Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی روز جمعه در مصلای بیت‌المقدس شهر اراک با اشاره به فرارسیدن روز مساجد اظهار کرد: اسرائیلی‌های جنایتکار پنجاه سال پیش در چنین روزی بخشی از مسجد الاقصی را به آتش کشیدند و پس از آن، ۲۱ اوت و ۳۱ مردادماه به عنوان روز بین‌المللی مساجد در کشورهای اسلامی نامگذاری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه امسال باید ماهیت پلید رژیم صهیونیستی شناخته شود، تصریح کرد: قرار داد ننگینی که اسرائیلی‌ها به امر آمریکایی‌ها با ابوظبی و شیخ محمد زائد این منافق کور دل بستند، یک خطر است و تنها خطر برای فلسطینی‌ها محسوب نمی‌شود بلکه خطر به رسمیت شناختن اسرائیل است.

خطیب جمعه اراک افزود: این قرارداد بزرگترین خیانت و بزرگترین منکر هر نوع رابطه با اسرائیل است. امام حسین (ع) بزرگترین شهید امر به معروف و نهی از منکر است و امروز بزرگترین معروف حمایت از فلسطین و سوریه و مظلومان عالم است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اظهار کرد: نباید اجازه دهیم آمریکایی‌ها به عراق و اسرائیلی‌ها به منطقه، خلیج فارس، دریای عمان و اقیانوس هند وارد شوند چون هیچ انسان عاقلی اجازه این کار را نمی‌دهد. آن‌ها درصدد فتنه انگیزی در منطقه هستند و این مساله امنیت ملی و بین المللی ما را به خطر می‌اندازد پس باید در برابر جنایتکاران بایستیم تا با یاری خدا ریشه صهیونیست جنایتکار از منطقه کنده شود.

دری نجف آبادی با اشاره به موضع گیری کشورهای اسلامی از قبیل ترکیه، لبنان و… در برابر جنایت محمد زائد در این قرارداد عنوان کرد: دشمنان با این اقدام درصدد هستند اسرائیل بی شناسنامه را شناسنامه دار کنند.

وی بر حفظ وحدت مسلمانان و تقویت جبهه مقاومت تاکید کرد و گفت: ماهیت دشمنان ما بسیار ماهیت خبیثی است و ملت ایران هم هوشیارتر از گذشته با حفظ وحدت در مقابل آنان ایستادگی می‌کنند.

دری نجف آبادی همگان را به تقوای الهی سفارش کرد و افزود: یک بعدی از تقوا، تقوای فردی، خانوادگی، اجتماعی، معنوی، روحی، اخلاقی است و یک بعد دیگر آن تقوای بهداشتی و سلامت است. همه باید برای حفظ بهداشت جامعه تلاش کنند و اگر به سلامت جامعه آسیب بزنند در پیشگاه خداوند مسئول هستند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تاکید کرد: رعایت موازین بهداشتی نه تنها در مسجد، هیئت، بازار و خیابان بلکه در منازل لازم است تا تلفات ناشی از ویروس کرونا به حداقل ممکن کاهش پیدا کند.

دری نجف آبادی افزود: نماز جمعه، کلاس بهداشت عمومی و سلامت عمومی، کانون معنویت، اخلاق، ادب و سلامت اجتماعی و فردی است.

به گفته وی رعایت پروتکل‌های بهداشتی در برگزاری مراسم عزاداری در ماه محرم لازم است و همه باید کمک کنند تا استان مرکزی کمترین صدمات را از این بیماری ببیند و از این حیث الگوی سایر استان‌های کشور باشد.

دری نجف آبادی با اشاره به فرا رسیدن روز پزشک و داروسازی و ضمن قدردانی از زحمات پرستاران و پزشکان عنوان کرد: ملت ما قدردان و سپاسگزار زحمات این عزیزان و خیرین و کسانی که در امر مواسات، همدلی، بهداشت و سلامت جامعه تلاش می‌کنند، هستند.

امام جمعه اراک نمره صنعت دفاعی کشور را قابل قبول عنوان کرد و گفت: امروز دارای قدرت دفاعی، موشکی، تجهیزات ناوبری، هوایی و… هستیم و کشور ایران باید قدرت اول منطقه باشد تا آمریکا بداند که این ملت با قدرت اراده‌ها و ایمان شکست نخواهد خورد.

وی با اشاره به فرا رسیدن هفته دولت اظهار کرد: الگوی همه ما شهیدان رجایی و باهنر هستند. تنها یکسال از دوره چهار ساله دولت دوازدهم باقی است و باید در این فرصت باقیمانده با همت بلند و جهاد میدان خدمت را گسترش دهد و در راستای ساده زیستی، مبارزه با فساد، انضباط مالی و اقتصادی، ایجاد اشتغال مولد و حمایت از خانواده گام بردارد و طرح‌های نیمه تمام را به نتیجه برساند.

کد خبر 5004418

منبع: مهر

کلیدواژه: آیت الله دری نجف آبادی امام جمعه اراک اقامه نماز جمعه اسرائیل توافق امارات و رژیم صهیونیستی ویروس کرونا محرم 99 شیراز ماه محرم بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا مراسم عزاداری شهرکرد هفته دولت کرمانشاه گرگان روز خبرنگار آزادگان جنگ تحمیلی دری نجف آبادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۴۰۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‏تلاش‌های منطقه‌ای برای توقف جنگ و نسل‌کشی در غزه جدی‌تر شده است

به گزارش خبرگزاری مهر، «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه کشورمان در حساب کاربری خود در ایکس نوشت: در حاشیه پانزدهمین اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی در گامبیا با آقای سامح شکری، همتایم از مصر در خصوص آخرین وضعیت مناسبات دوجانبه و تحولات منطقه‌ای به خصوص اوضاع غزه و تلاش‌های جاری جهت توقف جنایات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان رایزنی و تبادل نظر کردیم.

وی گفت: ‏در ادامه به تشریح ابعاد حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به سفارت کشورمان در دمشق و واکنش نیروهای مسلح ایران در چارچوب دفاع مشروع پرداختم.

وزیر امور خارجه بیان کرد: از موضع مصر در محکومیت اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی تشکر کردم. ‏تلاش‌های منطقه‌ای برای توقف جنگ و نسل کشی در غزه جدی‌تر شده است.

کد خبر 6096505 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • ایده «دو دولتی»؛ نسخه‌ای که به‌جای شفا، کور می‌کند
  • امیرعبداللهیان: رژیم اسرائیل ریشه ناامنی و دشمن مشترک است/ گذشت زمان به قدرت اشغالگر مشروعیت نمی‌بخشد
  • تلاش‌های منطقه‌ای برای توقف نسل کشی در غزه جدی‌تر شده است
  • تلاش‌های منطقه‌ای برای توقف نسل ‌کشی در غزه جدی‌تر شده است
  • تلاش‌های منطقه‌ای برای توقف جنگ در غزه جدی‌تر شده است
  • آمریکا قربانی اسرائیل می‌شود؟
  • ‏تلاش‌های منطقه‌ای برای توقف جنگ و نسل‌کشی در غزه جدی‌تر شده است
  • ۳ مساله تاثیر گذار بر تحولات منطقه
  • جنگ غزه/ شمار قربانیان به ۳۴ هزار و ۶۵۴ نفر افزایش یافت
  • شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۶۲۲ نفر افزایش یافت