Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سیدمحمدعلی قاضی دزفولی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه در مصلای امام علی(ع) افزود: یکی از دستگاه‌های فرهنگی دزفول از مدتها پیش به دلیل ضعف مدیریت مشکلاتی در حوزه فرهنگی ایجاد کرده بود که تذکر لازم داده شده بود ولی توجهی نمی‌شد.
وی افزود: با وجود اینکه از ۲ سال پیش اسنادی دال بر سوء مدیریت این دستگاه محرز شده و برای مسوولان بالادستی ارسال شده بود ولی اقدامی در این خصوص صورت نگرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
امام جمعه دزفول گفت: بر اثر اقدام دیرهنگام برای عزل این مسوول، آسیب‌های جدی فرهنگی به شهرمان وارد شد لذا مسوولان باید نسبت به مسایل فرهنگی حساسیت بیشتری داشته باشند چرا که ممکن است خسارت ها جبران ناپذیر باشد. 
وی ادامه داد: هفته گذشته با حضور فرمانده انتظامی و پلیس اماکن بازدید سرزده‌ای از یکی از روستاهای دزفول صورت گرفت که مشکلات امنیتی مشاهده شد و تذکر لازم داده شد.
حجت الاسلام قاضی دزفولی افزود: باید طبق قانون عمل شود و در اجرای قانون از هیچ کس هراسی نباشد؛ اگر قانون اجرا شود بسیاری از معضلات حل می‌شود.

ایران یکی از قدرتمندترین ارتش‌های سایبری دنیا را دارد
خطیب جمعه دزفول گفت: تاکنون حملات سایبری زیادی به کشورمان شده که به همت جوانان برومند و دانشمندان انقلابی دفع شده است.
وی افزود: با توجه به تجربه دفاع مقدس، ایران اکنون یکی از توانمندترین کشورها در ارتش سایبری است و می‌تواند با این حملات مقابله ، و به موقع پاسخ کوبنده‌ داشته باشد.
وی در ادامه خطبه ها، سالروز شهادت سیدعلی اندرزگو و حاج مهدی عراقی از شهدای مبارزه با رژیم ستمشاهی را گرامیداشت.

مسجد پایگاه اصلی مقابله با تهاجم فرهنگی است
خطیب جمعه دزفول هفته مسجد را گرامیداشت و گفت: ۲ نوع مسجد داریم مسجد برگرفته از اسلام ناب محمدی(ص) و مسجد برگرفته از اسلام آمریکایی.
وی افزود: طبق فرمایشات حاج قاسم سلیمانی، مسجد تربیت کننده مدافع فرهنگی است.
وی با بیان اینکه پیروزی دفاع هشت ساله را مدیون مسجدها هستیم گفت: باید جایگاه مسجد را بشناسیم و از این ظرفیت برای ارتقای فرهنگ دینی جامعه استفاده شود.
حجت الاسلام قاضی دزفولی در ادامه به شکست و رسوایی اخیر آمریکا اشاره کرد و افزود: آمریکا به دنبال این بود که با توجه به پایان زمان قطعنامه تحریم‌ها علیه ایران توطئه کند ولی غیر از یک کشور کوچک هیچ کشوری با آمریکا همراهی نکرد و بی‌سابقه‌ترین شکست خود را در سازمان ملل تجربه ، و در انزوای بین‌المللی قرار گرفت.
امام جمعه دزفول همچنین گفت: امارات پیش ازاین نیز با رژیم صهیونیستی ارتباط داشت که به تازگی به طور رسمی این رابطه را اعلام و روابطش را آغاز کرد ولی این توافق ننگین خشم مسلمانان منطقه را برانگیخت و دیری نخواهد پایید که حاکمان امارات به اشتباه راهبردی خود پی برند.
وی همچنین آغاز سال قمری و ماه محرم را گرامیداشت و از حضور پرشور جوانان و عزاداران برای تدارک عزاداری حسینی قدردانی کرد.
وی گفت: محبت و مودت امام حسین(ع) که با گوشت، پوست و خون ما عجین شده بسیار پسندیده است اما کافی نیست این مودت باید توام با سیره حسینی باشد که سیره ایشان امر به معروف و نهی از منکر است.
حجت الاسلام قاضی دزفولی با تاکید بر ضرورت آگاهی یافتن از سیره امام حسین(ع) ادامه داد:دفاع از دین، اسلام، دین، ولایت، منافع و مصالح ملی و نظام جمهوری اسلامی که خون بهای شهیدان است معروف، و استفاده از بیتالمال، قدرتطلبی، ثروت اندوزی، جاه طلبی، در زمین دشمن بازی کردن و پایمال کردن خون پاک شهدا از جمله منکرات هستند که باید در مقابل افرادی که فرهنگ دینی را دچار خدشه می‌کنند جانانه ایستاد و تعصب دینی داشت.

برچسب‌ها ماه محرم ستاد اقامه نماز کشور دزفول

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ماه محرم ستاد اقامه نماز کشور دزفول ماه محرم ستاد اقامه نماز کشور دزفول حجت الاسلام قاضی دزفولی جمعه دزفول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۴۰۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی برای مدد جویان کمیته امداد امام خمینی (ره)


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، در نشستی که امروز با حضور خانم افتخاری مشاور رییس کمیته امداد امام خمینی کشور برگزار شد هماهنگی و هم افزایی برای توسعه فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی برای مدد جویان کمیته امداد امام خمینی از مهمترین اهداف این نشست بود.


استان یزد با فعالیت‌هایی چشمگیر در زمینه ۱۵ رشته قرآنی در گروه‌های مختلف سنی مدد جویان کمیته امداد طی سه سال گذشته جایگاه دوم کشوری را داشته است.

دیگر خبرها

  • مرمت کاروانسرای ینگی‌امام ۲۰۰ میلیارد تومان می‌خواهد
  • تشییع دو شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق (ع) در قم
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند
  • مسوولان دستگاه قضا به مشکلات کارگری شهرستان البرز ورود کنند
  • حیدرآباد؛ اصفهانی نو در قلب هندوستان
  • مسجد مهمترین پایگاه انقلاب و مردم/ مسلمانان از انتقام سخت فرزندان امام به وجد آمده‌اند
  • توسعه فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی برای مدد جویان کمیته امداد امام خمینی (ره)
  • تسریع در حل مشکلات دهستان دستجرد سفلی 
  • تغییراتی در چشم که باید نگران تان کند!