Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حجت الاسلام اکبری رئیس کل دادگستری مازندران گفت: دستگاه قضایی استان با همراهی و پیگیری سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات و ضابطان قضایی دو پرونده تخلف مالی مهم را در دو شهر ساری و سلمانشهر مورد شناسایی و پیگیری قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او افزود: ۱۰ نفر از مدیران و مسئولان سابق شهرداری ساری و ۴ نفر از اعضای شورای این شهربه اتهام دریافت رشوه، اختلاس، تضییع حقوق عمومی و سایر جرایم مالی دستگیر و بازداشت شدند.

حجت الاسلام اکبری با بیان اینکه برخی از این افراد با پذیرش قرار وثیقه آزاد شدند، ادامه داد: تحقیقات در خصوص این پرونده ادامه دارد و ممکن است در آینده‌ای نزدیک به تعدد دستگیر شدگان در شهرداری مرکز مازندران اضافه شود.
بیشتر بخوانید
از بازداشت تا برکناری در شهرداری‌های سه شهر مازندران رئیس کل دادگستری مازندران در خصوص پرونده دستگیری در شهرداری سلمانشهر نیز گفت: ۴ نفر در شهرداری سلمانشهر به اتهام دریافت رشوه و تضییع حقوق عمومی دستگیر، تفهیم اتهام و قرار قانونی برای آن‌ها صادر شد.

او گفت: یکی از کارکنان مالی شهرداری سلمان شهر نیز به دلیل تخلفات مالی بازداشت و روانه زندان شده است.

انتهای پیام / ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دستگاه قضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۴۱۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ۵۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای سدهای مازندران

افراسیاب میرزایی در گفتگو با مهر اظهار کرد: سال ۱۴۰۱ برای طرح‌های مرتبط با سدهای هراز، گلورد، زارم‌رود، سجادرود و البرز در مجموع ۳ هزار و ۷۷۰ میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته بود که این رقم در سال مالی ۱۴۰۲ به ۵ هزار و ۱۹۰ میلیارد ریال اعتبار افزایش یافت.

معاون طرح و توسعه شرکت آب منطقه‌ای مازندران خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم برای سد هراز با تعریف طرح بسته هراز که شامل سد و شبکه می‌شود در قالب فاینانس چین اعتبارات مورد نیاز را تأمین مالی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: طرح‌های متعدد مرتبط با آب در استان مازندران با سرعت قابل ملاحظه‌ای در حال اجراست و تلاش می‌شود که از منابع اعتباری مختلف و همچنین تعامل با پیمانکاران روند اجرایی هیچ کدام از طرح‌ها متوقف نشود.

منبع: روزنامه قدس تکتم بهاردوست

دیگر خبرها

  • کوهپایه زاده: بابک زنجانی امکان بهره‌مندی از «آزادی مشروط» را دارد
  • تخصیص ۵۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای سدهای مازندران
  • تشکیل سه پرونده برای بررسی امکان ابطال مصوبه حقوق و دستمزد کارگری ۱۴۰۳ / تبدیل حکم اعدام بابک زنجانی به ۲۰ سال حبس
  • تبادل الکترونیک پرونده بیماران از اطاله دادرسی جلوگیری می‌کند
  • تبادل الکترونیک پرونده بیماران از اطاله دادرسی جلوگیری می کند
  • درخواست وزیر نتانیاهو برای شلیک به فلسطینی‌ها به جای بازداشت آنها
  • به جای بازداشت فلسطینی‌ها به آنها شلیک کنید!
  • درخواست وزیر صهیونیست برای شلیک به فلسطینی‌ها به جای بازداشت آنها
  • افزایش شمار شهدا و بازداشت شدگان در کرانه باختری
  • اثبات مالکیت و مالی بیشترین پرونده قضایی در مازندران است