشت تعادل به بورس با افزایش سرمایه شرکتهای بورسی آخرین آمار کرونا در کشور| فوت ۱۱۲ نفر در ۲۴ ساعت گذشته درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: امام جمعه بوشهر خواستار نابودی استکبار جهانی هیئات مذهبی فضای مجازی ماه محرم حسین ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۳۹۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بورل: نشانه‌های یک جنگ جهانی دوباره ظاهر شده است

جوسپ بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با توجه به شرایط حال حاضر دنیای امروز گفت که نشانه‌های یک جنگ جهانی دوباره ظاهر شده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، وی امروز یکشنبه در نشست ویژه مجمع جهانی اقتصاد در ریاض تاکید کرد: ما باید به یک دنیای جدید عادت کنیم. ما باید نسبت به امنیت خودمان بیشتر مسئول باشیم. اروپایی‌ها باید متحدتر باشند زیرا آنها خیلی کوچک هستند که از یک جهان با قدرت‌های بزرگ نجات پیدا کنند.

بورل همچنین امروز در دیدار با سامح شکری وزیر خارجه مصر به طور فشرده در مورد وضعیت منطقه غرب آسیا گفتگو کرد.

وی در حساب ایکس خود نوشت که با شکری در مورد لزوم پایان جنگ غزه، تضمین دسترسی کامل کمک بشردوستانه و اقدام‌های جدی به سمت اجرای راه حل دو دولتی توافق کرده است.

بورل: درگیری‌ها در نوار غزه راه حل نظامی ندارد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • احداث ۴ شبستان جدید در آستان حسینی
  • روز خلیج فارس نماد استقلال، هویت ملی و استکبار ستیزی ملت ایران است
  • امام جمعه فردیس خواستار ارتقای سرانه‌های ورزشی شد
  • جدایی برگزاری بخش ملی و بین الملل جشنواره فیلم رضوان
  • اربعین حسینی برابر استکبار جهانی بازدارندگی ایجاد می‌کند
  • بورل: نشانه‌های یک جنگ جهانی دوباره ظاهر شده است
  • فرهنگ کار در کشور دچار آسیب شده است
  • کنعانی: صدای خُرد شدن استخوان‌های صهیونیسم جهانی بیش از هر زمان دیگری به گوش می‌رسد
  • صدای خُردشدن استخوان‌های صهیونیسم جهانی به گوش می‌رسد
  • ثبت نام طولانی‌ترین پیاده‌روی اربعین آغاز شد