Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@23:38:54 GMT

آقاجانِ هیتلر؛ مردی خشن با سبیل‌های بلند!

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۴۰۰۳۱

آقاجانِ هیتلر؛ مردی خشن با سبیل‌های بلند!

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، پدر هیتلر، یعنی آقای «آلویس هیتلر» یک کارمند دون‌پایه در اداره گمرک بود که در سن بالا، با دختر عمویش «کلارا هیتلر» ازدواج کرد. ظاهراً آلویس آدم باحوصله‌ای نبود.

او و همسرش صاحب شش فرزند شدند که فقط دو تا از آن‌ها زنده‌ ماندند؛ آدولف که رهبر نازی‌های آلمان شد و «پائولا»، دختری که هیچ‌گاه ازدواج نکرد و درنهایت در سال 1960 میلادی(1339 خورشیدی) از دنیا رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پدر هیتلر مانند بسیاری از مردان اتریشی و آلمانی آن زمان، چندان اهل معاشرت‌های صمیمانه نبود و البته بر خلاف پسرش، سبیل‌های بلند و از بناگوش دررفته‌ای داشت. هرچند هیتلر مدعی است که آقاجانش اهل هنر بوده و هنرمند را بر صدر می‌نشانده‌است! درباره پدر آلویس اطلاعاتی وجود ندارد، اما می‌دانیم که مادرش، خانمی به نام «ماریا آنا شیکْل‌گِروبر»، بانویی مذهبی و البته متعصب در مرام کاتولیک بوده‌است. به هر حال، آقای آلویس در سال 1892 میلادی(1271 خورشیدی)، موقعی که هنوز ناصرالدین‌شاه در ایران بر سر کار بود و آدولف کوچولو فقط سه سال داشت،

بیشتر بخوانید:

۷ زنی که حکم کابوس را برای هیتلر داشتند + تصاویر

به ایالت باواریا در جنوب آلمان مهاجرت کرد تا دوران بازنشستگی خود را در آن‌جا به راحتی بگذراند؛ چگونه؟ نمی‌دانیم! به‌هرحال، این مهاجرت برای آلویس خیلی هم خوش‌یُمن نبود. او چند سال بعد با بحران مالی روبه‌رو و رفتارش با مامان هیتلر، یعنی کلارا که 23 سال از وی کوچک‌تر بود، به شدت خشن شد. آلویس در سال 1903 میلادی(1282 خورشیدی) درگذشت و همسرش کلارا هم، چهار سال بعد از او، بر اثر ابتلا به بیماری سرطان، دارفانی را وداع گفت. خوشبختانه والدین هیتلر شانس آوردند و زنده نماندند تا دیوانه‌بازی پسرشان را ببینند. هیتلر در 14 سالگی پدر و در 18 سالگی مادرش را از دست داد. خودش می‌گوید بعد از فوت کلارا هیتلر، مامانش، دیگر به هیچ‌کس و هیچ‌چیز، احساس تعلق‌خاطر نمی‌کرد.

منبع: خراسان

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هیتلر نازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۴۰۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای عضو جوان بجنوردی، ناجی جان ۵ بیمار شد

ایسنا/خراسان شمالی مسئول واحد فراهم‌آوری اعضای پیوندی در دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: در ایثاری دیگر، اهدای عضو جوان ۲۸ ساله بجنوردی به پنج بیمار نیازمند عضو، جانی دوباره داد.

مهری فرشاد در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: زنده یاد مظفر وحدانی که در بیمارستان امام علی (ع) بجنورد بستری بود، پس از تایید مرگ مغزی و جلب رضایت خانواده به بیمارستان منتصریه مشهد منتقل و تحت عمل اهدای عضو قرار گرفت.

وی ادامه داد: قلب زنده یاد وحدانی در بیمارستان امام رضا (ع) مشهد به مردی ۵۵ ساله ساکن تربت جام، کبد این جوان در بیمارستان منتصریه به مردی ۴۴ ساله ساکن بیرجند که سالها از بیماری نارسایی کبد رنج می‌برد، اهدا و پیوند شد.

فرشاد، ادامه داد: قرنیه‌های این جوان مرگ مغزی برای پیوند به بانک چشم دانشگاه علوم پزشکی مشهد و قسمتی از پوست وی برای پیوند به بیماران بخش سوختگی بیمارستان امام رضا(ع) مشهد ارسال شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دستگیری مردی که دایی و خاله‌اش را کشت
  • ۱۷ اردیبهشت در دنیای علم چه خبر؟
  • پیدا شدن جسد مردی با دست‌و‌پا و دهان بسته در رودخانه اردل
  • تمرکز دولت بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام سیستان و بلوچستان
  • اهدای عضو جوان بجنوردی، ناجی جان ۵ بیمار شد
  • حرف‌های جنجالی رابرت دنیرو درباره بازگشت ترامپ به قدرت
  • خیز بلند ارلینگ هالند به سوی کفش طلای لیگ برتر با هت تریک یک نیمه‌ای مقابل وولورهمپتون
  • با رویای ریلی هیتلر آشنا شوید؛ قطار عجیب نازی ها که هیچگاه ساخته نشد!+ فیلم
  • (ویدئو) کشف اسکلت‌های بدون دست و پا در «آشیانه گرگ» هیتلر
  • کشف بقایای اجساد انسان‌ها در مقر هیتلر در لهستان