Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلام عباس کافی، مدیر حوادث دانشگاه و رئیس اورژانس ۱۱۵ سبزوار اظهار کرد: صبح امروز بدنبال تصادف زنجیره ای که در ابتدای محور سبزوار به جوین اتفاق افتاد بلافاصله  پنج دستگاه آمبولانس اورژانس به علاوه یکدستگاه اتوبوس آمبولانس و خودرو فرماندهی بحران به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: ۱۱ مصدوم توسط تیمهای عملیاتی اورژانس نجات داده شده و جهت ادامه درمان به بیمارستان امداد و سوانح سبزوار منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: متاسفانه بدلیل شدت حادثه تعداد سیزده نفر در دم جان باختند و یک مورد نیز در بیمارستان بدلیل شدت جراحات وارده فوت شدند که تعداد فوتی ها به ۱۴ نفر افزایش یافت.

کافی افزود: بدلیل تعطیلی امروز و تردد بیش از حد خودروها در این مسیر ازدحام و ترافیک زیادی در محل حادثه رخ داده بود که با تلاش همکاران راهور، کار امداد رسانی به مصدومان در کمترین زمان انجام گرفت.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: تصادف زنجیره ای پارسی خبر تصادف مرگبار تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۴۰۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ کشته و ۲ مصدوم در تصادف محور یاسوج به بابامیدان

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد سرپرست مرکز اورژانس پیش‌بیمارستانی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تصادف ایسوزو با پژو سه فوتی و ۲ مصدوم به دنبال داشت.

محمدامین نیکویی نژاد در گفت و گو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: ساعت ۲۱ و ۷ دقیقه جمعه شب ۱۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در تماسی با مرکز اورژانس استان، مبنی بر تصادف یک دستگاه ایسوزو با پژو در تونل پنج محور یاسوج به بابامیدان از سمت نیروهای اورژانس به محل اعزام شدند.

وی تصریح کرد: در این حادثه ۲ نفر زخمی شدند که پس از انجام اقدامات لازم توسط کارشناسان فوریت‌های پزشکی به بیمارستان شهید جلیل یاسوج منتقل شدند.

سرپرست مرکز اورژانس پیش بیمارستانی استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این حادثه که منجر به آتش سوزی پژو ۴۰۵ شده، سه نفر فوتی به دنبال داشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۳ کشته و ۲ مصدوم در تصادف محور یاسوج به بابامیدان
  • ۷ مصدوم در اثر تصادف رانندگی در مرادلو
  • یک کشته و ۶ مصدوم در تصادف زنجیره‌ای محور بوکان - میاندوآب
  • تصادف دنا و سوزوکی با ۷ کشته و مصدوم در محور صوفیان-شبستر
  • مصدومیت ۲۳ نفر در تصادفات زنجیره‌ای در زنجان
  • ۲ کشته در تصادف زنجیره‌ای در آزادراه خلیج فارس
  • تصادف زنجیره‌ای در آزادراه زنجان- قزوین ۲۳ مصدوم برجا گذاشت
  • تصادف زنجیره‌ای و حریق ۳ خودرو ۲ کشته بر جای گذاشت
  • تصادف در جاده‌های زنجان ۱۵ مصدوم برجا گذاشت
  • تصادف بامداد امروز در محور نهبندان-زاهدان ۲ کشته بر جای گذاشت