Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،امیر سرتیپ فرهاد آریانفر فرمانده قرارگاه منطقه غرب کشور نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی اظهار داشت: همه یگان‌های تابعه ارتش جمهوری اسلامی ایران در آمادگی کامل برای مقابله با هرگونه تهدیدی در گستره جغرافیایی کشورمان قرار دارند.

او در رابطه با هماهنگی سپاه و ارتش در مقابله با تهدیدات اضافه کرد: با هدایت و فرماندهی معظم و معزز کل قوا، ستاد کل نیرو‌های مسلح و قرارگاه خاتم‌الانبیا هماهنگی و همدلی با مطلوبیت خوبی میان سپاه و ارتش وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امیر سرتیپ آریانفر افزود: هم افزایی در میان ارتش و سپاه در اجرای ماموریت پشتیبانی از همدیگر در دستور کار سلسله مراتب قرار دارد و تاکنون نیز به خوبی عملی و اجرایی شده است.

او در بخش دیگری از این گفتگو یادآور شد: ارتش معیشت کارکنان و در اخیتار گذاردن خانه‌های سازمانی را در دستور کار خود قرار داده و در این راستا بدنبال فراهم کردن ۴۰ هزار واحد سازمانی برای کارکنان خود در کشور است.

فرمانده قرارگاه منطقه غرب کشور نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی با اشاره به اینکه بر مبنای تدابیر فرماندهی معظم کل قوا، اولویت سلسله مراتب ارتقای معیشت کارکنان است، گفت: در زمینه ارتقای معیشت کارکنان در چند مرحله با هماهنگی‌های صورت گرفته شاهد افزایش حقوق‌ها بوده‌ایم.

او در رابطه با اهمیت لشگر ۲۸ پیاده در کردستان تاکید کرد: حضور این لشگر مبنای امنیت استان است و با تقدیم چند هزار شهید، جانباز و ایثارگر در این منطقه توانسته آرامش را به مردم خوب، نجیب و بامحبت این خطه از کشور تقدیم کند.

امیر سرتیپ آریانفر افزود: لشگر ۲۸ لشگری توانمند، مقتدر با آمادگی رزمی خوب است که امنیت را در کنار دیگر نیرو‌های مسلح در استان کردستان برقرار کرده است.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ارتش نیروی زمینی ارتش ارتش جمهوری اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۴۱۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران ظرفیت پذیرش مهاجرین جدید را ندارد

مدیر کل امور اتباع ومهاجرین خارجی وزارت کشور در مراسم شهادت امام صادق (ع) در جمع مهاجران گفت: جمهوری اسلامی ایران دیگر ظرفیت پذیرش مهاجرین جدید را ندارد و حاکمیت افغانستان باید زمینه فعالیت های اقتصادی، فرهنگی، آموزشی، معیشتی و امنیت مردم را تأمین کند تا مهاجرین افغانستانی به کشور خود بازگردند.

اصغر بلوکیان افزود: مهاجرین مقیم جمهوری اسلامی ایران در همه عرصه ها و حوزه های اقتصادی، علمی، پزشکی توانایی لازم را دارند تا بتوانند آبادی را در افغانستان به ارمغان آورند و حاکمیت فعلی افغانستان باید با ایجاد شرایط برگشت آبرومندانه از ظرفیت و توانمندی های مهاجرین برای سربلندی افغانستان استفاده کند.

بلوکیان بیان کرد: تعدادی از افراد سودجو به دنبال ایجاد تنش در بین مهاجرین و مردم ایران هستند که مهاجرین باید هوشیار باشند.

آقای بلوکیان درپایان این مراسم از مهاجرین خواست قوانین جمهوری اسلامی ایران رعایت کنند واز تردد غیر قانونی به شهر های مختلف ایران خودداری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • بارزانی: با جدیت تمام، اجرای کامل توافق‌نامه امنیتی با تهران را دنبال خواهیم کرد
  • امیر حیدری: هیچ‌کس قادر به تهدید جمهوری اسلامی و منافع ملی کشور نیست
  • رونمایی «دیپلماسی اقتصادی و برندسازی ملی» در نمایشگاه کتاب
  • آیین تجلیل از اساتید و مربیان برتر ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد
  • بارگیری غیراستاندارد محموله افغانستان توسط کنسرسیوم ریلی+عکس
  • بار ترانزیتی افغانستان به ترکیه از تهران گذشت/ آمادگی راه‌آهن برای حمل محموله‌های بعدی
  • تجهیزات دفاعی ایران هم‌سطح کشور‌های پیشگام در حوزه جنگ‌افزارسازی است
  • شش پیشنهاد ایران به سران کشور‌های اسلامی در خصوصی رژیم صهیونیستی
  • رسالت امام صادق (ع) انفجار علمی بود
  • ایران ظرفیت پذیرش مهاجرین جدید را ندارد