Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@20:48:42 GMT

پایان فعالیت بیمارستان صحرایی هلال احمر ایران در بیروت

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۴۰۱۶۲

پایان فعالیت بیمارستان صحرایی هلال احمر ایران در بیروت

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدباقر محمدی، با اشاره به اینکه روز جمعه ۳۱ مرداد آخرین روز فعالیت بیمارستان صحرایی جمعیت هلال احمر ایران در بیروت لبنان است، گفت:تا به امروز که ۱۷روز از برپایی و ارائه خدمات این بیمارستان میگذرد،  سه هزارو ۵۰۰نفر برای دریافت خدمات درمانی به بیمارستان صحرایی مراجعه کرده اند.

وی ادامه داد: تعدادی از مراجعان به این بیمارستان صحرایی تحت اعمال جراحی قرار گرفتند و تعداد زیادی از مجروحان حادثه انفجار بندر بیروت هم پانسمان شده و از خدمات درمانی بهره مند شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر داخلی بیمارستان صحرایی جمعیت هلال احمر ایران در بیروت با تاکید بر پایان کار بیمارستان صحرایی جمعیت هلال احمر، بیان کرد: جا دارد از تدبیر خوب و به موقع دکتر همتی رئیس جمعیت هلال احمر ایران برای راه اندازی این بیمارستان تقدیر و تشکر کنم و از پزشکان و پرستارانی که از داخل کشور برای کمک به مجروحان لبنانی اعزام شده و خدمات درمانی مناسبی را به مردم بیروت ارائه کردند هم متشکریم.

به گفته محمدی، خدمات ارائه شده در بیمارستان صحرایی هلال احمر ایران در بیروت رضایتمندی ساکنان بیروت از قومیت های مختلف را به دنبال داشته است.

کد خبر 5004394

منبع: مهر

کلیدواژه: انفجار بیروت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران بیمارستان صحرایی ویروس کرونا شورای شهر تهران وزارت آموزش و پرورش محرم 99 شهرداری تهران کمیته امداد امام خمینی هلال احمر جمهوری اسلامی ایران سال تحصیلی جدید محسن حاجی میرزایی رییس شورای شهر تهران پیش بینی وضعیت هوا قوه قضاییه حکم انتصاب وضعیت راهها هلال احمر ایران در بیروت بیمارستان صحرایی جمعیت هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۴۰۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات ۱۸ نفر از سیل در روستای شادکام بافق در استان یزد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد از نجات ۱۸ نفر از سیل در روستای شادکام بافق خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از صدا و سیما، محمد عشقی اظهار کرد: در ساعت ۱۹ شب گذشته با دریافت خبری مبنی بر گیر افتادن ۱۸ نفر در سیل روستای شادکام، دو تیم امدادی سیلاب و کوهستان هلال احمر شهرستان بافق با ۳ خودرو امدادی به منطقه اعزام شدند.

وی ادامه داد: با استفاده از تجهیزات کارگاه این افراد را نجات و به مکان امن انتقال دادند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر یزد بیان کرد: همچنین قبل از این حادثه ساعت ۱۶ دیروز تیم‌های امدادی به روستای قطرم بافق اعزام و پس از رهاسازی چندین خودرو گرفتار در سیل و خارج نمودن افراد از منازل متأثر از رودخانه‌ها تا پاسی از شب تلاش و خدمات رسانی کردند.

کد خبر 747969

دیگر خبرها

  • ارایه خدمات درمانی به بیش از ۲۷۰۰ نفر در سطح استان 
  • فعالیت‌های جمعیت هلال احمر استان اردبیل در مسیر رشد قرار دارد
  • ایستادگی مردم غزه برگرفته از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • امدادرسانی به ۵۱۱ نفر در سیل خراسان جنوبی
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی در شهرستان دلفان
  • سیل به مزار امامزاده سیدعلی (ع) رسید / تخلیه آبگرفتگی صحن مزار
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در شهرستان دلفان
  • نجات ۱۸ نفر از سیل در روستای شادکام بافق در استان یزد
  • حضور بیش از ۶۰ پزشک در بیمارستان صحرایی شهرستان دلفان
  • خدمات رسانی ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر به سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان