Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- تمرین ریکاوری تیم فوتبال استقلال بعد از نایب قهرمانی در لیگ در سالن وزنه برگزار شد. تاریخ انتشار: 19:32 - 31 مرداد 1399 - کد خبر: ۶۴۸۹۹۹

خبرگزاری میزان - تمرین ریکاوری تیم فوتبال استقلال یک روز پس از برتری چهار بر یک مقابل شاهین شهرداری بوشهر و کسب عنوان نایب قهرمانی لیگ برتر، عصر امروز (جمعه) در سالن وزنه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* علی کریمی، هافبک مصدوم استقلال در تمرین حضور یافت و مورد استقبال کادر فنی قرار گرفت.

* پس از صحبت‌های فرهاد مجیدی، بازیکنان کار با وزنه را آغاز کردند. سرمربی استقلال ضمن تشکر از شاگردانش برای کسب مقام نایب قهرمانی در لیگ برتر از آنها خواست از امروز تمرکزشان روی بازی دربی بگذارند.

* بازیکنانی که مقابل شاهین از ابتدا بازی کرده بودند، پس از تمرین راهی سونا و استخر شدند. برخی بازیکنان نیز تنیس روی میز را انجام دادند.

* روزبه چشمی، محمد دانشگر و فرشید باقری غایبان تمرین بودند. چشمی مصدوم است و دانشگر و باقری به دلیل مسئله انضباطی حق حضور در تمرینات را ندارند.

* سیاوش یزدانی که گفته می‌شد در بازی با شاهین مصدوم شده است، در تمرین امروز شرکت کرد.

تیم فوتبال استقلال چهارشنبه هفته آینده در نیمه‌نهایی جام حذفی به مصاف پرسپولیس می‌رود.

بیشتر بخوانید: آخرین وضعیت کریمی و چشمی از زبان پزشک استقلال

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استقلال استقلال جام حذفی دربی پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۴۱۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میهمان غیر منتظره در تمرین امروز استقلال؛ دیدار محمود فکری با جواد نکونام! + عکس

محمود فکری در تمرین استقلال حضور پیدا کرد

طرفداری | تمرین امروز (دهم اردیبهشت) استقلال یک میهمان ویژه داشت. محمود فکری، سرمربی سابق و کاپیتان اسبق آبی ها در تمرین حضور پیدا کرد و با جواد نکونام گفتگو کرد. با توجه به موضع گیری های پیشین محمود فکری نسبت به جواد نکونام، حضور امروز او در تمرین و عکس یادگاری با نکونام تعجب هواداران را در پی داشت اما این موضوع می تواند به معنی کنار رفتن کدورت های گذشته باشد.

رسانه رسمی باشگاه استقلال در این خصوص نوشت:

امروز محمود فکری کاپیتان و سرمربی سابق استقلال در کمپ زنده یاد ناصر حجازی حاضر شد. محمود فکری با جواد نکونام سرمربی استقلال دیداری یکساعته داشت و با یکدیگر درباره مسایل مختلف به گفت‌گو نشستند. 

سیدحسین حسینی کاپیتان استقلال نیز در این نشست دوستانه و صمیمی حضور داشت. محمود فکری در پایان ضمن حمایت از نکونام و استقلال، برای تیم آرزوی موفقیت کرد‌.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • مراسم تجلیل از قهرمانان با حضور رییس‌جمهور برگزار می‌شود
  • عزیزیان: امروز تکلیف قهرمان لیگ روشن می‌شود
  • ماموریت سخت نکونام در تبریز: دبل کردن تراکتور
  • کاپیتان استقلال برابر تراکتور بازی می‌کند
  • حضور غیرمنتظره کاپیتان استقلال در تمرین تیم نکونام
  • میهمان غیر منتظره در تمرین امروز استقلال؛ دیدار محمود فکری با جواد نکونام! + عکس
  • تمرین در روز تعطیل: ستاره مصدوم رم به لورکوزن می‌رسد
  • بحران مصدومان در بایرن با یک خبر خوب!‏
  • بازگشت مصدومان بایرن مونیخ در آستانه دیدار با رئال مادرید / عکس
  • فرزاد مجیدی: فرهاد جذاب‌ترین گزینه ایران و امارات است