Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

فاطمه کریمی بازیکن تیم فوتبال بانوان سپاهان اصفهان در گفت و گو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: من در کنار فوتبال، مربیگری بدنسازی هم انجام می‌دهم و علاوه بر اینکه یک بازیکن فوتبال هستم این حرفه را هم دنبال می‌کنم.

او تصریح کرد: لیگ فوتبال بانوان همیشه درگیر حامی مالی بوده است و به نظر من اگر لیگ با چند تیم کمتر، اما قدرتمندتر برگزار شود، جذابیت بیشتری پیدا می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پوشش رسانه‌ای هم به نظر من انگیزه‌ زیادی می‌تواند برای تمامی بازیکنان ایجاد کند.

کریمی افزود: بعد از عید نوروز تمریناتم را آغاز کردم و با توجه به شیوع کرونا که مشکلاتی را برای همه به وجود آورد، سعی کردم از ورزش دور نمانم و تمرینات بدنسازی و کار با توپ را انجام دهم.

بازیکن تیم سپاهان اصفهان در ادامه گفت: به نظرم پیشرفت در هر کاری نیازمند چند نکته است که برای من تلاش و پشتکار زیاد مسئله مهمی است، به خصوص در فوتبال که این مسئله خیلی مورد توجه است که باید با پشتکار قوی جایگاه مناسبی برای خودمان بسازیم.

مربیگری بدنسازی و یادگیری زبان انگلیسی بعد از فوتبال در اولویت من هستند

کریمی تصریح کرد: آینده را نمی‌توان به طور دقیق پیش بینی کرد، اما انسان به طور ذاتی طالب یادگیری است و من هم تمام تلاشم را می‌کنم که از علایقم در زمینه‌های مختلف بهترین استفاده را بکنم. در کنار فوتبال، مربیگری بدنسازی و یادگیری زبان انگلیسی در اولویت من هستند.

او افزود: من ورزش را با فوتسال شروع کردم و اولین بار در بازی‌های رسمی فوتبال استان‌مان وارد تیم نوید گستر شدم و توانستم با آن تیم مقام قهرمانی رقابت‌ها را کسب کنم. بعد از آن هم با تیم‌های دیگر استان همراه بودم که مقام‌های زیادی کسب کردیم. باشگاه سپاهان ۴ سال پیش برای تیم داری در فوتبال بانوان اعلام آمادگی کرد و من هم توانستم عضو کوچکی از این مجموعه بزرگ شوم.

بازیکن تیم سپاهان در ادامه گفت: به طور حتم برنامه باشگاه‌ها مشخص شده است، اما برنامه برگزاری لیگ به طور دقیق نیست. البته به گفته‌ مسئولان فدراسیون ان شا الله در صورت مساعد بودن شرایط، از نیمه‌ی دوم مهر ماه لیگ بانوان شروع می‌شود.

بیشتر بخوانید

فراز و نشیب‌های زیادی را در زندگی فوتبالی ام پشت سر گذاشتم

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم فوتبال بانوان سپاهان فاطمه کریمی لیگ فوتبال بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۴۱۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت پرسپولیس از سپاهان به دلیل اهانت به بانوان هوادار

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، سایت باشگاه پرسپولیس نوشت؛  باشگاه پرسپولیس در حمایت از بانوان هوادار و شرافت و اخلاق در فوتبال، از طرق قانونی نسبت به رفتار‌ها و شعار‌های شرم آور هواداران سپاهان علیه بانوان حاضر در ورزشگاه، طرح شکایت خواهد کرد تا ارکان انضباطی و اخلاقی فوتبال به موضوع رسیدگی کنند.
گفتنی است؛ متاسفانه در جریان مسابقه پرسپولیس و سپاهان از هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر خلیج فارس، به ویژه در بین دو نیمه، رفتار‌ها و توهین‌های بسیار زشتی از سوی تماشاگران منتسب به رقیب سر زد که باور کردنی نبود.
این مساله به حدی بود که ماموران ناچار از تغییر جایگاه استقرار تماشاگران بانوان پرسپولیس شدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پرسپولیس از سپاهان به خاطر توهین به بانوان شکایت می کند
  • بزرگترین حامی حقوق زن اسلام است
  • شکایت پرسپولیس از سپاهان به دلیل اهانت به بانوان هوادار
  • اسلام بزرگترین حامی حقوق زن است
  • دعوت از ۲۶ بازیکن به اردوی تیم ملی زنان
  • آیت‌الله نوری همدانی: دین اسلام بزرگترین حامی حقوق زن است
  • دین اسلام بزرگترین حامی حقوق زن است
  • مشعل المپیک در فرانسه تحریم شد
  • مشعل المپیک درفرانسه تحریم شد
  • تردید در یونایتد: احتمال بازگشت ستاره جنجالی