Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@17:36:48 GMT

کاشان| امارات بازنده اصلى توافق با رژیم صهیونیستی است

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۴۱۲۳۵

کاشان| امارات بازنده اصلى توافق با رژیم صهیونیستی است

‍‍‍‍‍‍

گروه استان‌ها- امام جمعه بادرود ضمن اشاره به تسریع زوال آل نهیان با توافق با اسرائیل گفت: امارات بازنده اصلى توافق با رژیم صهیونیستی است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم در نطنز ، حجت‌الاسلام علیرضا قاسمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر بادرود ضمن تسلیت فرارسیدن ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان اظهار داشت: توافق ننگین رژیم غاصب اسرائیل با امارات اگرچه ممکن است در کوتاه‌مدت فوایدى زودگذری براى این کشور عربی داشته باشد اما دیرى نخواهد پایید حاکمان سبُک مغز امارات، به اشتباه راهبردى خود پى خواهند برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قاسمی گفت: در قمار امارات و رژیم‌هاى عبرى - غربى، بازنده اصلى امارات خواهد بود چراکه از این دریا هیچ صید دندان‌گیرى از قبیل اقتصاد رو به رشد، امنیت تضمین شده و موقعیت ممتاز منطقه‌اى به دست نخواهد آمد بلکه این امارات است که با تضعیف اقتصاد و امنیتش از داخل نیز اختلافات دیرپاى شاهزادگان فرتوتش تشدید خواهد شد و جنگ قدرت بین بن زاید و بن مکتوم وضعیت این امیرنشین را بدتر خواهد کرد.

خطیب نماز جمعه شهر بادرود ضمن اشاره به عواقب این توافق ننگین میان امارات و اسرائیل تاکید کرد: امارات نباید زلف خود را به موى پوسیده رژیم رو به زوال صهیونیستى گره مى‌زد در حالی که این کار زوال خاندان انگلیسى – آمریکایی آل نهیان را تسریع خواهد کرد.

وی اقدام حقارت آمیز و ذلت‌بار حاکمان سرسپرده امارات در عادی‌سازی روابط با جرثومه فساد و خیانت و جنایت رژیم غاصب صهیونیستی را در حقیقت خودفروشی و خودباختگی خسارت‌بار دانست و افزود: ما نمازگزاران جمعه بادرود ضمن محکومیت هر نوع توافق و عادی سازی روابط با رژیم کودک‌کش اسرائیل اعلام می‌داریم که حکام دست نشانده و مفسد اماراتی نمی‌توانند خللی در استقامت و اقتدار جبهه مقاومت ایجاد کنند و همواره در برابر مومنان و ملت‌های مسلمان روسیاه و بی‌مقدار خواهند بود.

امام جمعه بادرود تصریح کرد: صهیونیست‌ها نیز از این به بعد آشکارا گاوهای سعودی و اماراتی اهدایی ترامپ را خواهند دوشید و این حقارت و ذلت حکام مستبد منطقه سقوط و خزلان  آنان را سریعتر محقق خواهد کرد و هیچ منفعتی برای امنیت و ثبات آنان نخواهد داشت و صهیونبست‌ها باید بدانند باز شدن پایشان به منطقه خلیج فارس تبعات سنگینی برای آنان و مزدوران هم‌پیمانانش خواهد داشت و کشور ایران در هر نقطه‌ای احساس خطر کند بدون کمترین تعللی برخورد قاطعانه خواهد داشت.

وی در ادامه خطبه به روز جهانی مسجد اشاره کرد و گفت: علت نامگذاری این روز به خاطر این است که مسجد الاقصی توسط رژیم صهیونیستی به آتش کشیده شده است و این نامگذاری نشان می‌دهد که مسجد تا چه اندازه می‌تواند در جامعه و میان مردمانش تاثیرگذار باشد.

وی گفت: مسجد می‌تواند عامل مهمی برای مبارزه با ظلم و فساد و پیگیر مسائل و مشکلات جامعه باشد لذا پایه و اساس بسیاری از حرکات اسلامی انقلاب‌ها و مقاومت‌ها و ظلم ستیزی‌ها از مسجد نشات گرفته است چنانکه انقلاب اسلامی ما نیز از مسجد نشأت گرفته است.

حجت‌الاسلام قاسمی به طرح آمریکا  برای فعال کردن مکانیزم ماشه اشاره داشت و گفت: به گفته پمپئو وزیر خارجه آمریکا، فوّاره تحریم‌ها به سقف خورده و اثرخود را از دست داده است و بر همین اساس آنان با این اقدام قصد وارد کردن فشار بیشتر به ملت ایران را دارند.

وی ضمن اشاره به فراز و فرودهای پیش رو خاطر نشان کرد: تحرکات آمریکا درآشوب‌سازى در داخل و خارج نیز راه به جایى نخواهد برد؛ سال 99 سال سخت و دشوارى خواهد بود و حوادث گوناگونى پیش روى مااست اما قطعا این سال، سال پیروزى‌هاى بزرگ‌تر ایران اسلامى خواهد بود.

