Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- هر دو نماینده استان بوشهر در دو هفته پایانی فصل نوزدهم به لیگ یک سقوط کردند و این استان در لیگ برتر دوره بیستم، نماینده‌ای ندارد. تاریخ انتشار: 15:15 - 31 مرداد 1399 - کد خبر: ۶۴۸۸۹۷

خبرگزاری میزان- در هفته بیست و نهم لیگ برتر، سقوط شاهین شهرداری بوشهر به لیگ یک قطعی شد و در هفته سی‌ام هم پارس جنوبی جم راهی لیگ یک شد تا هر دو نماینده استان بوشهر، قید لیگ برتر را بزنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فوتبال بوشهر بدون تردید یکی از مراکز مهم کشف استعداد به شمار می‌رود. تا همین نیم فصل اول، یکی از کاپیتان‌های پرسپولیس، یعنی حسین ماهینی بوشهری بود و البته ستاره اصلی استقلال یعنی مهدی قایدی اهل بوشهر است. مهدی طارمی هم با قراردادی باورنکردنی در یک قدمی حضور در پورتو پرتغال قرار دارد و این سه نفر، مُشتی نمونه خروار هستند.

با این حال، در یک فصل عجیب، اتفاقی ناامیدکننده برای جوانان علاقه‌مند به فوتبال در بوشهر رقم خورد و دو نماینده این استان، بلیت ادامه کار در لیگ برتر را از دست دادند. این اتفاق دردناک را در ابتدا باید به سومدیریت ربط داد. چه بسا اگر تفکر قدرتمندانه مدیریتی در این دو باشگاه وجود داشت، حالا حداقل یکی از آن‌ها در لیگ ماندنی می‌شد. پارس جنوبی دو فصل عالی را با مهدی تارتار در لیگ برتر پشت سر گذاشته بود و حتی یقه بزرگانی، چون استقلال، پرسپولیس، تراکتور و سپاهان را می‌گرفت، اما در فصل آینده باید دوباره با لیگ یکی‌ها مصاف بدهد.

شاهین که عشق واقعی بچه‌های بندر بوشهر به حساب می‌آید با آن هواداران عاشق و سینه‌چاک فوتبال، به رفتار آسانسوری خود در لیگ ادامه داد و دوباره سقوط کرد. حیف از آن همه استعداد، شور و شعف که نزد هواداران این تیم بود. شاهین در زمان حضور میشو، جان تازه‌ای گرفته بود و روندی را طی می‌کرد که همه نسبت به ماندن این تیم امیدوار شدند، ولی شیوع کرونا، همه چیز را از آن‌ها گرفت و دوباره تیم را به مهدی کریمیان سپردند؛ مربی جوان و بی‌تجربه‌ای که نتوانست کمکی به تیم شهرش کند و شاهین بدون ستاره، بودجه و مربی موثر، برای بازگشت به لیگ یک کاندیدا شد.

حالا بوشهری‌ها باید کلی برنامه‌ریزی کنند، بجنگند و تلاش کنند تا دوباره به لیگ برتر بازگردند. آن‌ها حتما حسرت می‌خورند که چرا با این همه استعداد، باید چنین بلایی بر سرشان بیاید که در عرض دو هفته، این همه امیدواری فوتبالی را از دست می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اشک‌های سینگ در رختکن بعد از سقوط تیم حریف به لیگ یک

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: شاهین شهرداری بوشهر پارس جنوبی جم شاهین شهرداری بوشهر پارس جنوبی جم لیگ یک لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۴۰۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلزنی دوباره مهدی طارمی برای پورتو

تیم فوتبال پورتو شب گذشته (شنبه) در هفته سی‌و دوم لیگ برتر پرتغال میزبانش چاوز را با نتیجه ۳ بر صفر شکست داد. مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو که در ترکیب اصلی قرار داشت آخرین گل بازی را در دقیقه ۷۳ از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. او علاوه بر این، در دقیقه ۱+۴۵ پاس گل دوم تیمش را هم به اوانیلسون داد. گل نخست پورتو نیز در دقیقه ۲۷ توسی چیکو کنسیسائو به ثمر رسید. پیروزی پورتو در شرایطی رقم خورد که حریفش از دقیقه ۲۸ با اخراج جونیور پیوس در سمت چپ خط دفاعی، ۱۰ نفره به بازی ادامه داد. طارمی تا دقیقه ۸۳ در میدان حضور داشت و جای خود را به گونسالو بورگس داد.

پورتو با این نتیجه ۷۶ امتیازی شد تا جایگاهش در رده سوم جدول لیگ برتر پرتغال را تثبیت کند. طارمی و یارانش هیچ شانسی برای به پایان رساندن لیگ در جایگاهی بالاتر از این ندارند و سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده را هم از دست داده‌اند. ماندن در رده سوم جدول، اما پورتو را به مرحله گروهی فصل آینده لیگ اروپا خواهد برد.

دیگر خبرها

  • راهپیمایی حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب در بوشهر برگزار می‌شود
  • درخشش و گلزنی مهدی طارمی در هفته سی و دوم لیگ برتر پرتغال
  • صعود شهریارِ مهدی طارمی به لیگ دسته اول فوتبال جوانان
  • صعود تیم مهدی طارمی به لیگ دسته اول جوانان ایران
  • گلزنی دوباره مهدی طارمی برای پورتو
  • اصل حج بر وحدت بین مسلمانان است
  • جذب استعداد‌های برتر ورزشی بدون کنکور در دانشگاه فرهنگیان
  • ۹۵۶ بوشهری به حج تمتع اعزام می‌شوند
  • سوگواری بوشهری‌ها به مناسبت شهادت امام جعفر صادق (ع)
  • حضور ۱۵۴ حافظ قرآن کریم بوشهری در کسب مدرک تخصصی