Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@08:28:53 GMT

قطع انگشتان دست، تاوان برق دزدی

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۴۱۱۸۰

قطع انگشتان دست، تاوان برق دزدی

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، در یکی از شب‌های مرداد امسال چند بار روشنایی برق در محدوده اکباتان تهران قطع شد. وقتی مسؤولان اداره برق موضوع را بررسی کردند، متوجه شدند که سیم‌های برق دزدیده‌شده و با شکایت در این‌باره پلیس تحقیقات را برای یافتن دزدان آغاز کرد تا این‌که دو هفته پیش ماموران هنگام گشتزنی در محدوده اکباتان، مشاهده کردند مردی جوان کنار پست برق افتاده و ناله می‌کند و قدرت حرکت ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اطراف او وسایلی از جمله سیم‌چین بود که نشان از سارق بودن آن مرد داشت و انگشتان دست راستش به‌شدت آسیب دیده بود. همدستانش او را با وسایل سرقت جا گذاشته و متواری شده بودند.

دزد مصدوم از طریق اورژانس به بیمارستان منتقل شد. او تحت عمل جراحی قرار گرفت. ده روزی در کما بود تا این‌که چند روز پیش با تلاش پزشکان زنده ماند. اما آسیب‌دیدگی‌اش آن‌قدر زیاد بود که باعث شد پنج انگشت دست راستش را از دست بدهد. متهم دیروز نزد مدرس، دادیار شعبه چهارم دادسرای ناحیه ۳۴ تهران منتقل شد و اعتراف کرد که عضو یک باند سرقت روشنایی و سیم برق بوده و آن شب برای اولین بار همراه آن‌ها برای دزدی رفته بوده که این حادثه تلخ برایش رخ داده و پنج‌انگشتش را از دست داده است.

او روانه بازداشتگاه پلیس آگاهی شده و تحقیقات برای دستگیری دیگر اعضای باند ادامه دارد.

بیشتر بخوانید

گفتگو با مردی که با جسد زنش به مسافرت رفت

همدستانم مرا نیمه‌جان رها کردند
سعید ۴۰ ساله هیچ‌گاه فکر نمی‌کرد گرفتار شدنش در باند سرقت روشنایی‌ها باعث شود تاوانی بزرگ که قطع پنج انگشتانش بود را بدهد و تا آخر عمر معلول شود.

پیش از سرقت‌ها چه کاره بودی؟
در یک شرکت تولیدی کار می‌کردم که به خاطر کرونا تعطیل و ۲۰ نفری که آنجا بودیم، بیکار شدیم. کارفرمایم ورشکسته شد و تولیدی را فروخت.

از آشنایی با باند سرقت بگو.
دو ماه قبل به طور اتفاقی سوار خودروی مرد خلافکاری شدم که بعد از این آشنایی او مرا به عضویت در گروهش درآورد. دزد روشنایی‌ها بود و چند سابقه کیفری داشت. او و همدستانش مس سیم‌های دزدی را جمع‌آوری و با فروش آن کسب درآمد می‌کردند. فریب حرف‌های دزد حرفه‌ای را خورده و بعد از دو هفته آموزش دزدی با آن‌ها همراه شدم.

شب حادثه چه اتفاقی افتاد؟
آن شب سیم‌های زیادی دزدیده بودند که ارزش آن ۵۰ میلیون تومان می‌شد. اولین شبی بود که با آن‌ها همراه شدم. رفتیم پست برق را سرقت کنیم که برق مرا گرفت. مرا با وسایل دزدی در خیابان رها کرده و از ترس دستگیری فرار کردند.

منبع: روزنامه جام جم

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار حوادث سیم دزدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۴۱۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم سرقت میلیاردی از فروشگاه موبایل‌فروشی در تهران

روایت یک فروشنده از سرقت چند میلیاردی از فروشگاه موبایل فروشی در مرکز شهرقدس استان تهران را که در فضای مجازی پربازدید شده است را، ببینید./viral vids

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • یک سرباز آمریکایی در روسیه به اتهام دزدی بازداشت شد
  • مت دیمون و کارگردان «بورن» در یک کمدی دزدی همراه شدند
  • ببینید | سرقت برق‌آسای ساندویچ یک پسر جوان توسط شاهین شکاری!
  • ببینید | سرقت عجیب گل رز از باغچه توسط دو پیرمرد پرایدسوار با بیل و کلنگ!
  • معضل دزدی از قطار‌ها در آمریکا + فیلم
  • جریمه ۸۷ میلیارد ریالی تاوان عمل نکردن به تعهدات ارزی
  • محکومیت ۱۰ میلیاردی، تاوان سوء استفاده از کارت سوخت شهروندان
  • حاجی‌پور: فوتبال ‌خوزستان‌ تاوان بی‌تدبیری را می‌دهد
  • شیرازی‌ها به دادگاه عالی ورزش شکایت می‌کنند/ تیم مهمان نباید تاوان برگزار نشدن بازی را بدهد
  • فیلم سرقت میلیاردی از فروشگاه موبایل‌فروشی در تهران