امام جمعه یاسوج: مسلمانان جهان باید پاسخ کوبنده‌ای به امارات بدهند امارات: توافق با اسرائیل باید موانع خرید اف 35 را بردارد مدیر حوزه‌های علمیه کشور: عادی‌سازی روابط و خودباختگی مزدوران امارات و عربستان هرگز فراموش نمی‌شود

آمریکا بار دیگر در شورای امنیت شکست را پذیرفت

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردستان، حجت الاسلام حسن دهشیری امام جمعه اردستان در خطبه‌های نماز جمعه امروز با اشاره به هفته امر به معروف و نهی از منکر اظهار داشت: هفته امر به معروف از سال یک هزار و 371 آغاز محرم را با نام هفته امر به معروف نامگذاری کرده‌اند.

وی ضمن اشاره به نقش بسزای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه افزود: امر به معروف و نهی از منکر دو وظیفه دینی برای همه مسلمانان و مسئولان است تا نسبت به خوبی‌ها و نهی از منکرها تلاش کنند و در واقع وظیفه همگان است که اگر رعایت نشود جامعه رو به فساد خواهد رفت.

امام جمعه اردستان گفت: روز جهانی مسجد در چند سال پیش توسط کشورمان پیشنهاد شد که 31 مرداد برای همیشه روز مسجد باشد و این روز به این جهت است که در سال 1348 که صهیونیست‌ها اقدام به آتش کشیدن مسجد الاقصی کردند و این قبله اول مسلمانان را از بین بردند و کتاب‌های تاریخی بسیاری که در آن بود از بین رفت.

وی ابراز داشت: باید مساجدمان را مهد تربیت و اصلاح قرار دهیم و برای حضور پرشور جوانان هم قرار بود برنامه‌ریزی شود که با موضوع کرونا افراد مسن هم حضوری کمرنگ در مسجد دارند و باید یادمان نرود که مسجد بزرگترین مامن و پناهگاه مسلمانان بوده و هست.

حجت‌الاسلام دهشیری ضمن اشاره به عدم رای‌آوری تداوم تحریم تسلیحاتی علیه ایران در شورای امنیت بیان کرد: شکست آمریکا را در هفته گذشته در شورای امنیت شاهد بودیم که از 15 عضو فقط یک عضو به او رأی مثبت داد که آمریکا مورد تمسخر همگان قرار گرفت و نتوانست تحریم تسلیحاتی ایران رأی بیاورد.

امام جمعه اردستان تاکید کرد: آمریکا با رایزنی‌ها تلاش می‌کند تا دستاویزی را پیدا کند و همگان را برای دشمنی به ایران همراه کند که موفق نخواهد شد و ارتباط امارات با اسرائیل محکوم است که برای آن‌ها این حرکات محکوم بوده و شاهد سرازیر شدن حکومت صهیونیست‌ها خواهیم بود.

وی با اشاره به روز صنعت دفاعی کشور و رونمایی از جدیدترین نسل های موشک به نام شهید سلیمانی و ابومهدی تصریح کرد: پیشرفت صنایع دفاعی کشورمان زیاد بوده که دشمنان را به تعجب وا داشته که دنیا را خیره کرده است و دشمن از آن ترس خواهند داشت.

امام جمعه اردستان ضمن گرامیداشت  روز کارمند تصریح کرد: به روان پاک شهیدان رجایی و باهنر درود می‌فرستیم و می خواهیم که کارمندان به مردم مثل همیش خدمات خوب و روانی را ارائه دهند و در این هفت شاهد عملکرد دولت مردان خواهیم بود تا موجب خوشحالی مردم باشد.

وی تاکید کرد: فضای شهر در بعضی از مکان‌ها همچون ورودی‌ها و فرعی‌ها در خصوص نصب پرچم برای محرم خوب نیست که از مسئولان متولی می‌خواهیم تا نسبت به سیاه پوش کردن شهر اقدام کنند و همچنین در نذر ماسک و مواد ضدعفونی برای مردم و هیئت‌ها اقدام کنید.

حجت‌الاسلام دهشیری تصریح کرد: شهرستان اردستان در تدین، نجابت و عفاف و حجاب سابقه دارد لذا اجازه ندهید هنجار شکنان شهرت عظیم شهر شما را به غارت ببرند و برای ورزش بانوان فکری کرد تا آن‌ها در خیابان ورزش نکنند و باید زیر ساخت‌ها برای این مقوله آماده شود.

