Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@21:12:11 GMT

برگزاری هفتمین دوره روز علی اصغر (ع) در فارس

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۴۱۷۸۴

برگزاری هفتمین دوره روز علی اصغر (ع) در فارس

به گزارش خبرگزاری مهر، شاهرخ صبوری با بیان اینکه در ۸ سال گذشته مقام اول کشور در برگزاری مراسم شیرخوارگان حسینی چه از نظر جمعیت و چه نقطه برگزاری را داشته‌ایم، گفت: سال گذشته این مراسم در ۶۰۰ نقطه استان و ۶ هزار و ۵۰۰ نقطه کشور برگزار شد و امسال با توجه به شیوع کرونا و اهمیت و حفظ سلامت مردم و تبعیت از دستورات ستاد ملی کرونا همایش شیرخوارگان حسینی در اولین جمعه ماه محرم برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: امسال این مراسم در ۷ هزار نقطه و ۴۵ کشور و ۶۵۰ نقطه در فارس به شیوه متفاوتی برگزار می‌شود.

صبوری همچنین گفت: این مراسم روز جمعه اول محرم بدون حضور مردم در شاه چراغ (ع) برگزار می‌شود و مردم و والدین شیرخوارگان می‌توانند از ۱۰ صبح از سیمای فارس شاهد مراسم روضه خوانی و عزاداری باشند و به رغم سال‌های گذشته که با شور بالا بود، امسال با شعار " هر خانه یک حسینیه" برگزار می‌شود.

او ادامه داد: با توجه به شیوع ویروس و تنگناهای معیشتی و فرمایش رهبری در راستای ادامه مواسات و همدلی مومنانه این پویش در مجمع استان طرح شد و بسته معیشتی در نظر گرفته شده است.

صبوری خاطرنشان کرد: شرکت مردم در این پویش به دو شیوه تهیه بسته معیشتی و کمک به نیازمندان و همچنین ارسال کمک‌های نقدی به دبیرخانه مجمع جهانی حضرت علی اصغر استان فارس است.

به گفته صبوری تلاش هیئت خادمین عاشقان ثارالله در گند زدایی و ضدعفونی و تهیه بسته معیشتی ادامه دارد برای اولین بار در کشور شیرخوارگان استان فارس خیر و بانی خیر هستند و نیازمندی محرومان تأمین می‌شود.

او تصریح کرد: تأمین اعتبار همدلی و پویش دستان کوچک با کمک خیرین و نذرهای مردم انجام شد و همچنین با اعلام عمومی به مادران، نذورات جمع آوری و بسته تأمین شد.

صبوری در ادامه نیز گفت: عزاداری امام حسین تعطیلی بردار نیست و می‌توان ارادت خود را به شیوه‌های مختلف نشان داد و پویش " سربازان در گهواره" در کنار برنامه جهانی در نظر گرفته شده است.

صبوری افزود: پویش سربازان در گهواره در قالب عکس از شیر خوارگان که برای چندمین سال متوالی است برگزار می‌شود و سالهای گذشته افراد زیادی در همایش شرکت و فرزندان خود را به عنوان سربازان امام‌زمان ثبت نام می‌کردند که امسال نام و نام خانوادگی و تاریخ تولد را به شماره ۳۰۰۰۸۰۰۲۳۳ پیامک کنند و در باشگاه شیرخوارگان حسینی ثبت نام می‌شوند.

کد خبر 5003988

منبع: مهر

کلیدواژه: شیراز فارس حسینی ویروس کرونا محرم 99 شیراز ماه محرم بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا مراسم عزاداری شهرکرد هفته دولت کرمانشاه گرگان روز خبرنگار آزادگان جنگ تحمیلی برگزار می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۴۱۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معارفه رئیس جدید دادگستری شهرستان کازرون

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مراسم تکریم و معارفه رئیس دادگستری شهرستان با حضور رئیس کل داگستری استان فارس در کانون شهیدعسکری اداره آموزش وپرورش کازرون برگزار شد.

در این مراسم که با حضور مسئولان و فرماندهان نظامی و انتظامی برگزار شد از خدمات حجت السلام مصطفی انصاری فرد تقدیر و دکتر محمد حسن اتحاد نژاد به عنوان رئیس جدید دادگستری شهرستان کازرون معرفی شد.

دیگر خبرها

  • کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در حرم مطهر رضوی برپا شد
  • بیش از ۸ هزار محفل شیرخوارگان حسینی برپا می‌شود
  • برپایی بیش از ۸ هزار محفل شیرخوارگان حسینی در ۴۵ کشور
  • بیش از ۸ هزار محفل شیرخوارگان حسینی در داخل و خارج کشور برپا می‌شود
  • برگزاری هفتمین اجلاس شورا‌ها و شهرداری‌های مراکز استان‌ها در بوشهر
  • رقابت قرآنی دانش آموزان شمال فارس در سرچهان
  • برگزاری هفتمین دوره جشنواره‌سراسری گیلاس در اشنویه
  • معارفه رئیس جدید دادگستری شهرستان کازرون
  • برگزاری هفتمین دوره جشنواره سراسری گیلاس اواخر خرداد در اشنویه
  • هفتمین دوره جشنواره سراسری گیلاس در اشنویه برگزار می‌شود