Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@08:30:56 GMT

واژگونی کامیون حامل گاز مایع در الموت

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۴۰۳۸۷

واژگونی کامیون حامل گاز مایع در الموت

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، مهدیخانی، مدیرکل بحران استان گفت: ساعت ۱۰ صبح امروز یک دستگاه کامیون در حال انتقال ۸ تن گاز مایع از شرکت پرسی ایران گاز شریف آباد به شرکت تعاونی معلم کلایه بود که در محور الموت نرسیده به رجایی دشت واژگون شد.

مهدیخانی افزود: با توجه به نداشتن امکانات از سوی شرکت‌ها هنوز برای جابه جایی خودرو کاری انجام نشده و فقط محل حادثه ایمن سازی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: دو دستگاه جرثقیل برای جابه جایی خودرو هماهنگ شده است که پیش بینی می‌شود کار جابه جایی خودرو تا ساعت ۱۹ به طول انجامد.

مدیر کل مدیریت بحران استان گفت: در این حادثه راننده کامیون مصدوم و به بیمارستان منتقل شده است.

وی، علت حادثه را نقص فنی خودرو بیان کرد.

مهدیخانی گفت: مسئولان هیچ کدام از شرکت‌ها در محل حادثه حضور نیافتند و هیچ گونه امکاناتی برای جبران خسارت این اتفاق نداشتند.

وی اضافه کرد: شرکت‌هایی که خودروی جایگزین در مواقع بحرانی و پمپ برای تخلیه ندارند نباید اقدام به جابه جایی مواد خطرناک از جمله گاز داشته باشند.

مدیر کل مدیریت بحران استان گفت: مدیران متخلف به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حادثه رانندگی گاز مایع مدیریت بحران قزوین جابه جایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۴۰۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی خودروی پژو پارس در «صفی‌آباد» یک مجروح برجا گذاشت

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ رحمان اسپیدکار در گفت‌وگو با رسانه‌ها اظهار کرد: در پی اعلام یک مورد واژگونی در کیلومتر ۱۷ محور "صفی آباد" حوالی روستای دلو بلافاصله گشت پاسگاه انتظامی، کارشناسان پلیس راه و عوامل امدادی به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه در اثر این حادثه سرنشین جلوی خودرو به دلیل نداشتن کمربند ایمنی دچار مصدومیت شد خاطر نشان کرد: به راننده خودرو به دلیل بستن کمربند ایمنی در این حادثه آسیبی وارد نشد.
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه برابر اعلام نظر کارشناسان حاضر در صحنه علت این حادثه بی احتیاطی و عدم توجه به جلو در کنترل وسیله نقلیه اعلام شده است، یادآور شد: رانندگان عزیز به جهت کاهش وقوع تصادفات قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را همواره مد نظر قرار دهند و با بستن کمربند ایمنی از جان خود محافظت کنند

کد خبر 6089448

دیگر خبرها

  • واژگونی خودرو در باشت ۲ کشته برجا گذاشت
  • دو فوتی در واژگونی خودروی حامل سوخت قاچاق در بندرخمیر
  • وقوع ۱۳ حادثه رانندگی در استان سمنان/ واژگونی خودرو صدر حوادث است
  • واژگونی خودروی پژو پارس در «صفی‌آباد» یک مجروح برجا گذاشت
  • فوت سرنشینان خودرو سوخت‌بر بر اثر واژگونی
  • واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق، فوت راننده و سرنشین آن را رقم زد
  • واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق در بندرخمبر
  • ۲ فوتی در اثر واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق در بندرخمیر
  • توقیف کامیون حامل ۱۲۰ رأس دام قاچاق در زاوه
  • تصادف پژو پارس با کامیون در قزوین یک‌کشته برجای گذاشت