انتهای پیام/802/804/س

R7760/P/S6,1369/CT11 بیشتر بخوانید... اولین واکنش عربستان به توافق سازش امارات و رژیم صهیونیستی میرتاج‌الدینی: اقدام امارات در عادی‌سازی روابط با صهیونیست‌ها خیانت به اسلام است اعتراض به توافق امارات و رژیم صهیونیستی به سبک الجزایری قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... اولین واکنش عربستان به توافق سازش امارات و رژیم صهیونیستی میرتاج‌الدینی: اقدام امارات در عادی‌سازی روابط با صهیونیست‌ها خیانت به اسلام است اعتراض به توافق امارات و رژیم صهیونیستی به سبک الجزایری پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ تولد ۶قلوها در کرج/ حال مادر ‌و نوزادان مساعد است ۲ تولد ۴قلو در دومین زایمان مادر ۲۷ساله اهوازی+ تصویر ۳ تولد دوقلوهای عجول اهوازی در آمبولانس اورژانس ۴ کرونا توریست ناشناخته‌‌ مناطق گردشگری / مردم اردبیل آمار تلخ مبتلایان به کرونا را باور ندارند ۵ تصادف خونین در محور سبزوار - جوین/ ۱۳ نفر کشته و ۱۱ نفر مصدوم شدند ۶ واقعیت ماجرای عجیب چهارقلوی اهوازی چه بود؟ ۷ درخواست پدر ۶ قلوهای البرزی از مسئولان ۸ همدان تنها استانی که در ایام کرونا وضعیتش قرمز نشد / جایگاه نخست همدان در درمان بیماران کرونایی مهمترین اخبار استانها گزارش ویدئویی| جزئیات انتقال ۳ صیاد آزاد شده به ایران ماموستا رستمی: امام حسین(ع) اسوه اخلاق، کرامت، سخاوت و الگوی جامعه بشریت است جزئیات دستورالعمل عزاداری هیئات مذهبی در حرم امام رضا(ع)/ فرصت "یک ساعته" هر هیئت برای عزاداری داخل حرم/ هرگونه دسته‌روی ممنوع است کاشان| رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس: نان تولیدی در کشور کیفیت مطلوب را ندارد/تخصیص ۲۳هزار میلیارد تومان یارانه به گندم مهمترین اخبار تسنیم گزارش تسنیم از جدیدترین کروز ایرانی| آیا موشک «ابومهدی» همان موشک «هویزه» است؟ نیویورک تایمز: آمریکا به جای منزوی کردن ایران خودش منزوی شد الکاظمی: درباره استقرار نیروهای آمریکایی در خارج از عراق توافق کردیم/ حملات ترکیه به خاک عراق را نمی‌پذیریم روسیه خواستار برگزاری نشست فوری شورای امنیت درباره ایران شد اردوغان: بزرگترین منبع گازی تاریخ ترکیه در دریای سیاه کشف شد+ عکس درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: امارات و رژیم صهیونیستی عادی سازی روابط امام جمعه اردستان امر به معروف ضمن اشاره حجت الاسلام صهیونیست ها شورای امنیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۴۱۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا و رژیم صهیونیستی بیش از پیش منزوی شده اند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ حجت الاسلام  ابوالفضل سلیمانی در خطبه‌های نماز جمعه آران و بیدگل با اشاره به پاسخ کوبنده ایران به اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی گفت: وعده صادق بزرگترین و مهم‌ترین عملیات نظامی یک کشور علیه رژیم کودک کش صهیونیستی بود.
امام جمعه آران و بیدگل افزود: آمریکا و رژیم صهیونیستی امروز با عملکرد خود در منطقه نشان دادند به غیر آدم کشی و کودک کشی کاری برای بهبود اوضاع در خاورمیانه انجام ندادند.

حجت الاسلام سلیمانی ادامه داد: امنیت کشور، امنیت زندگی مردم، اجرای عدالت در همه عرصه‌ها، رسیدگی به مسکن محرومان و ایجاد اشتغال برای جوانان منجر به توسعه جامعه می‌شود و باید مسؤولان این موارد را مورد توجه قرار دهند.
وی با بیان اینکه امروز مردم در سرنوشت جامعه اثرگذارند، افزود: شعار امسال مبنی بر «جهش تولید با مشارکت مردم» نیاز به همراهی مردم دارد و مردم باید در این زمینه همراه مسوولان باشند.

دیگر خبرها

  • ۴۵ هزار فلسطینی نماز جمعه را در مسجد الاقصی اقامه کردند
  • آیت‌الله خاتمی، خطیب نماز جمعه تهران: حجاب نباید جامعه را دو قطبی کند/ دشمنی با ایران بازی با دم شیر است/ دشمنان ما در هر نقطه جهان که هستند بدانند رژیم صهیونیستی نابود شدنی است
  • وحدت رویه ملی و جهانی علیه رژیم منحوس صهیونیستی
  • آمریکا و رژیم صهیونیستی بیش از پیش منزوی شده اند
  • محکومیت رژیم صهیونیستی در جمعه خشم
  • پاسخ ایران نسبت به رژیم صهیونیستی تنبیهی بود، زدند و ما محکم زدیم
  • پیشنهاد رژیم صهیونیستی برای انصراف از حمله به رفح در ازای توافق با حماس
  • خدمه هندی کشتی توقیف شده توسط ایران با انجام تعهدات توافق شده آزاد می‌شوند
  • یورش صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی برای سومین روز متوالی
  • تظاهرات گسترده در تل‌آویو علیه دولت نتانیاهو